اویشن تازه

مرکز خرید عمده اویشن شیرازی با عرضه یکی از با کیفیت ترین محصول موجود در بازار با ارائه قیمتهای مناسب جهت خرید نیازمندان عمده این گیاه دارویی اماده مشاوره جهت خرید شما میباشد، شما میتوانید با ما تماس بگیرید و از قیمت های جدید با خبر شوید.

در تمام نقاط ایران به اثبات رسیده که درهرکجای آن ویژگیهای جغرافیایی منحصر به فردی از نظر آب و هوا و همچنین جنس خاک را داراست،به همین دلیل است که در هر نقطه ای که نگاه میکنیم انجا از پتانسیل فوق العاده ای جهت رشد نوع خاصی از گیاهان دارویی را دارا میباشد،همانطور که محققان گفتند تنوع بیش از8هزار نوع از این گیاهان دارویی در ایران دال بر این گفته میباشد حتی خیلی از این گیاهان منحصرا در ایران رشد طبیعی دارند،که خیلی از کارشناسان این حوزه اقدام به اهلی سازی این گیاهان کرده اند، و امروزه ایران یکی از کشورهای تامین عمده گیاهان دارویی در سطح بین المللی شده است.

در عصر کنونی که عوارض ناشی از استفاده داروهای شیمیایی به اوج خود رسیده میبینیم که بیش از پیش صنعت دارو سازی و غذایی در اکثر دنیا نیازمند استفاده از فراورده های این گیاهان دارویی مثل اسانس و روغنهای حاصل از این گیاهان میباشند.

با توجه به اینکه این مرکزاقدام به تولید عمده گیاهان دارویی دارای اسانس و ماده موثره نظیراویشن شیرازی، (نعنا فلفلی،رزماری،اویشن و بهلیمو) در سطح کشور کرده است، میتواند سهم زیادی از تجارت گیاهان دارویی معطر را در سطح جهانی داشته باشد،ولی امروزه به دلایل گوناگون سهم ایران از صادرات گیاهان دارویی قابل قبول نیست، که لازم هست در بحث فراوری این گیاهان و مساله مهم بسته بندی اصولی را جهت رقابت در سطح جهانی را مد نظر قرار دهد تا به سهم واقعی کشور در صادرات گیاهان دارویی مرغوب را کسب کند.

خریداران عمده اویشن شیرازی در بازار

یکی از گیاهان دارویی با کیفیت جهانی که عموما در کشور ایران کشت میشود اویشن شیرازی میباشد که به دلیل تقاضای زیاد برای آن در سطح بازار دنیا وایران میتواند با کارشناسی مناطق مستعد رشد این گیاه ارزنده خریداران عمده اویشن شیرازی را به سمت خود سوق دهد و سهم خود در بازارهای جهانی کسب کند،که علاوه بر سود اوری باعث ارز اوری و تولید هزاران فرصت شغلی برای هم میهنانمان شود.

اویشن شیرازی با کیفیت عموما در خیلی از مناطق ایران کشت میشود که استفاده از مواد موثره ان در صنعت و مواد غذایی و خصوصا تولید داروهای گیاهی نقش بسیار زیادی دارد که در این مقاله به برخی فواید اعجاز انگیز این گیاه دارویی عالی اشاره میکنیم.

اویشن درعصرباستان

در عصر باستان از اویشن در تولید عطرها و خوشبو کردن منازل استفاده میکردند،مصریان باستان از اویشن برای مومیایی کردن اموات خود استفاده میکردند،حتی یونانیان ان را در حمام های خود میسوزاندند تا بوی نا مطبوع ان محل را از بین ببرد،خیلی از اروپاییان معتقد بودند که اویشن گیاه شجاعت است حتی ان را دردرون بالش های خود برای رفع کابوسهای شبانه جای میدادند و گاها به جنگ اوران خود هدیه میدادند زیرا معتقد بودند که شجاعت انان را افزایش میدهد.

کاربرد اویشن خشک و تازه در صنایع غذایی و طب سنتی

از اویشن تازه برای خوشمزه کردن غذاهها و نوشیدنی ها استفاده فراوان میشود،اویشن خشک و اویشن تازه هر کدام کاربردهای خود را دارد که امروزه میتوان هر دو مورد را در بازار پیدا کرد که عموما اویشن خشک شده دارای ماندگاری زیادی میباشد.

اویشن شیرازی به صورت دم کرده برای درد مفاصل و رماتیسم کاربرد درمانی دارد،از ان در درمان صرع و قطع عادت ماهیانه بانوان نیز استفاده میشود،اویشن مقوی عضلات میباشد و اشتها را افزایش میدهد اخطلالات خونی را دفع ویک ضد عفونی قوی شمرده میشود.

از این خوراکی که به خودی خود یک انتی بیوتیک نیز محسوب میشود از ان در رفع خیلی از بیماری ها نظیر دردهای ناشی از معده، اسم، تنگی نفس،افرادی که دچار شب کوری هستند وترشحات رحم بانوان و بسیاری دیگر استفاده کرد.

شما میتوانید دم کرده اویشن شیرازی را بگذارید تا غلیظ شود و از ان برای تقویت پیاز مو استفاده کنید.از آن در طعم دادن به غذاهایی مثل پیتزاها و پاستا استفاده کنید.

قیمت اویشن شیرازی در سال 1401

عموما در تمام نقاط دنیا شرایط بازار و نحوه قیمت گذاری بستگی به شرایط مختلفی دارد،گیاهان دارویی نیز از این قائده مستثنی نیستند،که در این میان میبینیم که در ماههای اخیرقیمت اویشن شیرازی به نسبت مشابه در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته،شاید یکی از دلایل اصلی ان بارندگی های کم در یکی دو سال اخیر باشد که باعث شد قیمت این گیاه گاها تا دو الی سه برابر نیز بشود.

از سمتی با توجه به خواص ضد باکتریایی و ضد میکربی اویشن شیرازی و استفاده زیاد ان در فصول سرد باعث شده که تقاضا برای خرید این گیاه مفید زیاد شود که بالطبع باعث افزایش قیمت اویشن شیرازی خشک نیز شده است.

با توجه به توضیحات و شرایط موجود توصیه ما به خریداران عمده اویشن شیرازی و کارگاههای تولید عرقیات گیاهی اینست که با توجه به روند افزایشی قیمت اویشن شیرازی نسبت به خرید اقدام کنند زیرا امسال نیز شاهد افزایش احتمالی قیمت این گیاه خواهیم بود.

خرید اویشن برگ پهن با کیفیت

عموما وقتی از اویشن برگ پهن با کیفیت و مرغوب صحبت میکنیم باید دارای مشخصات خاصی باشد که از جمله اینکه نباید در میان ان چوب و گل و دیگر اظافات دیده شود، اویشن هرچه برگ ان پهنتر باشد مرغوب تر است، در واقع کیفیت اویشن مرغوب را بیشتر میتوان از رنگ و بو و تازگی ان تشخیص داد که باید هنگام خرید به موارد گفته شده توجه ویژه شود تا احیانا در بحث صادرات ان با مشکلات نا خالصی ها و عدم کیفیت خوب که از سمت خریداران عمده صادراتی اویشن مطرح میشود دچار نشویم و در نهایت بتوانیم یک محصول نهایی با کیفیت و مرغوب را به خریداران ان عرضه کنیم.

این مرکز همیشه بر نظارت بر روند تولید و فراوری و نگهداری اصولی تاکید فراوان دارد که این خود باعث شده همیشه خریداران عمده اویشن از این مرکز تکرار خرید را با رضایت ادامه دهند و این خود از افتخارات ما در بحث خرید وفروش عمده اویشن شیرازی و سایر گیاهان دارویی مرغوب شده است.

  • تبلیغات:

۱. با آویشن اکسیر جوانی بسازید

۲. با افزودن بهار نارنج به چای دیگر کمردرد نخواهید گرفت!

۳. با کاشتن بابونه جلوی درب منزل دیگر خواب بد نمی بینید

۴. ساخت داروی بیهوشی با استفاده از گل محمدی!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *