آویشن از گیاهان بسیار مفید و با ارزشی از لحاظ غذایی و دارویی می باشد. افراد بسیاری خرید آویشن خشک شده را به لیست خرید خود اضافه کرده اند. چرا که آویشن خشک شده در درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد دارد. همچنین در پخت انواع غذا ها و بعضی از فست فود ها از آویشن خشک شده استفاده می کنند. در سطح شهر فروشگاه ها، عطاری ها و مراکز بسیاری وجود دارد. خرید از این مرکز به علت حذف واسطه ها بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه تر می باشد.

خرید بدون واسطه آویشن خشک شده در بازار

مشخصات ظاهری آویشن درجه یک

مشخصات ظاهری آویشن درجه یک آویشن گیاهی است، که از گذشته تا کنون مورد استفاده افراد بسیاری قرار گرفته است. آویشن خشک شده, سرشار از ویتامین های مفیدی می باشد، که برای حفظ سلامت و تندرستی بدن لازم و ضروری هستند. از آویشن خشک شده در طب سنتی، جهت درمان و پیشگیری از انواع بیماری ها همچون کاهش دردهای رماتیسمی، درمان و دفع انگل، پایین آوردن تب، بهبود علائم سرماخوردگی و درمان گلو درد استفاده می کنند.

از مشخصات ظاهری آویشن تازه و درجه یک رنگ و عطر و بوی مطلوب آن است. آویشن تازه دارای عطر و بوی بیشتر، رنگ روشن تر و طعم بهتری می باشد. طعم آویشن تازه، از عوامل مهمی است، که در هنگام خرید باید به این نکته نیز دقت کرد. آویشن خشک شده با کیفیت ظاهری یکدست و تقریبا هم اندازه دارد. بنابراین آویشن خشک شده ای که دارای عطر و بوی بیشتر، رنگ بهتر و ظاهر یکدست تری باشد، کیفیت بالاتری دارد.

آویشن خشک شده از کالاهای صادراتی بسیار پر طرفداری است، که می توان آن را به کشور هایی که طالب آویشن خشک شده می باشند، صادر کرد. پس از طی کردن مراحل صادر کردن کالا و پرداخت نرخ ترخیص کاری، می توان آویشن خشک شده را صادر کرده، و باعث سود آوری شود. نوع بسته بندی از عوامل موثری است، که در میزان فروش نقش بسزایی دارد.

بسته بندی آویشن با کیفیت، باید طوری باشد، که راه ورود گرد و غبار، رطوبت و هرگونه آلودگی به داخل بسته را مسدود نماید. هر چقدر بسته بندی خلاقانه تر و با کیفیت تر باشد، میزان جذب مشتری و فروش به همان نسبت افزایش می باید.

قیمت فروش آویشن خشک شده در معتبرترین فروشگاه

قیمت فروش آویشن خشک شده در معتبرترین فروشگاه در سطح شهر عطاری ها، شرکت ها،مراکز و فروشگاه های قابل اعتمادی وجود دارد، که افراد بسیاری در زمینه خرید و فروش آویشن خشک شده فعالیت دارند. قیمت آویشن خشک شده به تازگی، رنگ، عطر وبو، شرایط خشک شدن، نوع بسته بندی، هزینه های حمل و نقل، میزان حجم خرید و کیفیت آن بستگی دارد. هر چقدر آویشن خشک شده ویژگی های مرغوب تری داشته باشد، با کیفیت تر و در نهایت قیمت بالاتری دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *