مرکز تولید گیاهان دارویی در گیلان یکی از مراکز معتبر تولید گیاهان دارویی است که با موفقیت بالایی در بازار های شهری و اینترنتی همراه بوده است، علت این حجم بسیار گسترده از تولید این محصولات، قطعا برمی گردد به ویژگی های کمی و کیفی بسیار والای این محصولات که بر همگان اثبات شده است. در کل یکی از بازار هایی که می توان توسط آن با به همراه داشتن حداقل مبلغ و پول نیز اقدام به خرید گیاهان دارویی در حجم بالا و انبوه کرد، بازار فروش گیاهان دارویی درجه ۱ در گیلان می باشد. برای مشاوره و خرید انواع داروهای گیاهی درجه ۱ و باکیفیت با مشاوران ما در واحد فروش تماس حاصل کنید.

مرکز تولید گیاهان دارویی درجه 1 در گیلان

عوامل موثر بر کیفیت گیاهان دارویی کوهی

عوامل موثر بر کیفیت گیاهان دارویی کوهی کیفیت گیاهان دارویی کوهی به شرایط رشد گیاه بستگی دارد، برای مثال به خاکی که گیاه در آن پرورش پیدا می کند، میزان نوری که به گیاه تابیده می شود، آب و هوایی که گیاه در آن رشد می کند، اقلیم و میزان بارندگی، سن گیاه، زمان برداشت و نحوه استخراج گیاهان دارویی بستگی دارد. گیاهان دارویی باید کاملا سالم و فاقد هر گونه کپک یا فسادی باشند همچنین نباید از سموم مضر آفت کش ها بر روی آن ها استفاده شده باشد.

همراه گیاهان دارویی می توان مقدار زیادی نا خالصی و فلزات سنگین مانند آرسنیک، سرب، جیوه و آلومینیوم را همراه با گیاه مشاهده کرد که این فلزات و ناخالصی ها برای سلامتی بسیار مضر هستند و گیاهان دارویی حتما باید به طور دقیق از این ناخالصی ها جدا شده و پاکسازی شوند. خالص سازی گیاهان دارویی به تکنولوژی پیشرفته ای نیازمند است که متاسفانه در دسترس تمام شرکت های تولید کننده نمی باشد‌.

مزیت های مهم گیاهان دارویی کوهی

مزیت های مهم گیاهان دارویی کوهی کوه ها و دشت های سر سبز و پهناور ایران پر از گیاهانی است که هر کدام از آن ها در طب سنتی خواص ویژه ای دارند. گیاهان دارویی را می توان به صورت قرص، پودر، روغن، دمنوش و پماد تهیه و استفاده نمود. دم کرده و جوشانده این گیاهان دارویی در طب سنتی بسیار پر خاصیت است و برای درمان بیماری های مختلف می توان از آن ها بهره می برند‌.

نعناع کوهی یکی از این گیاهان دارویی است که با نعنای موجود در سبزی خوردن متفاوت می باشد. این نعناع از لحاظ رنگ، بو، مزه و شکل تا حدودی شبیه به نعنای معمولی است ولی نعنای کوهی از لحاظ درمانی خواص بیشتر و قوی تری از نعناع معمولی دارد. نعناع کوهی در دامنه کوه ها و ارتفاعات متوسط می روید. این گیاه عطر و بوی نافذی دارد، برگ های سبز رنگ همراه با گل های ریز آبی دارد و از گل، برگ و ساقه این گیاه می توان استفاده کرد. از نعناع کوهی در ترکیبات کرم های پوستی استفاده می شود. نعناع کوهی دارای طبع گرم و خشک است و دمنوش آن برای بیماری های گوارشی مثل درد معده و روده، نفخ، تهوع، اسهال و دل پیچه استفاده می شود.

آویشن نیز یکی از معروف ترین گیاهان دارویی است که خواص فراوانی برای سلامت و درمان بیماری ها دارد. طبع این گیاه نیز گرم و خشک است و از آن برای درمان بیماری های تنفسی و پیشگیری از سرما خوردگی، درمان قاعدگی های نامنظم، از بین بردن عفونت واژن، تسکین درد قاعدگی، کاهش روند پیری، درمان خشکی پوست، درمان قارچ های پوستی و کمک به هضم غذا استفاده می شود. هم چنین از آویشن در صنایع غذایی، بهداشتی و آرایشی نیز استفاده می شود.

رزماری نیز یکی دیگر از گیاهان دارویی است، این گیاه چند ساله، دارای ساقه چوبی و برگ های سوزنی شکل معطر و همیشه سبز است. از گیاه رزماری بخاطر عطر و بوی بی نظیر آن در پخت انواع غذاهای مختلف استفاده می شود. همچنین این گیاه کوهی برای سلامت کبد، مقابله با سلول های سرطانی، خوش بو کننده دهان، کاهش استرس و تقویت پوست و مو تاثیر گذار است.

پارامتر های تاثیر گذار بر قیمت گیاهان دارویی درجه 1

پارامتر های تاثیر گذار بر قیمت گیاهان دارویی درجه 1 در این بخش می خوایم در مورد عوامل تاثیر گذار بر قیمت گیاهان دارویی درجه ۱ صحبت کنیم. گیاهان دارویی استفاده های گسترده ای در صنعت داروسازی، مواد غذایی و… دارند. دم کرده و دمنوش های این گیاهان می تواند برای سلامتی و درمان بیماری ها مفید باشد، از آن جایی که این گیاهان طبیعی بوده و فاقد هر گونه ماده شیمیایی هستند دلیل بر بی ضرر بودن آن ها نیست و باید به میزان نیاز از این گیاهان استفاده کرد‌.

قیمت گیاهان دارویی به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند: کیفیت گیاهان دارویی، تازه یا کهنه بودن گیاهان دارویی، نحوه برداشت و و به دست آوردن گیاهان دارویی، حجم و میزان بسته بندی گیاهان دارویی، نوسانات نرخ ارز، قیمت رقبا، قیمت بازار، قیمت گذاری بر اساس موقعیت جغرافیایی، خریداری گیاهان دارویی به صورت عمده یا خرده و…

به طور کلی قیمت هر محصولی برای مشتریان چه در ایران و چه در خارج از ایران اهمیت زیادی دارد. به همین خاطر آن ها قبل از شروع فرآیند خرید ابتدا باید این نرخ ها را به دست آورند. در این صورت است که می توانند محصولات مورد نظر شان را با نرخ های واقعی تهیه کنند. قیمت گیاهان دارویی مختلف در بازار داخلی و خارجی از طریق کارشناسان مان به اطلاع مشتریان می رسد. این نرخ ها از سوی خود کارخانه های تولید کننده این محصول با توجه به نوع و درجه کیفیت مشخص می گردند و پس از اتمام این مرحله به مشتری ها ارائه می شوند پس برای اطلاع از لیست قیمت انواع گیاهان دارویی درجه ۱ با کارشناسان ما به تماس شوید.

عرضه اینترنتی گیاهان دارویی درجه 1 با قیمت مناسب

عرضه اینترنتی گیاهان دارویی درجه 1 با قیمت مناسب یکی از راه های سفارش گیاهان دارویی درجه ۱ مراجعه به برترین و معتبرترین نمایندگی های عرضه یعنی مرکز خرید اختصاصی این محصول است که می توانید از طریق آن، مزیت های بسیار خوبی را نصیب خود کنید. مانند: برخورداری از مناسب ترین لیست قیمت، تهیه گیاهان دارویی با کمترین هزینه باربری، در نتیجه برای موقیعت یابی نمایندگی ها با کارشناسان مان به تماس شوید.

برای سفارش عمده گیاهان دارویی ارگانیک و تازه باید به مراکز عرضه این محصول که در شهر های مختلفی از کشور مان واقع شده اند مراجعه نمائید و این محصولات را به طور کلی و عمده خریداری کنید. امروزه بسیاری از مردم از این راه کار برای تهیه نمونه های مورد از خودشان استفاده می کنند تا تخفیف بیشتری بگیرند. برای سفارش انواع گیاهان دارویی با قیمت مناسب و کیفیت عالی با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *