استفاده از داروهای گیاهی امروزه بسیار رایح شده است ،زیرا همه‌ی مردم دنیا، ترجیح می‌دهند که، به جای استفاده از داروهای شیمیایی با عوارض طولانی و جبران ناپذیر، از گیاهان دارویی طبیعی، استفاده کنند. همانطور که گفتیم امروزه بازار خرید و فروش گیاهان دارویی ، رونق بسیار زیادی پیدا کرده‌است؛ و این موضوع سبب شده تا سود بسیار زیادی، نصیب افراد و مراکز مختلفی که، در این زمینه مشغول به فعالیت هستند شود. مراکز خرید و فروش گیاهان دارویی در تمام نقاط ایران وجود دارند ؛کاملا مشخص است که، در شهر های بزرگ و پرجمعیت مانند (مشهد،تهران، اصفهان و…) تعداد تقاضا برای خرید و فروش این محصول نیز پر رنق تر از شهر های کم جمیعت است، و با توجه به جمعیت بالای پایتخت تقاضا برای خرید عمده گیاهان دارویی در تهران،بالاست .مراکز خرید گیاهان دارویی تهران در زمينه‌ی فروش گیاهان دارویی مرغوب به ویژه نژادهای، کوهی و کمیاب مشغول به فعالیت هستند ؛ مراکز خرید گیاهان دارویی در تهران محصولات خود را به طور مستقیم(با قیمت فوق‌العاده استثنایی) ، بهترین کیفیت، و در بسته بندی های استاندار به فروش می رسانند. در این مقاله قصد داریم مرکزی را به شما معرفی کنیم که در زمینه گیاهان دارویی درجه یک با نازلترین قیمت فعالیت دارد.

مراکز خرید گیاهان دارویی درجه یک در تهران

نکات طلایی قبل از خرید گیاهان دارویی

نکات طلایی قبل از خرید گیاهان دارویی

امروزه از گیاهان دارویی، برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شوند ،و برای برای پیشگیری از بیماری ها کاملا اثرگذار هستند.اگر قصد خرید این محصول را دارید کافیست، در رابطه با تنوع زیاد این گیاهان اطلاعات داشته باشید. در این صورت میتوانید محصول اصل و با کیفیت را به راحتی خریداری کنید.گیاه مورد نظر ما در صورتی اصل می‌باشد، که مشخصاتی که از آن ها انتظار داریم را داشته باشند .اولین نکته، این است که حتما به نحوه بسته بندی این گیاهان توجه دقیق داشته باشید و دقت کنید که روی آن ها چه مشخصاتی ذکر شده است.

در یک بسته‌بندی مناسب نوشتن این موارد رعایت شده است:

• نحوه مصرف

• کاربرد

• تاریخ انقضا و تاریخ تولید

• ذکر نام شرکت و نام صادراتی محصول

• وزن

• ذکر نام علمی گیاه و ترکیبات

• ذکر قسمت مورد استفادهٔ مانند(برگ، ریشه، ساقه، گل و …)

• شماره پروانه ساخت

• نشان استاندارد

اگر قصد خرید گیاهان دارویی را به صورت عمده یا فله ای داریم، باید دقت کنید که گیاه مورد نظر کاملا خالص باشد و با گیاهان دیگر مخلوط نشده باشند.علاوه بر این موضوع آسان ترین وبهترین راه برای خرید راحت و خوب، خرید از شرکت ها و مراکز دارویی یا عطاری های محلی معتبر و شناخته شده در بازار که ،تا کنون موفق به کسب رضایت مشتریان شده‌اند و عارضه ی از داروهای گیاهی انها دیده نشده است؛خرید و استفاده کنید. لازم به ذكر است که، این سایت یکی از فروشگاه های معتبر ایران است که محبوبیت قابل توجه ی در بین افراد زیادی بدست اورده است ؛و کیفیت و اصالت محصولات این فروشگاه بسیار بالا است، پس حتماا این محصولات را از برند های معتبر تهيه کنید. نکته دیگر که قبل از مصرف باید به آن توجه ویژه ای شود، استفاده ی همزمان از داروهای دیگر است . اگر از داروهای مختلف چه شیمیایی و چه گیاهی،استفاده می کنید، حتما این موضوع را با پزشک خود درمیان بگذارید، و حتما توجه داشته باشید که مصرف گیاهان دارویی هم درست مثل داروهای شیمیایی می تواند با بسیاری داروهای دیگه واکنش و تداخل ایجاد کنه و اثر آن را تشدید یا تضعیف کنه.

نکته مهم بعدی دانستن میزان جذب گیاهان دارویی در بدن هست. انواع داروهای گیاهی مختلف، میزان جذب متفاوتی هم در بدن افراد دارند به زبان ساده تر می توان گفت، برخی از اون ها جذب خیلی پایینی دارند و بیشتر مقادیرشون دست نخورده از بدن دفع میشه. برای مثال مثلا تصور کنید گچ مقدار زیادی کلسیم در خود دارد، اما چرا برای تامین کلسیم بدن گچ نمی توانیم بخوریم؟ جواب این سوال بسیار ساده است ، زیرا کلسیم اون قابل جذب در بدن نیست؛ پس نیازی به خوردن آن نمیباشد. نکته بعدی قبل از خرید دریافت اطلاعات کافی درمورد پرورش این گیاهان دارویی از فروشندگان است ،زیرا محیط کشت و برداشت این گیاهان بر کیفیت آن ها تاثیر می گذارد،علاوه بر ان روش خشک کردن گیاهان دارویی باکیفیت با تاکید بر حفظ رنگ، بو، مزه و کیفیت مواد موثره گیاهان از عوامل مهم دیگری هستند که در کیفیت گیاهان دارویی اثر می گذارند.همچنین توجه به بروشور های این محصولات نیز بسیار مهم است زیرا استفاده از مقادیر مناسب گیاهان دارویی هم،در محصولات دارویی بسیار مهم و حیاتی است. از یک طرف استفاده مقادیر بیش از حد از یک گیاه دارویی میتواند با عوارض جدی و زیادی همراه باشد، و از طرف دیگه استفاده از ،مقادیر کمتر از حد این محصول نیز می‌تواند، هم از تاثیر دارو گیاهی کم می‌کند یا تاثیر نمی‌کند. پس از این قسمت از این مقاله میتوان نتیجه گرفت که به هیچ عنوان نباید فکر کنیم،که گیاهان دارویی چون قرن ها است که میان مردم استفاده میشن و چون طبیعی هستند، کلا نمیتوانند عوارض داشته باشند. بلکه طبیعی بودن این داروها معنی بی ضرر بودن آنها برای بدن نیست، به عنوان مثال فکر کنید که خیلی از سموم کشنده هم کاملا طبیعی هستند! گیاهانی دارویی هم در کنار خواصشون، یک سری عوارض برای ما دارند که باید مورد توجه قرار بگیرند، در واقع بهتر هست این طور بگو یم که هر گیاه دارویی میتواند انقدر قوی و موثر باشه که علاوه بر تاثیر مثبتی که در بدن ایجاد می‌کند، ممکن هست تاثیر منفی هم در بدن ایجاد کند . در نتیجه انتخاب گیاهان دارویی مناسب و صحیح و محصولات اصلی و با کیفیت، گیاهی از اهمیت خیلی خیلی بالایی برای درمان صحیح بیماری ها و پیشگیری از بیماری ها برخوردار هستند.

بهره گیری از تمام ظرفیت ها جهت صادرات گیاهان دارویی

اول از همه میخواهیم شما را با گیاهان دارویی صادراتی آشنا کنیم:

زیره سبز، آویشن، بادرنجبویه،شیرین بیان، انیسون، بابونه، بومادران، گل ختمی، مریم گلی، کتیرا و آنغوزه مهم‌ترین گیاهان دارویی صادراتی هستند.
این محصول صادراتی که مشاهده کردید، بیشتر به کشورهای آلمان، آمریکا، انگلستان، فرانسه، مجارستان، پاکستان، هند، چین و برخی کشورهای دیگر صادر می شوند.ایران یکی از موفق ترین کشورهای صادرکننده در زمینه گیاهان دارویی می باشد، که بهترین نوع داروهای گیاهی را برای صادرات به کشورهای مختلف عرضه می‌کند، و توانسته است بازار مصرف این محصول را در خارج از کشور در اختیار کامل داشته باشد.لازم است بدانید که، برای صادر کردن یک محصول گیاهی دارویی اول از همه باید تولیدکنندگان محصولی بر اساس کیفیت های جهانی تولید کنند، و با بکارگیری جدیدترین تجهیزات کشاورزی موجود در صنعت کشاورزی دنیا این امر را انجام دهند. علاوه بر این موضوع نیز خود تولید کننده به تنهایی قادر به بازاریابی محصول خود در بازار های داخلی و خارجی به ویژه بازار جهانی یا بین المللی نیست. و نیاز به یک واسطه در این زمینه دارد، تا بتواند تولیدات خود را به دیگر کشور ها صادر کند.بنابراین با طی کردن مراحل درست و همکاری تولیدکننده با دیگر نهاد ها و دانستن چگونگی صادرات درست گیاهان دارویی می توان محصول تولید شده را به راحتی به سایر کشورها صادر کرد.

لازم به ذکر است که بسته‌ بندی گیاهان دارویی برای صادرات بر عهده واحدهای بسته‌ بندی، که دارای اجازه از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند می‌باشد.

نهادهای دخیل در چگونگی صادرات گیاهان دارویی

• تولیدکنندگان

• شرکتهای خصوص و بازاریابی

• ارگان های دولتی

بررسی رقابت بین فروشندگان گیاهان دارویی

بررسی رقابت بین فروشندگان گیاهان دارویی

گاهی اوقات در بازار ها، بین فروشندگان گیاهان دارویی رقابت ایجاد می شود؛ آیا میدانید چه عواملی باعث ایجاد این رقابت می شود؟ زمانی که تولید یک برند از گیاه دارویی به مقدار زیاد انجام شود، یا عرضه زیاد صورت‌ بگیرد، اما تقاضا از سمت مصرف کنندگان و خریداران کم باشد، در این هنگام رقابت بین فروشندگان است محصول ایجاد می شود. حال زمانی ممکن است برخی از فروشندگان آن را با قیمتی بالاتر از سایر همکاران خود ارائه کنند، که در این حالت مصرف کننده آن گیاه را خریداری نمی کند. در مقابل ممکن است، فروشنده محصول خود را با قیمتی کمتر از بازار ارائه کند ،او با اینکار علاوه بر اینکه سود نمی کند، امکان ضرر نیز وجود دارد. پس باید توجه داشته باشند که قیمت را آن قدر بالا نبرند که، قدرت خرید کاهش پیدا کند؛ و از طرفی قیمت را به قدري پایین نیاوردند که خریدار، فکر کند چون بی کیفیت است، ارزان است.

جالب است بدانید دو رقابت، در بازار خرید و فروش گیاهان دارویی وجود دارد: مستقیم و غیر مستقیم. رقابت مستقیم در میان فروشندگان یک برند قرار می گیرد،در حالیکه رقابت غیر مستقیم، بین فروشندگان کالاهای متفاوت، اما گروه محصولات مشابه قرار میگیرد. برای مثال شرکت کیش مدیفارم و شرکت سیناژن با یکدیگر رابطه مستقیم دارند زیرا هر دو در زمينه‌ی داروسازی (شیمیایی) فعالیت دارند.

اما مراکز پخش گیاهان دارویی و مراکز پخش دارو های شیمیایی با هم رابطه غیر مستقیم دارند، زیرا محصولات متفاوتی را ارائه می‌کنند، اما محصولات هر دوی آنها، در زمینه درمان بیماری های می‌باشند.

معیارهای تشخیص گیاهان دارویی با کیفیت از نوع بی کیفیت

داروهای گیاهی به چند روش قابل مصرف می باشد. داروهای گیاهی از نظر نوع کیفیتی که دارند درجه بندی و قیمت گذاری میشوند ،پس هر چقدر داروهای گیاهی اصلی ،درجه بالاتر و کیفیت بیشتری داشته باشند دست چین شده باشند قیمتی بیشتر دارند و داروهای گیاهی که غیر استاندارد و در آن‌ها آشغال و برگ‌های کثیف وجود دارند قیمت پایین‌ تری دارند.. در این قسمت از مطلب میخواهیم درباره نحوه تشخیص گیاهان دارویی با کیفیت از بی کیفیت و مشخصات و ویژگی های آن با شما صحبت کنیم. داروهای گیاهی با کیفیت دست چین شده هستند و برگ و دانه‌های این گیاهان دارویی با دست جدا شده و آشغال و کثیفی های آن ها با دقت جدا می‌شود، و بعد از این مرحله آن‌ها را خشک می‌ کنند و در بسته بندی های استاندارد و وکیوم شده به بازار مصرف عرضه می شوند. گیاهان دارویی اصلی، با نام و برند های مختلفی، در عطاری ها و مراکز پخش گیاهان دارویی وجود دارند. گیاهان دارویی مختلف، ویژگی های زیادی دارند که پی بردن به این ویژگی ها باعث میشود تا، میزان استفاده از این گیاهان افزایش یابند. این گیاهان، حتما باید تهیه شده از قسمت برگ،ساقه و ریشه باشند. همانطور که در قسمت قبل گفتیم باید آشغال های آنها کاملا جدا شوند. بنابراین نوع درجه ۱ گیاه دارویی، باید از قسمت های که دارای خاصیت برای درمان هستند تهیه شده باشد، زیرا در غیر این صورت اثرگذاری ندارند.تاثیر این داروها باید به صورت دائمی باشد نه یه صورت موقت!

پخش انواع گیاهان دارویی با نازل ترین قیمت در تهران

پخش انواع گیاهان دارویی با نازل ترین قیمت در تهران

از آنجایی که تقاضا برای خرید گیاهان دارویی در شهرهای بزرگ ایران له ویژه تهران که پایتخت کشورمان است بسیار زیاد است،با توجه به افزایش تقاضا مراکز پخش گیاهان دارویی در تهران ،تلاش می‌کنند تا بهترین و با کیفیت ترین نوع گیاهان دارویی را به صورت عمده توزیع و پخش کنند .لازم به ذکر است که مراجعه به این مراکز در تهران مزایای ویژه ای دارد یک نمونه از انها، خدمات فروش و تضمین کیفیت پس از خرید است. مجموعه‌ی ما یکی از مراکز پخش گیاهان دارویی با نازلترین قیمت در تهران است.

تامین گیاهان دارویی با کیفیتی بی نظیر

اگر به دنبال تامین کنندگان گیاهان دارویی با بهترین کیفیت هستید، میتوانید با مراجعه کردن به مراکز معتبر طب سنتی یا طب ایرانی، شماره تلفن و نشانی منصف ترین فروشندگان گیاهان دارویی را شناسایی کرده و خرید خود را انجام دهید. همچنین روش دیگر برای تامین گیاهان دارویی ،مراجعه به عطاری ها ، تولیدکنندگان و فروشگاه ها گیاهان دارویی است . اما همانطور که میدانید امروز همه ی محصولات قابل اعتماد نیستند، به دلیل اعتماد نکردن به فروشندگان و دلالان ، میتوانید برای خرید این محصولات به این سایت اینترنتی که یکی از معتبرترین تامین کنندگان ،گیاهان دارویی است مراجعه کنید و با کیفیت بالا داروهای گیاهی را خریداری کنید. همینطور می توانید برای دریافت مشاوره ،قیمت محصول و ثبت سفارشات خود لا همکاران و مشاوران ما تماس بگیرید.لازم به ذکر آیت که با استفاده از روش خرید اینترنتی ، می توانید بهترین نوع از این محصول را از مرکزی معتبر تهیه کنید . خریداران می توانند با انتخاب خرید آنلاین و اینترنتی، گیاهان دارویی را بدون واسطه از توزیع کننده خریداری کنند. فروش مستقیم محصول و خرید دست اول یعنی نبود دلالان،و صرفه جویی در زمان از مزایای خرید اینترنتی می‌باشد.

فروش ویژه انواع گیاهان دارویی در بازار تهران

فروش ویژه انواع گیاهان دارویی در بازار تهران

فروشگاه انواع گیاهان دارویی:امروز یکی از بهترین و آسانترین روشهای تهیه انواع گیاهان دارویی می توان به سایت‌های اینترنتی اشاره نمود.مراکز معتبر خرید و فروش گیاهان دارویی به دلیل ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان گیاهان دارویی در سراسر کشور می‌توانند در عرضه بهترین و ارزانترین قیمت گیاهان دارویی کمک شایانی را به خریداران گیاهان دارویی نمایند.بهترین گیاهان دارویی در انواع مختلف به صورت اینترنتی به فروش می رسند. این روش امکان دسترسی بهتر و سریعتر را برای مصرف کنندگان این محصول به راحتی فراهم کرده است. اگر خواهان بهترین نمونه های گیاهان دارویی با کیفیت درجه یک و استاندارد هستید می توانید سفارش خود را به صورت غیرحضوری از طریق همین شرکت توزیع و پخش کننده ی تخصصی این محصول ثبت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *