آویشن سبز یکی از پرطرفدارترین و پرطرفدارترین گیاهان دارویی است و متقاضیان زیادی تمایل به خرید این محصول با قیمت مناسب و کیفیت اصلی دارند. شما می توانید این محصول را با قیمتی بسیار پایین و کیفیتی بی نظیر و بی نظیر از نمایندگی های معتبر آویشن خریداری نمایید. متقاضیانی که این محصول را به صورت عمده و مستقیم خریداری می کنند می توانند در هر ساعت از شبانه روز محصول خود را از طریق این وب سایت ثبت کنند تا در اسرع وقت آن را در محل مورد نظر خود دریافت کنند.

فروشنده انواع آویشن سبز با قیمت مناسب

پارامتر های تعیین کننده قیمت آویشن

پارامتر های تعیین کننده قیمت آویشن پارامتر های قیمت آویشن بسته بندی شده به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ نوع یا تنوع این گیاه دارویی، محل رشد آن، زمان تولید و نحوه بسته بندی مهم ترین عوامل در تعیین قیمت آویشن است؛ همچنین این گیاه دارویی ممکن است تازه، خشک شده یا به صورت پودر به فروش برسد؛ البته قیمت پودر آویشن با آویشن تازه یکی نیست؛ ناگفته نماند که این محصول عمدتاً به عنوان ادویه یا برای تهیه چای استفاده می شود.

عرضه کنندگان برتر آویشن بسته بندی شده انواع مختلف این گیاه را با کیفیت خوب به فروش می رسانند؛ نکته حائز اهمیت این است که حدود 350 گونه آویشن وجود دارد که حدود 14 گونه آن از ایران هستند؛ آویشن باغی با همین نام به فروش می رسد؛ در واقع، واریته های مختلف این گیاه به این صورت طبقه بندی می شوند.

علاوه بر بحث گونه های گیاهی آویشن، گونه های مختلف این محصول از نظر تازگی و بسته بندی متفاوت است؛ به عنوان مثال می توان آویشن تازه را صادر کرد که به بهترین شکل ممکن بسته بندی شده و توسط بهترین عرضه کنندگان گیاهی به فروش می رسد. علاوه بر عرضه آویشن تازه بسته بندی شده در داخل و خارج از کشور، اغلب شاهد فروش برگ خشک این گیاه و همچنین پودر آویشن بسته بندی هستیم که تمامی این محصولات تا حد زیادی در داروخانه ها و محصولات بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

توصیه هایی برای انتخاب بهترین آویشن باغی

توصیه هایی برای انتخاب بهترین آویشن باغی آویشن گیاهی جنگلی دارویی با نام علمی از خانواده نعناعیان بومی مناطق معتدل اروپا، شمال آفریقا و آسیا است. نام علمی این گیاه از کلمه یونانی آویشن به معنای بوی مطبوع و ملایم گرفته شده است. آویشن یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین گیاهان دارویی ایران به دلیل داشتن دو ترکیب تیمول و کاروتن دارای خواص دارویی ضد باکتری، ضد باکتری و ضد نفخ است. در این میان مناطق شمالی و غربی کشورم بیشترین پراکندگی را دارند که 10 گونه در استان های شمالی، 11 گونه در استان های غربی، 7 گونه در استان های مرکزی، 1 گونه در فارس و 2 گونه در کرمان هستند. این گیاه در مناطق مختلف نام های مختلفی دارد مانند: آویشم، اقیانوس، آذربه، آذر روبه، سیسنبار، ساعت، اشمه کوهی و غیره.

ظاهر

گیاهان آویشن ساختاری بوته ای یا پودری تازه مانند با ساقه ها و شاخه های مستقیم چوبی یا علفی دارند که ارتفاع آن به 10 تا 30 سانتی متر و در برخی گونه ها به 40 سانتی متر می رسد. برگ های این گیاه معطر تا حدودی همیشه سبز با دمبرگ های کم یا بسیار کوتاه است. برگ های آویشن بیضی شکل و بسیار کوچک است. برگها طعم قوی دارند. گل های این گیاه معمولاً یاسی یا سفید، لوله ای شکل، دو لبه، صمغی و بسیار کوچک هستند.

آویشن در انواع صنایع غذایی، دارویی، بهداشتی و آرایشی استفاده می شود. این گیاه به صورت برگ خشک، روغن یا اسانس و عرق به بازار عرضه می شود. علاوه بر چای، از برگ های خشک آویشن به عنوان چاشنی گوشت، سالاد، لبنیات و خورش ها استفاده می شود. روغن آویشن دارای خواص ضد اسپاسم، ضد باد، ضد قارچ، ضد عفونی کننده، ضد کرم، ضد روماتیسم و ​​ملین است. اسانس آویشن یکی از ده اسانس شناخته شده برتر با خواص ضدباکتریایی، ضد قارچی و آنتی اکسیدانی است. از عرق آویشن برای درمان دل درد، اسهال، سرماخوردگی و مسمومیت استفاده می شود.طبیعت آویشن در طب سنتی گرم و خشک است و مصرف زیاد آن برای مبتلایان به وبا (مزاج گرم و خشک) توصیه نمی شود.

بررسی ویژگی های آویشن سبز تازه

بررسی ویژگی های آویشن سبز تازه ویژگی های آویشن سرشار از ویتامین های مفید مانند A و C و همچنین عناصر مهمی مانند پتاسیم، آهن، کلسیم، منگنز، منیزیم و سلنیوم است. علاوه بر این، آویشن حاوی آنتی اکسیدان های قوی مانند لوتئین، ویدین و تیموزین است. در میان ترکیبات این گیاه دارویی، دو ماده با ارزش به نام های «تیمول» و «کارواکرول» وجود دارد که خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچی بالایی دارند.

مفید برای فشار خون بالا

به طور کلی مصرف غذاهای حاوی منیزیم، پتاسیم و کلسیم در بهبود فشار خون موثر است. محققان دانشگاه بلگراد در صربستان دریافتند که عصاره گیاه آویشن فشار خون را در آزمایشات روی موش کاهش می دهد. موش ها به فشار خون بالا و اثرات آویشن مانند انسان پاسخ دادند. آویشن همچنین سطح کلسترول خون را تنظیم می کند. بهتر است به جای نمک روی غذا از پودر آویشن استفاده کنید.

آویشن برای سرفه و گلودرد

نشان داده شده است که آویشن سرفه، گلودرد، برونشیت، کاپیلیت، تنگی نفس و سرماخوردگی را درمان می کند. این خلط آور مجاری تنفسی و گلو را از عفونت های ناشی از سرماخوردگی و آنفولانزا پاک می کند. دو بار در روز جوشانده یا جوشانده برگ خشک آویشن در رفع سرفه و گلودرد موثر است. از این گیاه انواع فرآورده های دارویی ساخته شده و مورد تایید سازمان نظارت بر مواد مخدر وزارت بهداشت قرار گرفته است.

مراکز خرید آویشن سبز با قیمت ارزان

مراکز خرید آویشن سبز با قیمت ارزان از کجا و چگونه می توان مراکز بهترین آویشن صادراتی را با قیمت بسیار ارزان و کیفیت عالی خریداری کرد؟ اگر قصد خرید بهترین آویشن صادراتی را دارید می توانید مستقیما از بهترین نمایندگی های فروش آویشن خریداری کنید. خرید عمده این محصول می تواند با بهره گیری از مشوق ها و امتیازاتی که نمایندگی به مشتریان و خریداران اصلی خود ارائه می دهد.

و با پرداخت هزینه کمتر، فرصتی بی نظیر و فوق العاده برای استفاده حداکثری از این محصول باشد. با تولید و محصول ارزان در عین حال می توانید محصول را مستقیماً از نمایندگی خریداری کنید و با پایین نگه داشتن هزینه ها، بهترین و با کیفیت ترین آویشن را با قیمتی باورنکردنی تهیه کنید. متقاضیانی که این محصول را به صورت عمده و مستقیم خریداری می کنند می توانند در هر ساعت از شبانه روز محصول درجه 1خود را از طریق این وب سایت ثبت کنند تا در اسرع وقت آن را در جایی که می خواهید تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *