پخش گیاهان دارویی در تبریز، با کیفیتی سوپر اعلاء و صادراتی و همچنین، قیمتی ارزان، استثنایی و رقابت ناپذیر، توسط این مرکز در حال انجام می‌باشد. اقدام به پخش بی واسطه توسط این مجموعه، سبب گردیده تا هیچ گونه دخل و تصرفی در اصالت گیاهان و کیفیت فوق العاده عالی و مثال زدنی آن ها صورت نگرفته به نحوی که این گرید کیفی بی نظیر در کنار قیمت منصفانه، رضایتمندی خریداران را در حد تمام و کمال برآورده نموده است.

پخش بی واسطه گیاهان دارویی درجه یک در تبریز

برآورد هزینه های بسته بندی گیاهان دارویی معطر

برآورد هزینه های بسته بندی گیاهان دارویی معطر گیاهان دارویی معطر، از جمله پر مصرف ترین نوع گیاهان مورد استفاده در برنامه های درمانی محسوب شده و حفظ خواص سرشار این قبیل محصولات، که اغلب از میزان رایحه ی مطبوع متصاعد شده از آن ها قابل استنباط است، ارتباط تنگاتنگی با نحوه‌ی بسته بندی دارد.

امروزه توجه به مقوله ی بسته بندی، بیش از گذشته مد نظر تولید کنندگان این گیاهان می باشد، زیرا، کیفیت عالی، در مقام عمل نمی تواند به تنهایی رضایت خریداران را جلب نماید و البته، این موضوع به کرات، در بازارهای فروش به ویژه تجارت های جهانی، برای دست اندرکاران به اثبات رسیده است.

زعفران اعلای ایرانی را می توان نمونه‌ی بارز و گواهی مستند بر ادعای مطروحه دانست، چرا که علیرغم خاستگاه رویشی منحصر به فرد آن در کشورمان و برخورداری از وسیع ترین مزارع زیر کشت و همچنین تولید سوپر ممتاز ترین زعفران جهان در منطقه ی خراسان، متاسفانه عدم توجه به بسته بندی درجه یک و برند سازی متناسب با موازین بازارهای جهانی سبب گردیده تا این طلای ناب وطنی مورد سوء استفاده‌ی شرکت های موفق خارجی ( مقصود از موفقیت،ایجاد سیستم کاملی مبتنی بر برند سازی، بسته بندی، بازاریابی و فروش توامان است ) قرار گیرد.

شرکت های مورد اشاره، این زعفران فوق عالی را به صورت فله‌ای با قیمتی ارزان از ایران خریداری و به نام و کام شرکت‌های خود، به کشورهای دیگر ( مانند: صادرات به عمان، اروپا، آمریکا و غیره ) با قیمتی چندین برابر صادر میکنند.

با در نظر گرفتن این موارد، بدیهی است که هزینه کرد لازم ( به دور از صرفه جویی بی مورد، برای افزودن حاشیه ی سود ) برای بسته بندی کیفی گیاهان معطر دارویی، می تواند به نوعی تضمین کننده‌ی موفقیت بوده و تاثیر بسزایی در مجذوب نمودن مشتریان داشته باشد.

برآورد هزینه های مربوط به بسته بندی ( با استفاده از لفافه های استاندارد، معروف به سبز و سازگار با محیط زیست ) ارتباط تنگاتنگ و مستقیمی با بازار فروش مورد نظر و همچنین نوع گیاه قابل بسته قندی و عرضه دارد و به همین علت بیان رقمی معین و مشخص برای هزینه کرد در این بخش، اقدامی غیر حرفه ای و به دور از صلاح دست اندر کاران می باشد؛ اما، به لحاظ اهمیت موضوع و لزوم تحقق رسالت آگاه سازی و انتقال تجربه به خوانندگان محترم، برخی از آیتم های اساسی که تعیین قیمت آن‌ها کمک شایانی به برآورد هزینه ی نهایی خواهد داشت را تقدیم حضورتان می نماییم:

  1. بهای قابل پرداخت برای انواع متریال مورد استفاده در بسته بندی، به فراخور مرغوبیت، از جمله آیتم های موثر در انجام برآوردی دقیق و مقرون به واقعیت محسوب می شود.
  2. ابعاد پک و بسته بندی.
  3. تنوع رنگ قابل چاپ در نگارش توضیحات و یا تبلیغات مندرج بر روی بسته. ( به عنوان مثال چاپ چند رنگ با قیمت بیشتری نسبت به انواع تک رنگ انجام پذیر است )
  4. ایجاد آپشن های اضافی در روی بسته بندی. ( بر چسب های مختلف نمایانگر سلامت و اصالت و مواردی از این دست )
  5. استفاده از لفافه های چند لایه و یا انواعی ترکیبی که قابلیت به نمایش گذاشتن محتویات داخل بسته بندی را دارا هستند به طور معمول با قیمت بالاتری در دسترس می باشند.

دسته بندی گیاهان دارویی بر اساس نحوه مصرف

خالی از لطف نیست که بدانید، در همین زمان که شما عزیزان خواننده مشغول مطالعه‌ی این قسمت از نوشتار می باشید، بیش از ۲۷۰۰ نوع از گونه های مختلف گیاهی در جهان در حال تولید هستند تا در راستای بر طرف نمودن امراض، کمک به تقویت و ارتقاء سیستم ایمنی بدن، جوان سازی پوست و ترمیم پیاز مو، تنظیم کارکرد اندام داخلی، پاکسازی خون و بسیاری از مقاصد اینچنینی توسط ما انسان‌ها مورد استفاده قرار گیرند.

نکته‌ی جالب در خصوص این گیاهان، اشکال متنوع در طریقه ی مصرف آنها می باشد که در ادامه برخی از مرسوم ترین روش های متداول را در دسته بندی پنج گانه به این شرح بیان می نماییم:

  1. انواع دم کردنی: برای استفاده ی بیشتر از خواص و همچنین جلوگیری از فشار زیاد بر دستگاه گوارش، تعداد زیادی از این گیاهان را به صورت دم نوش مصرف می نمایند.
  2. مصرف به صورت پودر: گیاهانی مانند آویشن و انواع فلفل و دارچین را به صورت پودر مصرف می نمایند.
  3. مصرف در قالب روغن: به طور معمول برای تشدید خواص و راحتی مصرف در برخی اندام ها ( به صورت ماساژ و غیره ) از این گیاهان روغن گیری می‌شود مانند انواع رز ماری یا بابونه.
  4. انواع عرقیات گیاهی: از جمله ساده ترین روشهای مصرف بوده که مورد استقبال جمع زیادی از مردم می باشد.
  5. انواع ضماد، مرهم و پماد: برای استعمال در مواضعی که می بایست به مدت طولانی در معرض خواص گیاه قرار گیرند.

بررسی موانع تولید گیاهان دارویی در ایران

بررسی موانع تولید گیاهان دارویی در ایران هر چند جایگاه فعلی کشورمان دربین کشورهای همسایه و حتی رنکینگ جهانی تولید انواع گیاهان دارویی، از مرتبه ی قابل قبولی برخوردار است، لیکن، وجود پتانسیل فراوان و امتیازات اختصاصی و منحصر به فرد ( برخورداری از آب و هوای معتدل در مناطق زیادی از کشور، مراتع طبیعی گیاهان دارویی، خاک مستعد و حاصلخیز و همچنین کشاورزان زحمت کش و ساعی ) سطح توقع کارشناسان پ صاحب نظران را بالا برده، به نحوی که در صورت رفع برخی از موانعی که در ادامه ی مطالب اشاره ی مختصری به آن ها نموده‌ایم، در آینده ای نه چندان دور، ان‌شاءالله شاهد ارتقاء رتبه ی ایران عزیز در این عرصه خواهیم بود.

برخی از اهم موانع تولید این نوع گیاهان در کشورمان عبارتند از:

  • نبود هدف گذاری و سیاست های مدون و روشن، در راستای ترسیم چشم انداز، نقشه ی راه و جایگاه منطقه‌ای ( بر اساس تقسیمات استانی ) و ضعف در هماهنگی بین دستگاه ها و مراکز نظارتی و اجرایی.
  • تحریم های ظالمانه بین المللی، که موجب برخی مشکلات عدیده برای وارد کردن بذر و دیگر ملزومات و ادوات کشاورزی در مزارع یا پرورش گلخانه ای شده است.
  • تعداد زیادی از موانع اقتصادی به دلیل عدم ثبات اقتصادی و تورم افسار گسیخته به شکلی که باعث دلسردی و قطع فعالیت واحد های تولیدی شده است. ( به عنوان نمونه افزایش قیمت های حامل های انرژی مانند سوخت و متعاقب آن بالا رفتن پی در پی تعرفه باربری )
  • ضعف در اجرای گسترده ی مکانیزاسیون در امور کشاورزی و گلخانه ای.
  • بروز خشکسالی و چالش تهیه ی آب برای مزارع و کشتزارها.
  • نبود متولی معین، در زمینه ی اتخاذ سیاست های حمایتی از دست اندر کاران تولید.
  • عده بهره گیری از فنون برند سازی.
  • استهلاک مجموعه‌ی ماشین آلات مورد استفاده در خطوط فر آوری و هزینه بالای جایگزینی آن ها.

با پر کاربرد ترین نوع گیاهان دارویی معطر آشنا شوید

در میان تعداد زیادی از انواع گیاهان، که از دیرباز، توسط انسان ها برای درمان و یا پیشگیری از امراض مختلف مورد استفاده قرار می گرفته، اقسام معطر آن به دلیل رایحه ی دلچسب و البته مصرف چند منظوره ( اغلب از عطر بی نظیر و طعم عالی آن ها به عنوان ادویه و یا چاشنی در بسیاری از غذاهای اصیل و سنتی استفاده می شود ) بیش از سایر محصولات مشابه، مورد استقبال و تقاضای عموم مردم قرار گرفته است.

به همین دلیل، برای آشنایی و اطلاع شما همراهان ارجمند، به برخی از پر کاربرد ترین و رز، معروفترین این گیاهان تر ادامه ی مطالب این بخش از نوشتار، اشاره ای مختصر و گذرا، لیکن، کاربردی نموده ایم:

  • آویشن: عطر و بوی دل انگیز و استثنایی این گیاه جادوی در انواع مختلف ( آویشن کوهی، شیرازی، برگ ریز قزوین و یا انواع مختص زابل )
  • زعفران: به عنوان پادشاه گیاهان دارویی و البته مصارف آشپزی در جهان شناخته می شود.
  • نعناع تازه و یا خشک شده.
  • انواع رزماری، منبع سرشاری از انواع ویتامین و آنتی اکسیدان می‌باشد.
  • بابونه با ظاهری زیبا و چشم نواز و عطری بی نظیر که در درمان بسیاری از بیماری های پوست و نیز تقویت مو موثر می‌باشد.
  • مرزه، این گیاه برای سلامت قلب بسیار نافع بوده و ضد باکتری نیز می ‌‌‌‌‌‌‌‌باشد.
  • کاکوتی، ضد فشار خون می باشد.
  • پونه، ضد سرفه و خلط آور است و از زمان های قدیم به عنوان اشتها آوری موثر شناخته شده است.
  • بادرنجبویه، که با عطری شبیه به لیموی تازه و نام علمی ملیسا، تاثیر شگرفی بر عملکرد سیستم اعصاب و روان داشته و آرامشی استثنایی را پس از مصرف به ارمغان می آورد.
  • ریحان، علاوه بر طبع گرم و خشک و عطر عالی خواص درمانی بسیار زیادی ( درمان سردرد، رفع غم و اندوه ، نافع گلو درد، درمان آسم و غیره ) می باشد
  • اسطوخودوس یا لاوندر که ضمن ظاهر بسیار زیبا، توسط اطبا سنتی برای کاهش اضطراب و تنظیم فشار خون توصیه شده است.

فروش ویژه گیاهان دارویی صادراتی در تبریز

فروش ویژه گیاهان دارویی صادراتی در تبریز به منظور تکریم و پاسداشت حمایت های بی نظیر مشتریان ارجمند تبریزی و همچنین در راستای کسب رضایتمندی بیش از پیش این عزیزان، طرح فروش ویژه ی محصولات گیاهی درمانی به مدت محدود، توسط این واحد اجرا می گردد.

کلیه ی محصولات انتخابی برای فروش در این طرح، دارای گرید کیفی سوپر صادراتی بوده و از معتبر ترین و مطرح ترین برندهای داخلی کشور تهیه و با قیمتی فوق العاده ارزان و استثنایی به خریداران محترم تحویل خواهد شد.

در راستای ایجاد رفاه حال هرچه بیشتر برای خریداران عزیز، مشخصات، قیمت روز، تصاویر و توضیحات کامل مربوط به کالاهای موجود در کانال ارتباطی و همچنین سایت اینترنتی این مجموعه قرار گرفته تا همشهریان محترم از طریق سهل ترین روش ممکن نسبت به ثبت آنلاین سفارشات مورد نیاز خود اقدام فرمایند.

خدمتگزاران شما با افتخار تمام، آمادگی دارند تا از طریق برقراری تماس تلفنی در ساعات اداری و یا بخش گفتگوی آنلاین در سایت، نسب به ارائه ی مشاوره ی تخصصی و یا رفع سوالات و ابهامات احتمالی اقدام نمایند.

تامین کنندگان مرغوب ترین نوع گیاهان دارویی در تبریز

همکاران زیادی برای تامین انواع گیاهان دارویی مورد نیاز همشهریان عزیز در سطح بازار تبریز مشغول به فعالیت بوده و با توجه به تقاضای فراوان و همچنین وجود مراکز تولیدی مختلف در اقصی نقاط کشور، این محصولات را در رنج های مختلف کیفی به مشتریان تحویل می دهند.

واحد حاضر، به عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین تامین کنندگان در استان آذربایجان شرقی، سنوات زیادی است که در بازار تبریز به صورت حرفه ای حضور داشته و با به کارگیری کادری متخصص، مرغوب ترین انواع تولیدات سطح کشور را فراهم و در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد.

برای اطلاع و اشراف کامل نسبت به خدمات متمایز و غیر قابل رقابت این مجموعه‌ی پیشتاز، گوشه ای از سرویس دهی مثال زدنی خود را به شرح زیر تقدیم حضورتان می نماییم:

  1. تمامی گیاهان قابل فروش، دارای گارانتی اصالت و کیفیت بوده و برای رفع نگرانی مشتریان محترم، فروش با فاکتور رسمی و قید ضمانت در فاکتور انجام می‌پذیرد.
  2. هزینه های مربوط به حمل و نقل و تحویل به خریداران در تبریز محاسبه نشده و رایگان خوا د بود.
  3. قیمت های در نظر گرفته شده برای فروش، در بیشتر مواقع، حتی از کف بازار عمده فروشان این صنف نیز پایین تر می باشد.
  4. بسته بندی فوق حرفه ای و تخصصی، متضمن حفظ کیفیت محصول و خواص سرشار آن خواهد بود.
  5. اتخاذ تدابیر لازم و ایجاد زیر ساخت های مبتنی بر فضای مجازی ( کانال های ارتباطی و سایت اینترنتی ) این امکان را در اختیار خریداران گران قدر قرار داده تا در بیست و چهار ساعت شبانه روز و حتی ایام تعطیل، گیاهان مورد نیاز خود را سفارش داده و در کم ترین زمان ممکن آن ها را دریافت نمایند.
  6. حضور کارشناسان خبره در این مرکز برای راهنمایی بیشتر مشتریان و ارائه ی مشاوره و پاسخگویی به سوالات و رفع ابهامات احتمالی.

خرید مستقیم گیاهان دارویی با کیفیت از بازار تبریز

خرید مستقیم گیاهان دارویی با کیفیت از بازار تبریز اگر شما خوانندگان عزیز تا کنون تجربه استفاده از مزایای فراوان و خاصیت سرشار گیاهان مورد استفاده برای درمان را داشته باشید، تصدیق می فرمایید که یکی از دغدغه های همیشگی مصرف کنندگان، تهیه ی بهترین نوع و با کیفیت ترین انواع گیاهان دارویی از بازار به قیمتی منصفانه بوده است.

واحد فروش حاضر، به پشتوانه ی تجربه به دست آمده در طول سالیان متمادی فعالیت در زمینه ی تهیه و توزیع انواع گیاهان در بازار تبریز و برخورداری از حضور کادری تحصیلکرده و مجرب، مقادیر قابل توجهی از محصولات درجه یک و فوق مرغوب را از سراسر کشور تهیه تا در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

خرید مستقیم محصولات توسط شما عزیزان موجب خواهد شد تا به صورت صد درصدی از اصالت و کیفیت بی نظیر آن ها اطمینان کسب نموده و سفارشات خود را با کمترین قیمت و پایین ترین هزینه ی متصور تهیه فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *