گیاهان دارویی در زنجان، با کیفیتی مرغوب و استثنایی و نیز، قیمتی فوق‌العاده ارزان و مقرون به صرفه توسط این مجموعه توزیع می‌گردد. محصولات موجود در انواع خشک، پودر، عرقیات و سایر مشتقات در بسته بندی ارزان و یا لاکچری، به صورت حضوری و همچنین، فروش اینترنتی، قابل خرید می‌باشد. کیفیت بی نظیر و سوپر صادراتی در کنار نازل ترین قیمت در نظر گرفته شده برای فروش که البته، در کل کشور غیر قابل رقابت می باشد، فرصت خریدی تکرار نشدنی را برای مشتریان عزیز مهیا نموده است.

توزیع عمده گیاهان دارویی با نازل ترین قیمت در زنجان

نکاتی که حین خرید گیاهان دارویی اعلا باید به آنها دقت کرد

نکاتی که حین خرید گیاهان دارویی اعلا باید به آنها دقت کرد تاسیس واحد های کشت و فراوری گیاهان دارویی مختلف، در جای جای کشورمان، به واسطه ی بازار پر رونق، تقاضای گسترده و مصرف رو به ازدیاد گیاهان، این قابلیت را ایجاد کرده تا محصولات تولید شده، با توجه به روشهای به کار رفته در تهیه و فرآوری، شکل عرضه و همچنین با توجه به توانمندی مالی متفاوت مشتریان، در گرید های مختلف مرغوبیت دسته بندی و روانه‌ی بازار شوند.

هر چند این تنوع فراوان، ممکن است از نظر بازاریابی و اقناع سلیقه های مشتریان به عنوان نقطه‌ی قوت تلقی گردد، لیکن، در بسیاری از موارد، اسباب تکدر خاطر و سر گردانی خریداران را نیز فراهم ساخته است، زیرا، ایشان در هنگام مراجعه به بازار، با حجم زیادی از گیاهان مشابه که در رنج های قیمتی خیلی متفاوت ( و بعضاً با اختلاف قیمت خیلی فاحش ) توسط فروشندگان در حال عرضه می‌باشد، مواجه می گردند.

بنا بر اهمیت موارد مذکور، بر آن شدیم تا ادامه ی مطالب این بخش را به بیان نکاتی مهم و کارآمد که رعایت آن ها می تواند خریدی امن و پر سود را برای شما به دنبال داشته باشد، اختصاص داده‌ایم.

  1. به عنوان یک اصل قدیمی شناخته شده در بازار، که البته در راستای تهیه‌ی گیاهان دارویی اعلا نیز، صادق می باشد، همواره خرید از برندهای شناخته شده ی مطرح که در مراکز فروش معتبر عرضه می‌شوند را در راس اولویت خرید انواع گیاهان دارویی و همچنین، سایر مشتقات به دست آمده از آن‌ها قرار دهید.
  2. پیش از اقدام به خرید کامل گیاهان دارویی، در صورت امکان نمونه‌ی کوچکی از آن را خریداری کرده و در چنانچه از کیفیت و اثر بخشی آن رضایت داشتید، نسبت به تکمیل سفارش خرید خود اقدام فرمایید.
  3. برخورداری از سورتینگ مناسب, به گونه ای که محصول موجود برای خرید، کاملاً یکدست و عاری از هر نوع اجزای اضافه‌ی گیاه و یا خار و خاشک باشد، از ضروریات مرغوب ترین گیاهان موجود در بازار می‌باشد.
  4. استفاده از متریال مرغوب برای بسته بندی و رعایت استانداردهای جهانی سطح بالا در این بخش از ، تاثیر بسزایی در حفظ تازگی و تاثیر بیشتر گیاهان دارویی خواهد داشت به همین دلیل لازم است تا در هنگام خرید کیفیت بسته بندی را به دقت بررسی فرمایید.
  5. پیش از خرید، از درج کلیه مشخصات تولید کننده و نیز، اطلاعات دقیق ( با ذکر جزییات ) محتویات بر روی بسته بندی به ویژه تاریخ تولید و زمان انقضای مصرف اطمینان حاصل نمایید.
  6. هر چند داشتن قیمت ارزان همیشه از ویژگی‌های مد نظر و مطلوب مشتریان است، اما، به یاد داشته باشید پایین بودن قیمت ( به شکلی که اختلاف زیادی با عرف بازار داشته باشد )، ممکن است دلیلی بر کیفبت نامطلوب بوده و ریشه در برخی مقاصد سود جویانه‌ی معدود فروشندگان بی انصاف داشته باشد.
  7. از خرید گیاهان ناشناخته، که تحت عنوان گیاهان دارویی جدید به فروش می رسند، به هر بهانه ای ، اجتناب نمایید.

برآورد هزینه های صادرات گیاهان دارویی مرغوب

تقاضای جهانی روز افزون، به دلیل خواص سرشار و تأثیرات چشمگیر و قابل ملاحظه‌ای که استفاده از انواع گیاهان دارویی مرغوب در راستای درمان امراض و تامین سلامت نوع بشر دارد، بازار پر رونق و گردش مالی چندین میلیون دلاری را برای این گونه از محصولات رقم زده و کشورهای زیادی برای کمک به توسعه ی اقتصادی خود و برون رفت از وضعیت ناپایدار ناشی از استقرار اقتصادی ناسالم، وارد عرصه ی صادرات این کالا شده اند.

اگر شما عزیزان خواننده نیز، علاقمند به کسب اطلاعاتی مفید و مختصر، در زمینه ی هزینه های مترتب بر انجام صادرات این گیاهان گ، از کشورمان، به دیگر بازارهای جهانی هستید، توصیه می نماییم مطالب مندرج در این بخش را تا پایان با دقت زیاد مطالعه فرمایید.

برآورد تقریبی از این هزینه ها شامل، موارد زیر می‌باشد:

  1. بخشی از هزینه های صادرات را می بایست برای انجام کارهای مطالعاتی اولیه در خصوص چگونگی صادرات، و تهیه ی نقشه راهی موفق( با مشارکت شرکت های مشاور که در این رابطه فعال هستند و البته، می توانند نقش بسزایی در حصول نتایج مورد نظر ایفا نمایند ) در نظر گرفته شود.
  2. بررسی میدانی و حضور آزمایشی ( اجرای طرح به صورت پایلوت ) در بازار کشور هدف به طور حتم در بر گیرنده ی هزینه های معینی خواهد بود.
  3. برای صادرات گیاهان دارویی مرغوب، می بایست سرمایه گذاری مناسب و کافی در راستای برند سازی و استفاده از ظرفیت های عالی پک سازی و بسته بندی ( به شکل تخصصی و حرفه ای بر اساس متدهای روز دنیا ) انجام پذیرد.
  4. به فرا خور بازار انتخابی برای صادرات و نحوه ی دسترسی به این بازار ( مسیر ریلی، دریایی، حمل و نقل جاده ای و یا هوایی )، هزینه ای برای جابجایی و انتقال کالا باید توسط دست‌اندرکاران لحاظ شود.
  5. علاوه بر هزینه های حمل و نقل و ترانزیت، حق العمل متعلق به ترخیص کاران، در مبادی ورودی و خروجی گمرکات کشور و همچنین مالیات و پرداخت مبالغ خروجی متناسب با نوع کالا و قوانین گمرکی اجتناب نا پ یر می باشد.

بررسی انواع پر فروش گیاهان دارویی در کشور

بررسی انواع پر فروش گیاهان دارویی در کشور در دسترس بودن گیاهان مورد استفاده برای درمان، به دلیل حالت طبیعی در روییش ( خودرو بودن ) طی اعصار مختلف، که از زمان پیدایش بشر تا عصر حاضر نیز ادامه داشته است، پیشینه‌ی تاریخی بسیار قدیمی و اثبات شده که موید تاثیرات جادویی و کار آمدی این میراث طبیعت می باشد و در نهایت ترویج جهانی فرهنگ استفاده از آن‌ها، موجب شده تا بیش از ۲۴۰۰ نوع از انواع مختلف گیاهانی که می توانند برای درمان امراض انسان ها استفاده گردد مورد شناسایی قرار گیرند.

اما، در این میان، برخی از گونه های مورد اشاره، بیش از سایر انواع مورد توجه و استقبال قرار گرفته که در ادامه ی مطالب این قسمت، برای آشنایی شما عزیزان ( تعداد آن ها زیاد بوده و برای جلوگیری از اطاله ی نوشتار، صرفاً به نگارش معروف‌ترین آن ها بسنده نموده ایم ) به چند مورد از پر فروش ترین آن‌ها اشاره نموده‌ایم:

  • آویشن: این گیاه فوق‌العاده خوش عطر و طعم، علاوه برای مصرف به منظور درمان سرفه، سرما خوردگی و عفونت، به عنوان بهترین تقویت کننده ی سیستم عصبی، ضد تشنج و صرع مورد استفاده قرار می گیرد. در ضمن به کار بردن آن در آشپزخانه های اکثر کشورهای دنیا به عنوان ادویه ای لذیذ و دوست داشتنی، میزان تولید و فروش جهانی آن را به حد زیادی افزایش داده است.
  • گل گاو زبان: این گیاه علفی که عمری یک ساله دارد، حاوی مقادیر فراوانی از انواع اسیدهای چرب مورد نیاز بدن بوده و از زمان های قدیم، دم کرده ی آن برای تقویت اعصاب و کلیه ها مورد توصیه ی اطباء سنتی بوده است.
  • نعنا: طبع فوق العاده گرم و خشک این گیاه، سبب شده تا از آن برای درمان سردرد، حالت تهوع و بسیاری از امراض مربوط به سیستم گوارشی استفاده شود و در کنار آن کاربرد وسیع در پخت بسیاری از غذاهای موجود در برنامه های غذایی مردم دنیا، آن را به گیاه دارویی پر طرفدار تبدیل کرده است.
  • رزماری: از جمله محبوب ترین و پرکاربردترین نوع از گیاهان یاد شده محسوب گردیده و به علت خواص آنتی اکسیدانی فوق العاده قوی، ضد سرطان بوده و در تعداد زیادی از انواع لوازم آرایش و بهداشتی، نیز، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • زنجبیل: یکی از شناخته شده ترین و مشهورترین انواع گیاهان دارویی بوده که خاصیت ضد التهابی و ضد ویروسی آن از دیرباز مورد توجه عموم مردم قرار کرفته است.
  • آلوئه ورا: دارای خواص آنتی اکسیدانی فراوانی بوده و تاثیر چشمگیری بر تقویت پوست و رفع التهابات آن دارد.

گیاهان دارویی ایرانی چه ویژگی هایی دارد

سرزمین پهناور ایران عزیز، به دلیل اقلیمی معتدل و خاکی زر خیز، از زمان های گذشته، مهد روییش مرغوب ترین انواع گیاهان دارویی بوده و آوازه محصولات جادویی آن در جای جای این کره‌ی خاکی، پیچیده است، به نحوی که همواره مشتریان پر و پا قرصی از کشورهای دور و نزدیک، مجذوب این کیفیت منحصر به فرد و استثنایی شده اند.

در ادامه، به برخی از اهم ویژگی‌های انحصاری گیاهان دارویی اشاره ی مختصری شده است:

  1. از نظر ماندگاری بالا، و حفظ خواص موثره، پس از گذشت مدت زمان زیاد، این گیاهان دارای برتری نسبت به دیگر انواع موجود در دنیا هستند.
  2. عطر و رایحه ی دلچسب محصولات ایرانی الاصل، در نوع خود بی نظیر و استثنایی می باشند.
  3. ظاهر زیبا و چشم نواز این گیاهان در بین انواع مشابه در دنیا مثال زدنی و دیدنی است.
  4. برخی از نمونه های گیاهان کمیاب مورد استفاده برای درمان، که دارای خواص فوق‌العاده موثری نیز می باشند، به صورت وحشی در مراتع فوق بکر سرزمین ایران عزیز یافته می شوند.

عرضه مستقیم گیاهان دارویی با بهترین کیفیت در زنجان

عرضه مستقیم گیاهان دارویی با بهترین کیفیت در زنجان با افتخار تمام، این نوید را به مشتریان عزیز و محترم زنجانی می دهیم که، مجموعه‌ای بی مانند از مرغوبترین انواع گیاهان دارویی و مشتقات مربوطه ی آن ها را از جای جای طبیعت بکر کشور و تولید کنندگان مطرح و درجه یک، برای تقدیم به این عزیزان فراهم آورده ایم.

به حد اقل رساندن قیمت تمام شده، به دلیل حذف کلیه ی واسطه ها و توزیع محصولات از تولید به دست مصرف کنندگان، و همچنین، کیفیت بی رقیب و تضمین شده ی گیاهان اصیل تحویلی، فرصت خریدی بی نظیر را در اختیار شهروندان و فعالان اقتصادی محترم ساکن در زنجان قرار داده است.

مرکز پخش گیاهان دارویی مرغوب در زنجان

حضور و فعالیت بدون وقفه برای مدت طولانی در کسوت تهیه و توزیع ناب ترین محصولات گیاهان دارویی و نیز، به کار گیری کادری متخصص، مجرب و خبره در این حوزه، سبب گردیده تا خدمات این مرکز در میان سایر مراکز پخش گیاهان در زنجان، متمایز شده به نحوی که تعداد زیادی از مغازه داران، عطاری ها و فعالان اقتصادی محترم در شهر زنجان، سالانه بخش عمده ای از سفارشات خود را از این مرکز معتبر و پیش رو تهیه می نمایند.

برخی از خدمات انحصاری مرکز پخش حاضر عبارتند از:

  • تضمین صد درصدی و بدون چون و چرای، تمامی محصولات. ( مرجوع نمودن بدون قید و شرط، در صورت عدم رضایت مشتریان )
  • نازل ترین قیمت فروش در سطح شهر زنجان و گارانتی قیمت روز تحویل بار.( درج در فاکتور و سر برگ رسمی فروش )
  • تخفیفات ویژه و باورنکردنی به مشتریان عمده و تناژ بالا.
  • بارگیری، حمل و تحویل رایگان تمامی سفارشات در زنجان.
  • امکان ثبت و پرداخت آنلاین خرید ها از طریق کانال های ارتباطی و یا سایت اینترنتی این واحد.
  • بسته بندی و طراحی تبلیغات اختصاصی بنا بر درخواست مشتریان عمده، در راستای برند سازی با کمترین هزینه ی ممکن با استفاده از کادری متخصص و حرفه ای در زمینه ی مارکتینگ.
  • پشتیبانی بیست و چهار ساعته و پاسخگویی به مشتریان حتی در ایام تعطیلات.
  • ارائه ی مشاوره ی فوق تخصصی رایگان به کلیه ی مشتریان در زمینه گیاهان دارویی.
  • تعامل گسترده با تولید کنندگان ( در مزارع و یا به صورت گلخانه ای ) مطرح و صاحب نام در کشور، برای تامین ممتاز ترین محصولات موجود.
  • ایجاد و پیش بینی تمهیدات لازم برای تسویه فاکتورها ی خرید مشتریان، به صورت زمان دار و در اقساط طولانی مدت با کمترین نرخ کارمزد.

خرید بدون واسطه گیاهان دارویی از فروشندگان معتبر زنجان

خرید بدون واسطه گیاهان دارویی از فروشندگان معتبر زنجان در راستای جلب رضایتمندی بیش از پیش مشتریان محترم و گران قدر زنجانی، با فراهم آوردن انواع مختلف گیاهان سوپر اعلای تولید شده در اقصی نقاط کشور ( لرستان، کردستان شیراز تبریز و غیره ) این امکان را فراهم آورده‌ایم تا شما عزیزان، به صورت مستقیم و به راحت ترین شیوه ممکن، سفارشات گیاهان مورد نظر را بدون محدودیت در تناژ، از معتبرترین فروشنده‌ی فعال در شهر زنجان تهیه فرمایید.

تمامی محصولات گیاهی آماده برای تحویل و مشتقات مربوطه، از بکر ترین گیاهان طبیعی، توسط ماشین آلات فرآوری تمام اتوماتیک و پیشرفته و همچنین، با رعایت سخت گیرانه ترین استانداردهای جهانی تهیه شده و مرغوبیت آن ها به گواه و تایید خبرگان بازار، در حد سوپر صادراتی ارزیابی شده است.

خریدارن محترم، بدون صرف انرژی و زمان زیاد می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی و یا کانال‌های ارتباطی ما در فضای مجازی از موجودی، قیمت روز و مشخصات دقیق محصولات مطلع و در صورت صلاحدید سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت و پرداخت فرمایند.

همکاران و کارشناسان ما در ساعات ادارای از طریق برقراری تماس تلفنی و یا بخش گفتگوی برخط در سایت، با افتخار تمام آماده‌ی ارائه هر گونه مشاوره تخصصی و یا پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما عزیزان می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *