عمده فروشی گیاهان دارویی در تهران توسط واحدهای زیادی صورت می گیرد، لیکن، این مجموعه به عنوان معتبرترین مرکز عمده فروشی گیاهان دارویی، سالیان زیادی است که معرف حضور مشتریان عزیز می‌باشد. تحویل تضمین شده ی سوپر اعلا ترین گیاهان موجود در کشور با قیمتی فوق العاده ارزان و مقرون به صرفه سبب شده تا تعداد زیادی از کسبه و بازاریان خبره ی تهرانی ، هر ساله، سفارشات خود را از این مجموعه تهیه نمایند.

معتبرترین عمده فروشی گیاهان دارویی مرغوب در تهران

بررسی کیفی انواع مختلف گیاهان دارویی

بررسی کیفی انواع مختلف گیاهان دارویی شاید بتوان گفت از همان آغاز آفرینش نوع بشر ( یا حتی بنا بر باور برخی دانشمندان، پیش از آن ) بر روی این کره ی خاکی، انواع و اقسام روییدنی‌ها در راستای ادامه ی حیات و حفظ سلامت او نقش بسزایی ایفا نموده و البته، با سیر مراحل تکاملی بر اهمیت و جایگاه آن افزوده شده است.

موضوع یاد شده در حالی است که طبق مستندات تاریخی و علمی، مردمان مشرق زمین در این خصوص، سر آمد دیگر اقوام شناخته شده و در این ميان، طبیبان حاذق ایرانی از دیرباز، از مواهب بی شمار این گیاهان در درمان بیماران خود بهره برده اند.

سابقه ی طولانی مدت مذکور، باعث شده که در حال حاضر بیش از ۲۵۰۰ گونه از انواع این محصولات توسط دست اندرکاران تولید و پخش گیاهان دارویی، با کیفیت های مختلف روانه ی بازار شده و ازدیاد عرضه، این نگرانی را در مصرف کنندگان ایجاد نموده که از چه طریق امکان دسترسی ایشان به با کیفیت ترین نوع این داروها مقدور می‌باشد.

بنا براین، بررسی کیفی محصولات، پیش از مصرف، از اهمیت بسزایی برخوردار است، لیکن، به لحاظ تعدد گیاهان و همچنین مشتقات فراوان آن ها، به نظر می‌رسد انجام این مهم برای هر کدام از گیاهان مورد استفاده، کاری بسیار دشوار بودن و از عهده عموم افراد حاضر در جامعه ی هدف مصرف کنندگان داروهای گیاهی، بر نمی آید.

اهمیت قابل توجه مسائل مطرح شده در سطور قبلی این نوشتار، از یک سو و همچنین، لزوم انتقال تجربه و آگاه سازی شما خوانندگان گران قدر از سوی دیگر، ما را بر آن داشت ( با در نظر گرفتن اینکه امکان پرداختن به نکات مورد نظر در بررسی کیفی همه ی محصولات گیاهی دارویی مقدور نمی باشد ) تا حداقل، نکاتی مختصر ، مفید و کاربردی در رابطه با شناخت عمومی از کیفیت برخی از پر کاربرد ترین اشکال این گیاهان را به استحضار دوستان عزیز همراه، برسانیم:

  • به طور کلی، از هر گیاهی که برای درمان استفاده می‌نمایید، با کیفیت ترین آن‌ها، از انواعی می باشد که به صورت بکر و اصیل، به شکل خودرو در دل طبیعت روییده باشند و یا در صورت عدم دسترسی، نسبت به تهیه ی نوع ارگانیک ( بدون استفاده از کود شیمیایی و سموم آفت کش) آن از مراکز خرید و فروش گیاهان دارویی معتبر اقدام فرمایید.
  • برای حصول اطمینان از تازگی و مرغوبیت گیاه، مشخصات ظاهری آن را ( مانند: داشتن بو و لایحه‌ای مناسب، عدم مشاهده ی برگ های زرد و بی کیفیت، نداشتن نا خالصی هایی شبیه ساقه های خشک شده و یا اجزای بلا مصرف گیاه ) به دقت بررسی فرمایید.
  • کیفیت بسته بندی، تاثیر قابل ملاحظه ای بر حفظ خواص و اثرات درمانی این گیاهان دارد.
  • علاوه بر تجهیزات مورد استفاده در مراحل فناوری و رعایت استانداردهای لازم در این رابطه که تاثیر چشمگیری بر کیفیت نهایی گیاه دارد، شرایط نگهداری نیز، به عنوان عاملی مهم در بررسی کیفی میبایست مد نظر قرار گیرد.
  • اقلیم و خاستگاه پرورش به عنوان یکی از پارامترهای اصلی ( طبق عرف بازار داخلی و حتی در بازار های بین المللی گیاهان توسط کشورهای صادر کننده نیز در برند سازی و تعیین سطوح کیفی مورد استفاده قرار گرفته است ) در بررسی کیفیت مطرح می‌باشد که برای نمونه می توان به زعفران قائنات، زیره‌ی کرمان، رز هلندی، گلاب قمصر، گل محمدی کاشان، آویشن شیرازی و بسیاری از موارد مشابه دیگر اشاره نمود.
  • اسامی تولید کنندگان مطرح و برندهای موفق موجود در این بازار، از جمله آیتم هایی هستند که می توان از آن ها به صورت غیر مستقیم در بر سی کیفی محصولات گیاهی بهره برد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت گیاهان دارویی ایرانی اصل

چنانچه شما همراهان گرامی نیز در جرگه ‌‌‌‌ی علاقمندان و مصرف کنندگان انواع گیاهان دارویی باشید، تایید می نمایید که این محصولات از قیمت ثابتی در بازار برخوردار نبوده و هر از گاهی چند، دارای نوسانات کم و یا زیادی هستند.

در ادامه، برای اطلاع و آشنایی بیشتر شما همراهان عزیز، برخی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت گیاهان دارویی ایرانی الاصل، بیان شده است:

  1. همانند سایر کالاها، قیمت در نظر گرفته شده برای این گیاهان، ارتباط تنگاتنگ و مستقیمی با کیفیت آن ها دارد، برای نمونه، انواع وحشی( که به شکل خودرو و بکر، در دل طبیعت یافت می شوند ) و نیز، تولیدات ارگانیک و گلخانه ای، با مبالغ گران تری نسبت به سایر گیاهان موجود در بازار قابل خرید هستند.
  2. اگر هزینه های تمام شده برای دست اندر کاران تولید، به هر علتی افزایش یابد ( تورم سالانه، افزایش نرخ حامل های انرژی، بالا رفتن حقوق و دستمزد پرسنل و کارگران، افزایش قیمت خدمات و متریال بسته بندی و سایر عوامل مشابه ) در نهایت قیمت مصرف کنندگان نیز با افزایش لوبرو خواهد شد.
  3. اتخاذ سیاست های اقتصادی خرد و کلان مختلف دولت و نیز، سایر دستگاه های نظارتی و یا کنترلی، از جمله عوامل موثر در این راستا می باشد.
  4. بروز خشکسالی، چالش های آب و هوایی ( گرما و یا سرمای شدی ) و یا آفت زدگی، که در نهایت عرضه در بازار را با کاهش مواجه خواهد ساخت، تاثیر بسزایی در افزایشی شدن قیمت این محصولات دارد.
  5. نحوه ی مدیریت واردات اقلام مشابه، توسط دستگاه های ذیربط از پارامترهای قابل توجه در نوسان قیمت محسوب می گردد.
  6. صادرات بی رویه‌ی محصولات گیاهی مورد استفاده برای درمان، بازارهای داخلی را با عدم امکان تامین کامل نیازمندی مواجه و در نتیجه بهای پرداختی برای خرید گیاهان دارویی بیشتر از قبل خواهد شد.
  7. هر گونه تنش سیاسی و یا بین المللی مرتبط با کشور ( مانند شدت گرفت تحریم ها و یا تهدیدات جنگ ) در افزایش قیمت ها موثر می باشد.
  8. فروش گیاهان دارویی کمیاب، با قیمت های بیشتری نسبت به سایر انواع صورت کرفته و هر نوع کمبود توزیع و یا افزایش تقاضا، اثرات مضاعفی در نوسان قیمت های این دست از کالاها خواهد داشت.

شناخت انواع با کیفیت گیاهان دارویی در بازار

شناخت انواع با کیفیت گیاهان دارویی در بازار برای اطلاع از نحوه ی شناخت انواع با کیفیت گیاهان دارویی موجود در بازار، برخی از نکات کاربردی به شرح زیر تقدیم حضورتان می گردد:

  • کنترل مشخصات و علائم ظاهری ( که برای هر نوع از گیاهان خاص بوده و قابل بررسی است ) از ابزار مهم در خصوص شناخت انواع با کیفیت محصول درمانی گیاهی به شمار می روند، به عنوان مثال، برای تشخیصی گرید مرغوبیت آویشن کوهی و یا آویشن اصل شیرازی، از تمایز ابعاد برگ و خطوط رنگی برجسته، استفاده شده و یا استشمام رایحه ی زیاد و دلچسب را از نشانه های بارز مرغوب ترین برگ گل محمدی محسوب می نمایند.
  • یکی از نشانه هایی که به صورت غیر مستقیم می توان از آن برای تشخیص کیفیت این کالا استفاده نمود، کیفیت متریال به مار رفته در بسته بندی می باشد.
  • معمولاً قیمت قابل پرداخت ( به صورت میانگین ) برای خرید گیاهان با کیفیت تر، بیش از انواع مشابه آن ها، با خلوص و یا درجه ی کیفی پایین تر است و از این آیتم می توان برای تعیین سطوح کیفی قابل ارائه در بازار استفاده کرد.
  • برندهای قدیمی و مطرح به اعتبار آبروی حرفه ای و تخصصی خود، معمولاً، انواع گیاهان و مشتقات دارویی با کیفیت تری را در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می دهند، ( به شرط اطمینان از اصل بودن برند و تهیه ی آن از مراکز معتبر و مجاز فروش )

برترین صادر کنندگان انواع گیاهان دارویی درجه یک

بحمدالله، برخورداری میهن عزیزمان از پتانسیل های قابل توجه و منحصر به فرد ( مانند: خاستگاه های بکر طبیعی خودرو برای تعداد زیادی از انواع گیاهان دارویی، خاک حاصلخیز و اقلیم معتدل در بیشتر مناطق ) در عرصه ی تهیه ی این گیاهان، باعث شده تا در میان انبوه کشور های صادر کننده، ایران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشد.

این واحد،با بکارگیری کادری مجرب و متخصص، تعامل گسترده با تولید کنندگان مطرح و صاحب نام داخلی و همچنین با شناخت دقیق و علمی از بازارهای منطقه ای و فرا منطقه‌ای، توانسته در سال جاری، حجم قابل توجهی از عالی ترین تولیدات گیاهی سوپر بکر ایرانی الاصل را به تعداد زیادی از کشورها، به ویژه کشورهای همسایه صادر و ضمن ارز آوری قابل توجه، در بین سایر شرکت های فعال، به عنوان برترین صادر کننده ی داروهای گیاهی شناخته شود.

فروش فوق العاده گیاهان دارویی شاخه ای در بازار تهران

فروش فوق العاده گیاهان دارویی شاخه ای در بازار تهران در پی تقاضاهای مکرر مشتریان محترم و به دنبال کسب رضایتمندی بیشتر این عزیزان، مجموعه ای بی نظیر از عالی ترین تولیدات گیاهان دارویی شاخه ای را برای تحویل در قالب طرح فروش ویژه، فراهم نموده ایم.

در این فروش فوق‌العاده، که به مدت محدود برگزار خواهد شد، تمامی محصولات یاد شده با کیفیتی استثنایی و مثال زدنی ( تضمین اصالت و مرغوبیت گیاه که در فاکتور های فروش قید می شود ) و نیز، تعیین قیمتی ارزان و باور نکردنی به دست مشتریان ارجمند، خواهد رسید.

لازم به توضیح می باشد که این گیاهان شاخه ای درجه یک، زیر نظر اساتید فن و با رعایت استانداردهای دقیق بین المللی و در شرایط کاملاً بهداشتی و استریل تولید گردیده و در نظر گرفتن این قیمت ارزان در طرح ویژه‌ی فروش، فرصت خریدی مقرون به صرفه و تکرار نشدنی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

مراکز توزیع تازه ترین گیاهان دارویی در تهران

اطلاع عموم مردم از عوارض فراوان و بعضاً غیر قابل جبران تعداد زیادی از داروهای شیمیایی، موجب گشته تا خانواده‌های محترم بیش از قبل، برای درمان و یا حتی پیشگیری از ابتلا به طیف وسیعی از امراض، گیاهان دارویی لا مورد استفاده قرار دهند.

توسعه و ترویج فرهنگ مذکور، تقاضای فراوانی را برای این قبیل محصولات در بازار به وجود آورده و به همین خاطر، مراکز توزیع فراوانی در اقصی نقاط کشور در راستای تکمیل زنجیره‌ی تولید تا مصرف پدید آمده اند و تعداد زیادی از این مراکز نیز، در شهر تهران مستقر هستند.

این مرکز، با افتخار تمام اعلام می نماید، تازه ترین انواع گیاهان دارویی فوق مرغوب تولید شده در سراسر کشور را فراهم نموده و آمادگی دارد تا این محصولات را با قیمتی بسیار ارزان و استثنایی به مشتریان تهرانی تقدیم کند.

برخی از مزایای خرید مشتریان عزیز تهرانی، از این مرکز نمونه عبارتند از:

  • امکان ثبت سفارشات از طریق سایت و کانال‌های ارتباطی و سرویس دهی به خریداران عزیز به صورت بیست و چهار ساعته در هفت روز هفته، بدون تعطیلی.
  • هزینه های بسته بندی و حمل در استان تهران رایگان می باشد.
  • تخفیفات ویژه و استثنایی برای خریداران مخصوصاً در خریدهای عمده و تناژ بالا.
  • ارسال ضمانت نامه‌ی کتبی کیفیت و مرغوبیت اعلا ی گیاهان تحویلی برای خریداران و امکان مرجوع نمودن آنی در صورت عدم رضایت.
  • امکان درج تبلیغات و یا بسته بندی سفارشی برای خریدهای عمده بنا به درخواست مشتریان.
  • حضور مشاوران متخصص داروهای گیاهی برای رفع هر گونه ابهام و پاسخگویی به سوالات احتمالی.
  • تعامل با تعداد زیادی از تجار و بازرگانان برای ارسال محصولات به بازار کشورهای هدف صادرات و اقدام به صادرات حجم زیادی از تولیدات.

سفارش خرید گیاهان دارویی با کیفیتی بی نظیر در تهران

سفارش خرید گیاهان دارویی با کیفیتی بی نظیر در تهران از جمله مواردی که در بیشتر مواقع موجب ایجاد نگرانی در بین مصرف کنندگان انواع داروهای گیاهی می‌شود، عدم امکان دسترسی به گیاهانی با کیفیت، ارزان قیمت و با اصالت می باشد و برای مشتریان تهرانی این مشکل دو چندان می باشد، زیرا، ایشان علاوه بر موارد مذکور، در صورت نیاز به خرید، باید مدت زمان نسبتاً زیادی را در پر ترافیک ترین مسیرهای پایتخت سپری کرده تا شاید بتوانند محصولات مرغوبی را مطابق با نیازهای خود تهیه نمایند.

این واحد فروش، که از معتبرترین و قدیمی ترین مراکز فعال در خصوص تهیه و توزیع گیاهان دارویی می باشد، رنگین کمانی بی نظیر از انواع گیاهان و مشتقات گوناگون سوپر مرغوب را فراهم آورده تا به راحت ترین شیوه ی ممکن به عزیزان تهرانی تقدیم نماید.

مشتریان عزیز با مراجعه به کانال های ارتباطی و یا سایت اینترنتی ما می توانند، کلیه مشخصات، تصاویر، نوع بسته بندی، قیمت روز و دیگر اطلاعات متعلق به محصولات موجود را مشاهده و بدون صرف انرژی و بمان زیاد نسبت به ثبت سفارشات و پرداخت آنلاین اقدام فرمایند.

با تدابیر اتخاذ شده و برنامه ریزی همکاران ما، این سفارشات در کوتاه ترین زمان ممکن بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ی اضافی برای حمل، در اقصی نقاط شهر تهران تحویل ایشان می گردد.

همچنین در صورت صلاحدید ،برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت راهنمایی و مشاوره تخصصی، می توانید از طریق بخش گفتگو با کارشناسان سایت و یا تماس تلفنی در ساعات اداری، با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *