مرکز فروش آویشن یزد، برای فروش بیشتر محصولات تولیدی خود نمایندگی های فروش را در سطح شهرها قرار داده است تا بتواند بدون واسطه و با قیمت پایین تری آویشن های اعلا را به مشتریان خود عرضه نمایند. مشتریان برای خرید آویشن مورد نیاز خود به نمایندگی های فروش و کارخانجات مراجعه می نمایند تا بتوانند آویشن همدان را خریداری نمایند.

مراکز فروش آویشن در بازار یزد با قیمتی استثنایی

همه چیز درباره صادرات آویشن

همه چیز درباره صادرات آویشن نحوه‌ی ارسال آویشن به سایر کشور ها، به دو طریق سازمان های دولتی و خصوصی انجام می‌گیرد. در روش اول دولت با خریداری آویشن از تولیدکنندگان، طی مراحل قانونی آن را به صورت هوایی به کشور مورد نظر صادر می کند. در روش دوم که مرسوم ترین روش در صادرات است، شرکت های خصوصی صادرات و واردات انواع کالا، با داشتن مجوزهای لازم نظیر مجوز تاسیس شرکت، ترخیص کالا و مجوزهای گمرکی به صادرات آویشن از راه های هوایی یا زمینی به کشور مقصد اقدام می کنند.

صادرات از جمله موضوعات مهم در اقتصاد کشور است و کیفیت کالای صادراتی از اصلی ترین ارکان آن است. این مقوله در صادرات محصولاتی نظیر آویشن اهمیت بیشتری می یابد. با توجه به این موضوع، در ادامه مطلب، به صادرات آویشن و کشورهای مقصد آن پرداخته می شود‌.

سالانه تعداد قابل ملاحظه‌ای آویشن در گلخانه ها و مزارع سراسر کشور تولید می شود، بخش بزرگی از این محصول، صرف نیاز بازار و مصارف داخلی می شود و بخشی دیگر به کشورهای مختلف به خصوص کشورهای همسایه نظیر عراق، افغانستان، ترکیه، ارمنستان، آذربایجان و… صادر می گردد. شما نیز اگر نیازمند تهیه آویشن درجه یک صادراتی به صورت عمده یا خرده هستید می توانید با استفاده از محصولات عرضه شده در داخل همین فروشگاه و یا تماس با مشاورین این مجموعه نسبت به تامین آویشن مورد نیاز خود اقدام نمایید.

استاندارد های لازم در بسته بندی انواع آویشن صادراتی

استاندارد های لازم در بسته بندی انواع آویشن صادراتی طیف زیادی از کشورهای صادرکننده، برای فروش مواد غذایی فله ای و نیز بسیاری از خوردنی های درجه یک، بسته بندی های ویژه ای را ارائه می دهند تا دریافت کنندگان لذت کافی را از خرید این محصولات بسته بندی شده به دست آورند؛ یعنی به این صورت متخصصان برنامه ریزی های مطمئنی را در جهت تامین رفاه مصرف کنندگان به کار می اندازند.

در این رابطه بهترین پاکت ها، جعبه ها، کارتن و سایر محفظه های نگهدارنده از بهترین ابزاری هستند، که به نوعی برای حفظ سلامت آویشن ها به کار می روند. داشتن بسته بندی های بهداشتی و مناسب از عوامل بسیار تاثیر گذار بر کیفیت آویشن صادراتی می باشد، که خود باید از نوع مرغوب باشد و با وجود آن ها حمل آویشن ذراحت تر و سالم انجام می شود و از طرفی به منظور بهداشت بهتر، بسته بندی محصول بسیار حائز اهمیت است.

بهترین نوع بسته بندی آویشن صادراتی، ظروف شیشه با درب های استاندارد و محکم است؛ همچنین بهتر است بر روی بسته‌ بندی آن تمامی مشخصات محصول از جمله تاریخ انقضا، تاریخ تولید، نام شرکت تولید کننده، ترکیبات و… درج شود. بسته بندی اصولی و شکیل، این اطمینان را به خریداران می‌دهد که محصول ارائه شده از سطح کیفی بالایی برخوردار است و به راحتی می توان آن را در سبد غذایی خانواده ها قرار داد.

صادرات آویشن بسته بندی شده از یزد به کشورهای همسایه

صادرات آویشن بسته بندی شده از یزد به کشورهای همسایه خوشبختانه کشور ما ایران از برترین تولیدکنندگان آویشن در سراسر جهان به شمار می آید، از این رو بسیاری از کشورها نیاز خود به این محصول را از طریق تولیدکنندگان ایرانی تأمین می کنند. از آن جا که تقاضا برای خرید آویشن بسیار زیاد است، از تمام ظرفیت های کشور برای صادرات این محصول استفاده می شود تا بتوان نیاز بازار های جهانی را تأمین کرد.

مجوز خاصی برای صادرات آویشن نیاز نبوده و تنها محصول باید مطابق با استانداردهای بین المللی تهیه و تولید شده باشد. این کالا پس از تولید مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌ گیرد و اگر از درجه کیفی مطلوب و مناسب برخوردار باشد، روانه بازار مصرف می‌ شود و متقاضیان می توانند به راحتی کالاها را خریداری و از آن استفاده نمایند. امروزه حجم زیادی از آویشن تولید شده برای مصرف در اروپا در نظر گرفته می‌ شود و بازرگانان بسیاری از صادرات آویشن ایرانی استقبال می کنند.

برترین صادر کننده آویشن در تلاش است تا بتواند محصولات مرغوب و باکیفیت را به دیگر کشورها، به ویژه کشور های همسایه و کشور های حوزه خلیج فارس صادر کند و با صادرات این محصول به ارزآوری و رونق اقتصادی کشور کمک کند. امروزه انواع آویشن صادراتی در بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت به فروش می رسد و شما می توانید به راحتی به این محصولات دسترسی داشته باشید. برای اطلاع از چگونگی صادرات این محصول می توانید با کارشناسان ما در واحد پشتیبانی و فروش ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *