برای خرید عمده آویشن خشک گلستان با پایین ترین قیمت، می توانید به روش آنلاین و فضای مجازی اقدام کنید، چون در روش اینترنتی محصول با مرغوبیت بالا و قیمت ارزانی در اختیار مشتریان گذاشته می شود تا اعتماد خریداران به روش آنلاین افزایش یابد. آویشن Thymus vulgaris، گیاهی علفی می باشد، که برگ های باریک، کشیده و کوچک پوشیده از کرک دارد و رنگ آن سبز متمایل به خاکستری است، که بسیار پر خاصیت می باشد و معمولا به صورت خشک شده و پودر شده مصرف می شود.

خرید عمده آویشن خشک با پایین ترین قیمت در استان گلستان

چه عواملی بر کیفیت آویشن خشک تاثیر دارد

چه عواملی بر کیفیت آویشن خشک تاثیر دارد عوامل زیادی روی کیفیت آویشن خشک تاثیر گذار می باشند، که از این عوامل می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • نوع آویشن: انواع مختلفی از آویشن ها برای تهیه آویشن خشک استفاده می شوند، که می توان به آویشن کوهی، آویشن باغی و آویشن معمولی، اشاره کرد. آویشن کوهی، در اکثر مناطق معتدله رشد می کند و بسیار معطر و زیبا است و نمونه اهلی، این نوع آویشن، آویشن شیرازی می باشد و از نظر طعم و شکل ظاهری این دو نوع آویشن با هم تفاوت دارند ولی خواص آویشن کوهی بیشتر از آویشن شیرازی می باشد و به تبع کیفیت بالاتری هم دارد. آویشن باغی، به خانواده نعناع تعلق دارد و گیاهی خشبی می باشد و برگ های کم و بیش نیزه ای، متقابل و کوچکی دارد و پوشیده از کرک های خاکستری رنگ است‌. آویشن معمولی، یکی از بستگان مرزنجوش محسوب می شود.
  • نحوه خشک کردن: این که آویشن به چه روشی خشک شده است، روی کیفیت محصول تاثیر گذار می باشد، برای خشک کردن آویشن از دستگاه های خشک کن، سایه و آفتاب استفاده می کنند.
  • کیفیت آویشن تازه: مرغوبیت آویشن تازه که برای خشک کردن استفاده می شود، روی کیفیت آویشن خشک به دست آمده تاثیر مستقیمی دارد.
  • نحوه پاک کردن و شستن آویشن تازه: برای تولید آویشن خشک کرده باید آویشن های تازه چیده شده تمیز و شسته شوند و هر چه کیفیت تمیز کردن و شسته شدن آن ها بهتر باشد. مرغوبیت آویشن خشک شده هم افزایش پیدا می کند.
  • کیفیت و نحوه بسته بندی: برای حفظ کیفیت آویشن خشک شده باید با دقت فراوانی بسته بندی آن انجام شود و بسته بندی آن باید استاندارد، بهداشتی و زیبا باشد، تا بتواند کیفیت محصول را در نظر مشتری افزایش دهد.
  • نحوه برداشت آویشن: آویشن ها هنگام برداشت باید با دقت و ظرافت کامل چیده شوند تا له و کهنه نشوند و کیفیت آن ها کاهش پیدا نکند، چون این ها می توانند روی کیفیت آویشن خشک شده تاثیر گذار باشند.

3 روش برای شناخت آویشن خشک باکیفیت

3 روش برای شناخت آویشن خشک باکیفیت برای شناخت آویشن خشک باکیفیت سه روش وجود دارد، که این روش ها شامل گزینه های زیر می شوند:

  • شکل ظاهری آویشن: آویشن خشک شده باید شکل ظاهری کاملا بدون عیبی داشته باشد و برگ های زرد شده و برگ های لکه دار نداشته باشد.
  • طعم و بو: بهترین آویشن بوی و طعم تندی دارد و شما به وسیله مزه و بوی آویشن می توانید به مرغوب بودن آن پی ببرید.
  • نوع برند: برند های معتبر برای این که مشتریان خود را برای همیشه حفظ کنند و جایگاه خوبی در ذهن خریداران داشته باشند، همیشه مرغوب ترین محصول را در اختیار مشتریان می گذارند.

توصیه هایی برای انتخاب بهترین آویشن خشک

توصیه هایی برای انتخاب بهترین آویشن خشک برای انتخاب بهترین آویشن خشک، توصیه می شود، حتما به سراغ برند های صاحب نام بروید، علی الخصوص افرادی که نمی توانند کیفیت محصول را تشخیص دهند. برای خرید مرغوب ترین آویشن خشک شده باید همیشه به شکل ظاهری آن توجه کنید، که آثاری از کپک زدگی و خرابی در بین آویشن خشک دیده نشود.

در هنگام خرید آویشن خشک، باید آن را بو کنید و توجه نمایید، هر چه آویشن ارگانیک تر و طبیعی تر باشد، بوی تندتری دارد و هنگام استفاده طعم آن هم تند است. مرغوب ترین آویشن نباید پودر شده باشد. برای خرید آویشن خالص، به خوبی آن را وارسی کنید، که علف های خشک شده داخل آن نباشد.

برای این که از ارگانیک بودن محصول اطمینان یابید، سعی کنید آویشن خشک شده ای را خریداری نمایید، که از آویشن تازه کوهی تهیه شده باشد، چون این نوع آویشن کاملا ارگانیک است و از خواص بالایی برخوردار می باشد. بعد از خرید آویشن خشک شده می توانید آن را پودر کنید و به عنوان ادویه برای تهیه انواع غذاها استفاده نمایید. علاوه بر این، پودر شده آن را می توانید برای طعم دادن سالاد، ماست و دوغ استفاده کنید. به صورت دمنوش هم قابل مصرف است، که در این صورت نباید آن را پودر کنید.

توزیع انواع آویشن خشک درجه 1 در گلستان

توزیع انواع آویشن خشک درجه 1 در گلستان توزیع انواع آویشن خشک درجه 1 در گلستان، به منظور رونق گرفتن بازار این نوع محصول با بهترین قیمت انجام می شود، چون مشتریان می توانند باکیفیت ترین آویشن خشک شده را با مناسب ترین قیمت تهیه کنند. توزیع آویشن به دلیل خاصیت های فراوانی که دارد، رونق خوبی گرفته است، که از خواص آویشن می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • خاصیت ضد میکروب های طبیعی دارد و می تواند به تسکین گلو درد کمک کند. مصرف آویشن باعث ایجاد فعالیت های ضد فشار خون در بدن می شود و می تواند به کاهش علائم فشار خون و کلسترول بد خون کمک کند و سطح تری گلیسیرید خون را کاهش می دهد.
  • از آلوده شدن مواد غذایی و مسمومیت غذایی جلوگیری می کند و قبل از آلوده شدن مواد غذایی آن را آلایش زدایی می کند.
  • باعث بهبود خلق و خو می شود و این به دلیل ترکیب کارواکرول موجود در آویشن می باشد و سطح دوپامین و سروتونین مغز را افزایش می دهد.
  • کارواکرول موجود در آویشن خشک شده باعث شده، خاصیت ضد سرطانی پیدا کند و خطر ابتلا به انواع سرطان ها را کاهش می دهد.
  • برای درمان سرفه و برونشیت فوق العاده می باشد. به دلیل ویتامین هایی که دارد، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و این به دلیل ویتامین C و ویتامین A موجود در آن می باشد.
  • برای درمان ریزش مو بهترین گزینه است و باعث درخشان و پر پشت شدن موها می شود و به درخشان شدن مو کمک شایانی خواهد کرد.
  • از بروز التهاب مزمن در بدن جلوگیری می کند، چون خواص ضد التهابی دارد. به درمان سوء هاضمه و فرآیند هضم کمک می کند و باعث کاهش نفخ و گاز معده می شود. برای درمان اختلالات تنفسی مانند گلو درد، سر درد، برونشیت و سرفه فوق العاده می باشد، چون خواص آنتی بیوتیکی و ضد عفونی کنندگی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *