گیاهان دارویی آویشن تازه و طبیعی، با سوپر ممتاز ترین کیفیت ممکن و در انواع مختلف، برای فروش به صورت فوق العاده موجود می باشد. این مجموعه‌، به عنوان معتبر ترین مرکز فروش انواع آویشن کوهی و پرورشی به شکل بسته بندی و فله، در سطح کشور، آمادگی دارد تا اعلاء‌ترین محصول فوق بکر آویشن را با قیمتی ارزان و باور نکردنی به خریداران محترم تقدیم نماید.

خرید فوق العاده گیاهان دارویی آویشن از معتبرترین فروشنده

ملاک های موثر در تعیین کیفیت گیاه دارویی

ملاک های موثر در تعیین کیفیت گیاه دارویی مزایای بی شمار و خواص منحصر به فرد و جادویی انواع گیاهان دارویی و مشتقات آن، سبب گردیده تا عموم مردم در سراسر جهان، به نحو چشمگیری، مصرف این خوراکی های مغذی و سلامتی بخش را در برنامه های تغذیه ای و یا درمانی خود قرار داده و این استقبال فراتر از انتظار، باعث شده تا بازارهای پر رونق و گسترده ای برای خرید و فروش این محصولات پدید آید.

گردش مالی قابل توجه ای که برای این تجارت متصور می باشد، و همچنین موارد مطروحه در سطور قبل، موجب گردیده تا جمع زیادی از تولید کنندگان در این عرصه، مشغول به فعالیت در زنجیره ی تامین گیاهان شده و در این میان، سطوح غیر همسان مشتریان از نظر میزان توانمندی مالی برای هزینه کرد و سایر سلیقه ها ی ایشان در بازار، زمینه ای مستعد برای عرضه ی انواع گیاهان دارویی و مشتقات آن ها را ( عرقیات، پودر، دمنوش و غیره ) را با گرید های مختلف کیفی فراهم آورده است.

با توجه به این موارد، لازم دانستیم تا از باب انجام وظیفه، تحقق رسالت آگاه سازی و نیز، به منظور انتقال تجربه ای مفید و کاربردی به شما خوانندگان ارجمند؛ برخی از ملاک های موثر در خصوص تعیین کیفیت گیاهان دارویی را به صورت خلاصه تقدیم حضور شما نماییم:

  1. رشد وحشی بدون دخالت انسان، که به صورت معمول در مراتع و رویش‌گاه‌های بکر در دل طبیعت انجام می پذیرد ( مانند: آویشن اعلای شیرازی، نعناع خشک طبیعی و فوق ممتاز زنجان یا گل گاوزبان فرا بکر اردبیلی ) یکی از مهم ترین ملاک های درجه بندی کیفی برای این قبیل محصولات به شمار می روند.
  2. علاوه بر چگونگی مراحل پرورش، نحوه‌ی فرآوری و همچنین استانداردها و تجهیزاتی که در این رابطه استفاده گردیده است از جمله عوامل اصلی در تعریف کیفیت گیاهان مورد استفاده در درمان می باشد.
  3. مراحل و چگونگی اجرای ملاحظات مربوط به نگهداری تا قبل از مصرف و نیز، کیفیت بسته بند، به عنوان دو عامل اساسی و حیاتی در تعیین درجه ی کیفی به شمار می روند.
  4. سورتینگ و پاکسازی دقیق ( به فرا خور هر نوع محصول تعیین شده و در کل، به عاری بودن از هر نوع نا خالصی مثل تکه های اضافی از ساقه و یا برگ اطلاق می گردد ) از دیگر عوامل موثر بر تعیین کیفیت در نظر گرفته می شوند.
  5. نه تنها بر اساس عرف ‌‌استاندارد حاکم بر بازارهای جهانی، بلکه، در بازارهای داخلی این گیاهان، استفاده از بسته بندی با ظاهر شیک و متریال درجه ی یک و مرغوب در سطح توقعات جهانی و ملاحظات و ملزومات روز دنیا، از دیگر موارد حائز اهمیت در سنجش سطوح کیفی محصولات یاد شده می باشد.

استانداردهای لازم در صادرات گیاهان دارویی

هنگامی که از مقوله ی صادرات محصولی سخن به میان می آید، دست اندر کاران موضوع، حد اعلای از کیفیت کالا و یا محصول را متصور شده و عرصه ی رقابتی تنگاتنگ و نفس گیر را ذهن خود برای آن تداعی می نمایند و در این بین، اقلام خوراکی قابل صدور به ویژه انواع گیاهان و مشتقات دارویی مورد استفاده برای درمان، به دلیل حساسیت ویژه، بیش از سایر اقلام خوراکی تحت نظارت بوده و در زیر ذره بین دستگاه های کنترلی پایش می شوند.

اهمیت مطالب ذکر شده، سبب گردیده تا در این قسمت از نوشتار، برخی از رئوس مهم ترین موارد مربوط به استاندارد گیاهان دارویی صادراتی را در ادامه‌ برای شما خوبان مطرح نماییم:

  1. این نوع از گیاهان باید از نظر عاری بودن از میزان زیاد برخی مواد مضر شیمیایی که در عناصر تشکیل دهنده ی خاک و یا کودهای شیمیایی مورد استفاده یافت می شوند، دارای تائیدیه های آزمایشگاهی معتبر باشند.
  2. انجام فرآوری با دستگاه های پیشرفته و مدرن و سورتینگ بی عیب و نقص ( پاکسازی عالی بدون وجود هر گونه خس و خاشاک ) ا جمله استانداردهای اجتناب ناپذیر در محصولات گیاهی صادراتی مورد استفاده برای درمان می باشد.
  3. بسته بندی با لفافه هایی که متضمن حفظ کیفیت اولیه ی محصول بوده و از نظر جنس و مواد تشکیل دهنده‌ی لفافه دقیقاً بر اساس استانداردهای بین‌المللی و پک سازی تخصصی و حرفه ای باشند، از دیگر الزامات و ملاحظات ضروری در این رابطه است.
  4. درج مشخصات کامل تولید کننده و اطلاعات دقیق محتویات موجود در بسته بندی به ویژه هشدارها و ملاحظات مصرف در افراد دارای شرایط خاص ( زنان باردار، افراد دیابتی، کسانی که مشکلات گوارشی ‌‌یا فشار مون دارند و غیره ) و دیگر مجوزها و گواهینامه های بین المللی، به زبان انگلیسی بر روی بسته بندی.

شایان ذکر است که موارد بر شمرده به عنوان برخی از استانداردهای کلی و عمومی مدنظر بوده و خوانندگان محترم می بایست توجه داشته باشند که برخی از کشورهای هدف، با توجه به قوانین گمرکی خاص و یا الزامات و دستورالعمل‌های قابل اجرا در در رابطه با واردات این گیاهان، ممکن است دارای شرایط خاصی باشند که به فراخور هر کشور، باید به صورت جداگانه مورد بررسی و مطالعه‌ی لازم قرار گیرد.

3نکته طلایی در خرید بهترین گیاهان دارویی

3نکته طلایی در خرید بهترین گیاهان دارویی بلا شک، تا کنون اثرات جادویی در درمان بسیاری از بیماری ها و همچنین تاثیرات شگرف و بسزایی که مصرف انواع گیاهان دارویی و مشتقات آن‌ها بر حفظ سلامت و ارتقاء سیستم ایمنی بدن انسان‌ها دارد، موجب شده تا شما عزیزان یا اطرافیان محترم نیز، حتی برای یک بار هم که شده، از جمله مصرف کنندگان این محصولات به شمار آیید.

از سوی دیگر، تقاضای روز افزون برای مصرف این گیاهان در کشور، باعث شده تا انواع مختلفی از محصولات و مشتقات، با گرید های کیفی متفاوت در بازار یافت شده که در برخی موارد، این تعدد کالا سبب بروز سردر گمی در خریداران خواهد شد.

در همین راستا، برای کمک به شما خوانند‌گان عزیز، در انتخاب بهترین گیاهان دارویی، سه نکته ی طلایی که اطلاع از آن ها و توجه به رعایت این نکات در هنگام خرید می‌تواند نقش بسزایی در انجام خریدی موفق و مقرون به صرفه داشته باشد؛ تقدیم حضورتان می‌گردد:

  1. در صورت امکان، گیاهان مورد نظر را از انواع کاملا طبیعی که در مراتع بکر و بدون دخالت انسان‌ها به دست آمده اند، تهیه فرمایید، این قبیل از گیاهان، دارای خواص موثر تری خواهند بود هر چند که بهای بیشتری را می‌بایست برای خرید آن ها ‌‌‌‌پرداخت نمود.
  2. بهترین گیاهان دارویی توسط مراجع معتبر و البته در مراکز رسمی فروش ( دارای مجوزات قانونی و تحت نظارت دستگاه های کنترلی ) قابل تهیه هستند، همواره خرید از این مراکز را بن عنوان اولین اول و قطعی خود در نظر داشته باشید.
  3. صرف نظر از اینکه انواع گیاهانی که در راستای درمان مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای زمان نگهداری و مصرف طولانی مدت هستند، سعی نمایید تا قبل از انجام خرید، با بررسی و مشاهده دقیق گیاهان ( در نظر گرفتن رنگ و وضعیت ظاهری و همچنین عطر و دیگر مشخصات بارز گیاهان تازه ) از تازه بودن آن‌ها اطمینان حاصل فرماید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت گیاه دارویی

همانند سایر محصولات کشاورزی، گیاهان دارویی نیز دارای رنج قیمتی مشخص و نوسانات قابل پیش بینی و معینی در بازارهای داخلی و خارجی هستند که در ادامه، برای آشنایی بیش از پیش شما همراهان گرامی، به برخی از اهم عوامل تاثیر گذار بر قیمت اشاره‌ی مختصری نموده ایم:

  1. درجه بندی کیفی.
  2. روش عرضه، به عنوان مثال، قیمت خرید انواع این گیاهان به صورت فله، بسیار ارزان تر از بسته بندی آن‌ها بوده و حتی چگونگی بسته بندی بر قیمت نهایی نیز تاثیر گذار خواهد بود. ( فروش گیاهان در بسته بندی با لفافه های لاکچری مثل قوطی فلزی، شیشه ای و یا پلکسی به مراتب گران تر از بسته بندی های پلاستیکی معمول است )
  3. کاهش عرضه به دلایل مختلفی مثل افزایش صادرات و یا خشکسالی، آفت زدگی و یا دیگر موارد از این دست، سبب افزایش قیمت‌ خواهد شد.
  4. بالا رفتن هزینه های تولید، در بخش گیاهان دارویی قابل کاشت در مزارع و یا گلخانه ها ( افزایش نرخ حامل های انرژی, میزان پرداختی بابت حقوق و دستمزد، هزینه های حمل و نقل . بسته بندی و نیز مبالغ پرداختی برای خرید انواع کود و سموم مورد مصرف،بذر و سایر آیتم ها ) قیمت تمام شده محصولات را برای مصرف کنندگان با افزایش مواجه خواهد ساخت.
  5. اتخاذ سیاست های حمایتی از تولید کنندگان و یا صادرکنندگان، تصمیمات اقتصادی کلان، برخورد با واردات رسمی و قاچاق و همچنین نحوه ی روابط و مناسبات بین المللی مستعد یا معارض ( جنگ و تحریم ) از جمله عوامل موثر بر قیمت محسوب می گردند.
  6. با در نظر گرفتن اینکه محصولات گیاهی دارویی ایران عزیزمان در جهان شناخته شده و دارای جایگاه ویژه ای در رنکینگ رتبه بندی کشورهای صادر کننده است، در صورت تغییرات نرخ دلار ( تاثیر زیادی بر میزان سود به دست آمده از تبدیل دلار دریافتی حاصل از صادرات به ریال دارد ) در داخل کشور، تمایل برای صادرات افزایش یافته و این موضوع در صورت عدم کنترل، افزایش قیمت در بازارهای داخلی را به دنبال خواهد داشت.

توزیع مستقیم گیاهان دارویی آویشن با نازلترین قیمت

توزیع مستقیم گیاهان دارویی آویشن با نازلترین قیمت با افتخار تمام اعلام می نماییم که این واحد تویع، در راستای کسب رضایتمندی بیش از پیش مشتریان محترم، مجموعه‌ای بی نظیر و مثال زدنی از انواع گیاهان دارویی آویشن سوپر بکر اعلاء را برای تقدیم نمودن به خریداران ارجمند فراهم آورده است.

کیفیت عالی و اصیل این محصولات به دلیل تعامل سازنده و نزدیک با تولید کنندگان مطرح و درجه ی یک در اقصی نقاط کشور و همچنین به کارگیری کادری مجرب و متخصص در این مرکز سبب گردیده تا جمع زیادی از کسبه و افراد قدیمی بازار از مشتریان دائم این آویشن فوق ممتاز شوند .

در نظر گرفتن حاشیه‌ی سود اندک، حذف کلیه ی واسطه ها و توزیع به صورت مستقیم از تولیدی، علاوه بر اینکه باعث شده تا اصالت و کیفیت این آویشن به صورت صد درصدی توسط ما تضمین گردد، قیمت تمام شده ی آن را به حدی ارزان و استثنایی نموده حتی از بهای کف بازار عمده فروشان تهران نیز پایین تر می باشد.

برای رفاه حال هر چه بیشتر خریداران گران قدر، قیمت،اطلاعات کامل و نیز، تصاویر آویشن های دارویی موجود در این واحد، علاوه بر نمایش در کانال های ارتباطی مبتنی بر بستر نرم افزارهای تعاملی اجتماعی متعلق به شرکت، در سایت اینترنتی که به همین منظور راه اندازی گردیده است، قرار داده شده، تا کلیه ی مشتریان عزیز به صورت مستقیم سفارش های خود را ثبت نمایند.

صادرات گیاهان دارویی آویشن به کشورهای خاورمیانه

در حال حاضر، یکی از پر رونق ترین بازارهای بین‌المللی گسترده، که سالانه حجم قابل توجهی از گردش مالی تجارت گیاهان را به خود اختصاص داده است، گیاهان دارویی آویشنی و مشتقات حاصله از آن می باشد.

مجموعه‌ی حاضر با توجه به برخورداری از سابقه ی طولانی مدت، در عرصه ی کاشت، فرآوری و توزیع انواع آویشن مرغوب و درجه یک، علاوه بر تامین نیازمندی های داخلی، در سال جاری موفق گردیده تا میزان قابل توجه ای از این گیاه فوق مرغوب را به کشورهای خاورمیانه صادر نماید.

استفاده از مجهزترین تجهیزات فرآوری تمام اتوماتیک روز دنیا، بسته بندی و برند سازی حرفه تی در سطح استانداردهای جهانی، اخذ تاییدیه های آزمایشگاه های معتبر منطقه تر خصوص سلامت کامل محصولات و پایین آوردن قیمت مصرف کنندگان خارجی تا حد ممکن، باعث شده تا سهم قابل توجهی از بازار آویشن دارویی کشورهای هدف صادرات در خاورمیانه، به این کالای اصیل ایرانی اختصاص یابد.

معتبرترین تامین کننده گیاهان دارویی آویشن در کرمانشاه

معتبرترین تامین کننده گیاهان دارویی آویشن در کرمانشاه توسعه و ترویج فرهنگ استفاده از گیاهان دارویی به ویژه آویشن در بین هموطنان عزیز ساکن در کرمانشاه، نیز همانند سایر مردم عزیز کشور به علت خاصیت درمانی فوق العاده و بدون هر گونه عارضه ی جانبی، این گیاه، رو به افزایش بوده و در این میان یکی از دغدغه‌های به حق و همیشگی خریداران محترم، تهیه‌ی مرغوب ترین نوع آویشن از بازار می باشد.

این واحد، به عنوان معتبر ترین واحد تامین کننده‌ی انواع آویشن در شهر کرمانشاه، آمادگی دارد تا بهترین محصول موجود در کشور را با قیمتی بسیار ارزان و باور نکردنی و همچنین کیفیتی استثنایی و بی نظیر به مشتریان ساکن در این شهر تقدیم نماید.

همشهریان عزیز، می توانند بدون مراجعه حضوری به فروشگاه، با صرف کمترین زمان و انرژی، انواع آویشن های مورد نیاز خود را از طریق کانال‌های ارتباطی و یا سایت ما مشاهده، تا پس از ثبت آنلاین و پرداخت مبالغ مربوطه، این سفارش ها ، بدون تعلق گرفتن هزینه ی حمل، در کمتر از بیست و چهار ساعت به ایشان تحویل گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *