خریدار آویشن کوهی عمده با قیمت ویژه، این محصول را از تامین کنندگان اصلی دریافت می کند. می توان آویشن کوهی شیرازی را به شکل تازه و ارگانیک در حجم انبوه و یا به شکل بسته بندی شده از فروشندگان معتبر و خوشنام بازار خریداری کرد. این محصول علاوه بر خواص درمانی متعددی که دارد، یک عطردهنده قوی بوده و در پخت برخی از غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. آویشن کوهی از لحاظ عطر و طعم، در بهترین سطح از کیفیت قرار دارد.

خریدار آویشن کوهی عمده با قیمت ویژه

نکاتی در خصوص خصوصیات آویشن کوهی

نکاتی در خصوص خصوصیات آویشن کوهی آنهایی که با آشپزی سروکار دارند، به خوبی با اهمیت کاربرد انواع ادویه ها، عطر و طعم دهندگان طبیعی آشنایی داشته و بدون شک در هر نوبت از پخت غذا، چند مورد از این محصولات را برای خوشمزه و خوش عطر شدن غذا مورد استفاده قرار می دهند. آویشن یکی از مهمترین ادویه هایی است که در غذاهای سنتی ایرانی و یا فرنگی به شکل گسترده ای به کار گرفته می شود.

یکی از باکیفیت ترین انواع آویشن، نوع کوهی آن است که خود رو بوده و دارای عطر و طعم قوی می باشد. آویشن کوهی را می توان به شکل پودر و آسیاب شده در طبخ غذا مورد استفاده قرار داد. بسیاری از مصرف کنندگان هم ترجیح می دهند برای بهبود بیماری های گوارشی و یا مربوط به مجاری تنفسی، از دم نوش آویشن کوهی استفاده کنند.

طبع آویشن کوهی گرم و خشک است و به طور همزمان دارای دو فایده مهم، یکی در خوش طعم و عطر کردن انواع غذا و دیگری در برطرف کردن عفونت های تنفسی می باشد. از خصوصیات مهم آویشن کوهی، می توان به خاصیت درمانی آن اشاره کرد. حتما تا به حال شنیده اید به بیمارانی که سرما خورده اند و حتی آنهایی که به کرونا مبتلا شده اند، توصیه شده تا از دمنوش آویشن غافل نشوند.

از آویشن به عنوان مصلح غذاهایی مانند باقلا، دوغ، ماست، لوبیا و … استفاده می شود. این گیاه خاصیت ضد التهابی داشته و عملکرد مثبتی بر نابودی باکتری های دستگاه تنفسی دارد. از آنجاییکه آویشن خلط اور است، از آن برای درمان سرفه استفاده می شود. آنتی اکسیدان های موجود در آویشن کوهی فراوان هستند. این گیاه حاوی ویتامین ها و مواد معدنی فراوانی است که ویتامین C و A از مهمترین آنها می باشند.

مصرف مداوم آویشن کوهی به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک زیادی کرده و موجب می شود فرد در برابر انواع بیماری های عفونی و التهابی مقاومت بالایی پیدا کند. اینها فقط بخشی کوچک از خصوصیات منحصر به فرد آویشن کوهی بودند که ذکر شد.

عواملی که بر قیمت آویشن کوهی تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت آویشن کوهی تاثیر دارد آویشن کوهی شیرازی معروف ترین نوع آویشن کشت شده در کشور است. این گونه از آویشن مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور داشته که برخی مایل به مصرف تازه و برخی دیگر خشک شده آن هستند. قیمت آویشن کوهی هم مانند هر ماده خوراکی دیگری، وابسته به عوامل متعدد است. از مهمترین عواملی که بر قیمت آویشن کوهی تاثیر دراد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زادگاه: همانطور که اشاره شد آویشن شیرازی از حسن شهرت بالایی در کشور برخوردار است. با توجه به اینکه اویشن کوهی مربوط به کدام شهر یا شهرستان می باشد، دارای قیمت متفاوتی خواهد بود.
  • کیفیت: آویشن کوهی های رشد کرده در مناطق مختلف، با توجه به نوع خاک، شرایط آب و هوایی و زیستگاهی که گیاه دارد، از کیفیت طعم و عطر متفاوتی برخوردار بوده که بر قیمت آن تاثیر می گذارند. به همین دلیل، یکی از معیارهای همیشگی قیمت گذاری آویشن کوهی، توجه به کیفیت آن است.
  • حجم سفارش: آن دسته از مشتریانی که اقدام به سفارش انبوه و فله ای آویشن کوهی می کنند، می توانند از قیمت ارازنتر آن بهره مند شوند. خریدهای عمده همواره قیمت پایین تری در مقایسه با خریدهای خرد دارند.
  • بسته بندی: آویشن کوهی در بسته بندی های متنوعی به بازار فروش عرضه می شوند. با توجه به شکل ظاهری، کیفیت و نوع بسته بندی، قیمت آویشن کوهی متفاوت خواهد بود.
  • نوسانات بازار: بالا رفتن نرخ ارز، افزایش هزینه های مربوط به استخدام نیروی کار، حمل و نقل، بسته بندی و … همگی بر قیمت گذاری آویشن کوهی تاثیر گذاشته و موجب افزایش قیمت آن می شود.
  • عرضه و تقاضا: در ماه هایی از سال که فصل برداشت آویشن کوهی فرا می رسد، این محصول به وفور در بازار وجود داشته و قیمت متعادلی پیدا می کند. اما هر زمان موعد برداشت آویشن کوهی نبوده و عرضه به بازار کاهش یابد، محصول قیمت بالاتری پیدا خواهد کرد.

ویژگی های مهم آویشن کوهی

ویژگی های مهم آویشن کوهی آویشن کوهی علاوه بر طعم و عطر خوشی که به مواد غذایی مختلف می بخشد، دارای خواص درمانی بوده و از این لحاظ مورد توجه ویژه مصرف کنندگان قرار دارد. از ویژگی های مهم آویشن کوهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارزش های غذایی فراوان: آویشن کوهی از لحاظ مواد معدنی، ویتامین ها و عوامل تقویت کننده سیستم ایمنی بدن، کاملا غنی می باشد. این محصول دارای طبع گرم بوده و برای افرادیکه مزاج سردی دارند، مناسب می باشد.
  • تقویت اعصاب و رفع افسردگی: ماده ای به نام کارواکرول در آویشن کوهی وجود دارد که تاثیر چشمگیری در رفع افسردگی، بهبود خلق و خو و تقویت حافظه برجا می گذارد. تحقیقات زیادی بر روی آویشن انجام گرفته که وجود ماده کارواکرول و تاثیرات مثبت آن را در این گیاه ثابت می کند.
  • کاهش دهنده فشار خون: آویشن کوهی سرشار از پتاسیم بوده و از این جهت برای حفظ سلامت قلب و پایین آوردن فشار خون کاملا موثر واقع می شود. می توان برای تنظیم ضربان قلب و رفع تپش قلب از دمنوش آویشن کوهی استفاده کرد.
  • کاهش دردهای سیاتیک: استفاده از آویشن کوهی برای برطرف کردن دردهای مربوط به مفاصل، رماتیسم، درد سیاتیک، و نقرس کاملا مفید واقع می شود.
  • بهبود عملکرد دستگاه گوارش: آویشن کوهی به هضم بهتر غذا کمک کرده و موجب برطرف شدن دل پیچه خواهد شد.

پخش آویشن کوهی با بالاترین کیفیت

پخش آویشن کوهی با بالاترین کیفیت پخش آویشن کوهی با بالاترین کیفیت توسط تامین کنندگان خوشنام و مجرب بازار انجام شده و با قیمتی ارزان به دست مصرف کنندگان در شهرهای مختلف کشور می رسد. خرید مستقیم از فروشندگان اصلی موجب دریافت محصولی مرغوب و اصل شده که اطمینان بیشتری در مورد تازگی و قیمت عرضه آن وجود دارد. شرکت پخش معتبر در تمامی شهرها دارای نمایندگی فعال است که محصولی درجه یک را در کوتاهترین زمان ممکن برای مشتریان فراهم می سازد.

خریدار آویشن کوهی عمده با قیمت ویژه، این محصول را در بسته بندی های استاندارد و بهداشتی به فروشگاه های معتبر در سطح شهر و استان عرضه کرده و شرایط مناسبی برای فروش مستقیم آویشن کوهی به مصرف کنندگان فراهم می سازد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *