شهرستان شاهرود سالانه حجم قابل توجه ای از گیاهان دارویی کشور ایران را تامین می کند. گیاهان دارویی شاهرود، یکی از باکیفیت ترین و مرغوب ترین نوع گیاهان می باشند که طرفداران زیادی دارند. برای خرید عمده گیاهان دارویی از شاهرود، مراکز و عطاری های فراوانی در سطح شهر وجود دارند که انواع گیاهان دارویی را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

خرید عمده گیاهان دارویی از شاهرود با مناسب ترین قیمت

مشخصات بهترین گیاهان دارویی برای صادرات

مشخصات بهترین گیاهان دارویی برای صادرات در دنیای امروزه اهمیت و استفاده از گیاهان دارویی همچون گذشته در بین مردم دنیا رواج دارد. تنوع گیاهان دارویی به سبب موقعیت چهار فصل کشور ایران بسیار زیاد می باشد، و باعث رونق بخشیدن به صادرات گیاهان دارویی شده است. گیاهانی همچون آویشن، گشنیز، گل گاو زبان، پونه، نعناع و بنفشه در میان انواع گیاهان دارویی شناخته شده تر هستند.

اهمیت گیاهان دارویی علاوه بر داشتن ویتامین ها، پروتئین ها، فیبر و مواد معدنی مفید جهت حفظ سلامت و تندرستی بدن، بیشتر به علت درمان و پیشگیری از بیماری هایی همچون سرماخوردگی، سرفه، گلو درد، تنگی نفس، معده درد و بسیاری از بیماری های دیگر می باشد.

گیاهان دارویی که برای صادرات به آلمان، عراق، ترکیه، کشورهای اروپایی و مردمان ژاپنی انتخاب می شوند، لازم است کیفیت بالایی داشته باشند. بهترین گیاهان دارویی جهت صادرات، باید ویژگی هایی همچون تازگی، اندازه یکدست، بسته بندی مناسب ، عطر و طعم مطلوبی داشته باشد. در واقع لازم به ذکر است که بدانیم گیاهان دارویی صادراتی مدت زمان زیادی را طی می کنند تا به دست مصرف کننده برسند. بنابراین از لحاظ تازگی، باید تازه ترین نوع گیاه را انتخاب کنید. چرا که هر چقدر گیاه تازه تر باشد، عطر و بوی آن بیشتر، و رنگ بهتری دارد.

از دیگر مشخصات بهترین گیاه دارویی، نوع بسته بندی گیاهان می باشد. چرا که همانطور که گفته شد، زمان رسیدن به دست مصرف کننده طولانی است، بنابراین بسته بندی باید به گونه ای باشد، که در طی مدت زمان حمل و نقل و جابجایی دچار تغییر نشود.

همچنین بسته بندی گیاهان باید به گونه ای باشد،که راه ورود تمامی آلودگی ها و رطوبت را به درون بسته بندی مسدود نماید. خلاقیت در بسته بندی، استفاده از مواد با کیفیت در بسته بندی و افزایش کیفیت گیاهان دارویی عوامل مهم و تاثیر گذار بر میزان فروش و جذب مشتریان خارجی، و در نتیجه افزایش میزان صادرات می باشد.

توزیع بدون واسطه گیاهان دارویی در شاهرود

توزیع بدون واسطه گیاهان دارویی در شاهرود اگر به دنبال خرید انواع گیاهان دارویی بدون واسطه و با نازلترین قیمت هستید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه ها، عطاری ها و مراکز تولیدی گیاهان دارویی در شاهرود می باشد. در این مراکز به سبب حذف کردن واسطه ها، قیمت های پایین و ارزان تری دارند. همچنین در انواع بسته بندی و اندازه های دلخواه می توانید گیاهان دارویی را خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *