این روزها صادرات نعناع خشک مرغوب از بازار بزرگ تهران رونق زیادی گرفته است و اکثر بازرگانان این نعناع ها را به صورت عمده خریداری نموده و پس از آماده سازی آنها را به خارج از کشور ارسال می کنند، البته آنها تمام سعی شان بر این است که محصولاتی با کیفیت را بخرند تا بتوان مشتری های خارجی بیشتری را جذب کنند و سفارشات زیادی از کشورهای مختلف بگیرند، البته آنها باید با قوانین صادرات آشنایی کامل داشته باشند.

صادرات مرغوب ترین نعناع خشک از بازار بزرگ تهران

5 تولید کننده معروف انواع گیاهان دارویی در ایران

5 تولید کننده معروف انواع گیاهان دارویی در ایران آیا با انواع تولید کننده های معروف انواع گیاهان دارویی در ایران آشنا هستید؟

  • تولید کننده هایی که در ایران گیاهان با کیفیت را تولید کرده و به دست خریداران می رسانند از طرفداران زیادی برخوردار می باشند که همین آمد باعث می شود تا برندشان بیشتر شناخته شده و به اصطلاح محصولات آنها شناخته شود.
  • این تولید کننده ها بیشتر گیاهان محلی را خودشان تهیه کرده و به فروش می رسانند، این گیاهان اصل و طبیعی بوده و بیشتر مورد اعتماد و اطمینان مردم است، به همین خاطر فروشنده ها اکثر محصولات خود را از این طریق تهیه می کنند.
  • شرکت های بزرگی امروزه در این زمینه فعالیت دارند که جز بهترین ها هستند و بین مردم معتبر بوده، به همین دلیل برند آنها در جهان نیز اعتبار کافی دارد و آنها می توانند بازار جهانی خوبی برای خودشان داشته باشند.
  • برخی تولید کننده هایی که در مشهد هستند این گیاهان دارویی را در انواع بسته بندی های مختلف و حتی بصورت کیلویی به مشتری های خود ارائه می نمایند، آنها با این کار می خواهند رضایت مشتری خود را کسب نموده تا راندمان کاری خود را افزایش دهند.
  • بعضی از تولید کننده ها در شهرستان ها نیز اقدام به فروش داروهای گیاهی می کنند و از این طریق کسب درآمد می کنند، آنها در آنجا با استقبال زیاد مردم روبرو می شوند، زیرا اغلب افراد در آنجا با داروهای گیاهی خود را درمان می کنند.
  • تولید کننده هایی که در ایران شناخته شده هستند می توانند سایت هایی برای خود طراحی کرده و در آنجا به معرفی محصولات خود بپردازند، آنها با این کار می توانند تبلیغ بزرگی برای داروهای خود کرده و جذب مشتری کنند.

عوامل موثر بر قیمت نعناع خشک

آیا می دانید چه عواملی بر قیمت نعناع خشک تاثیر می گذارد؟

  • اول از همه کیفیت آن است، یعنی هر چقدر کیفیت نعناع ها خوب و عالی باشد مسلم است که از نظر قیمت از بقیه نعناع ها ارزش بیشتری داشته و گران تر است، مثلا قیمت نعناع های درجه یک با نعناع درجه دو و سه کلی باهم فرق دارند.
  • طرز خشک شدن نعناع ها هم می تواند در تعیین قیمت آن نقش بسزایی داشته باشد، یعنی نعناع هایی که سبز خشک شده اند نسبت به آنهایی که زرد شده اند کلی توفیر دارد و واضح است که نعناع سبز کیفیت بالاتری دارد و نرخ آن هم بیشتر است.
  • یکی دیگر از عامل های مشخص کننده قیمت خود فروشنده می باشد، بدین صورت که برخی از فروشنده ها روی محصولات خود به خاطر جذب مشتری تخفیفات ویژه می گذارند و قیمت آن را کمی پایین تر اعلام می کنند.
  • نوع بسته بندی این سبزی خشک شده و همچنین وزن آن هم می تواند عامل مهم روی نرخ آن باشد، یعنی وزن های سبک خوب قیمت کمتری نسبت به نعناع هایی که سنگین وزن هستند دارد، مثلا روشن است که‌ قیمت نعناع بسته بندی شده با کیلویی متفاوت است.
  • از طرفی هم این قیمت ها بستگی به برند آن هم دارد، بدین معنا که برندهای معتبر و شناخته شده با برندی که نام آن به گوش هیچ کسی نرسیده است کلی فرق دارد و همین امر می تواند قیمت این سبزی ها را بالا و پایین کند.
  • علاوه بر اینها این قیمت ها بر اساس فصل های سال در حال تغییر است، یعنی در فصل هایی که سبزی ها کم پیدا می شود قیمت ها افزایش پیدا می کند، چون بعضی سبزی ها از جمله نعناع فصل مخصوص به خودش را دارد.

نکاتی که خریدار نعناع خشک مرغوب باید بداند

نکاتی که خریدار نعناع خشک مرغوب باید بداند آیا می دانید که خریدار قبل از خرید در مورد نعناع خشک مرغوب چه نکاتی را باید بداند؟

  • اول از همه اینکه نعناع خشک با کیفیت عطر و بوی خاصی دارد، یعنی وقتی کمی از این سبزی معطر را کف دست خود می ریزیم باید بوی آن همه جا را بردارد، وقتی چنین چیزی را مشاهده نمودیم باید بدانیم که نعناع مرغوبی را برای خرید انتخاب نموده ایم.
  • نعناع خشک با کیفیت مدت ماندگاری بالایی دارد ولی باید حتما آن را جای خنک نگه داریم و حتما از ظروف مخصوص آن استفاده کنیم تا از حمله حشرات موذی به داخل آن جلوگیری به عمل آوریم، برای این کار ظرف های شیشه ایی بهترین گزینه هستند.
  • وقتی نعناع خشک شده برگ بیشتری نسبت به چوب خود داشته باشد، واضح است که پربارتر است و محصول بیشتری به تولید کننده خواهد داد، پس توجه به شکل ظاهری نعناع نیز برای کسی که قصد خرید آن را دارد باید خیلی مهم باشد.
  • در برخی از نعناع ها شاهد لکه های سیاه رنگی هستیم که می تواند از کیفیت آن بکاهد، این رنگ های زرد و سیاه از بی کیفیت بودن آن خبر می دهد و خریدار باید قبل از خرید به آن توجه زیادی نماید تا بتواند خریدی موفق را تجربه کند.
  • اما اینکه این نعناع ها به چه صورت خشک می شود نیز یکی از عامل های مهمی است که روی مرغوبیت آن تاثیر زیادی می گذارد، علاوه بر آن می تواند مزه نعناع را تغییر دهد که تمامی اینها بستگی به نوع خشک کردن آن دارد.
  • خریداران باید حتما به این موضوع دقت نمایند که نعناع های بسته بندی شده حتما استاندارد لازم را داشته و زیر نطر وزارت بهداشت تولید شده باشد، همچنین باید به تاریخ تولید و انقضای آن نیز توجه کنند.

استاندارهای رعایت شده در بسته بندی نعناع خشک

در بسته بندی نعناع خشک چه استانداردهایی باید رعایت شود؟

  • از آنجائیکه نعناع خشک طرفدار زیادی دارد، بنابراین تولید کننده باید تمامی موازین بهداشتی را در مورد آن اجرا کند، به خصوص در این دوران کرونایی باید به تمامی موارد بهداشتی درباره این محصول عمل کند.
  • معمولا بسته بندی های مناسب و استاندارد نمی گذارد رطوبت و نم به داخل آن نفوذ پی دا کند و در واقع این محصولات را از آسیب جدی حفظ می نماید، زیرا نعناع های خشک بعد از جذب رطوبت کیفیت اولیه خود را سریع از دست می دهند.
  • تولید کننده ها بعد از بسته بندی کردن نعناع ها توضیحات مربوطه به آن مثل قیمت، تاریخ تولید و انقضا وزن آن را روی بسته درج می کنند تا خریداران قبل از خرید حتما آن را مطالعه کرده و سپس با اطلاعات کافی اقدام به خرید این محصولات با کیفیت کنند.
  • این بسته بندی ها باید به گونه ای باشد که ار ارزش غذایی نعناع ها کاسته نشود و در واقع نعناع به همان صورت مورد مصرف قرار گیرد و هنگامی که خریدار درب آن را باز می کند این نعناع ها همان عطر و بوی اولیه را داشته باشند.
  • تمامی نایلون های مربوط به بسته بندی باید از بهترین مواد اولیه تولید شده باشند تا بتوانند از محصولات محافظت کنند، یعنی باید طوری ساخته شده باشند که با کوچکترین ضربه پاره نشده و محصول بیرون نریزد.
  • سایز این بسته بندی ها باید با توجه به وزن آن در نظر گرفته شود، یعنی نه خیلی گشاد و نه تنگ باشد، جوری که این دو با یکدیگر سازگاری داشته باشند، به طور مثال بسته بندی نعناع خشک ۱۰۰ گرمی باید طبق وزن آن صورت بپذیرد.

بزرگترین تامین کننده نعناع خشک درجه یک در ایران

بزرگترین تامین کننده نعناع خشک درجه یک در ایران در مورد بزرگترین تامین کننده نعناع خشک درجه یک در ایران چه اطلاعاتی دارید؟

  • کسانی که در کار خود خبره و وارد هستند و محصولات با کیفیت به دست مشتری می رسانند همیشه جزء بزرگترین ها و برترین ها هستند که علاوه بر فروش زیاد خود می توانند بازارهای داخلی و خارجی خودشان را حفظ کنند.
  • این تولید کننده ها تمام تلاششان را می کنند تا بتوانند بهترین محصول خود را به کشورهای خارجی صادر کنند تا ارز زیادی وارد کشور کرده و تولیدات خود را افزاش دهند، زیرا با تقاضای بالا برای خرید تولید هم باید زیاد شود.
  • آنهایی که در ایران در حوزه خشک کردن نعناع فعالیت دارند حتما از این موضوع مطلع هستند که مردم خواهان محصول با کیفیت با قیمت مناسب هستند، از این‌رو آنها می کوشند تا خواسته مردم را برآورده سازند و نعناع های خود را ارزان می فروشند.
  • این کار سبب می شود تا نام آنها در لیست بزرگترین ها قرار بگیرد، همین امر موجب می شود تا برند کارخانه آنها در بین مردم بیشتر شناخته شود و اکثر افراد خرید خود را از آنجا انجام دهند.
  • این تولید کننده ها مطمئنا دارای کارت یهداشتی می باشند که از نظر تمیز بودن مورد تایید وزارت بهداشت واقع شده است و به همین خاطر مردم با خیال راحت می توانند اقدام به خرید از این کارخانه ها کنند و هیچ شکی نداشته باشند.
  • البته به غیر از تهران در شهرستان ها نیز این تولید کننده ها فعالیت دارند و خریداران می توانند از طریق شماره تماس آنها که اغلب درون سایت های معتبر گذاشته شده است تماس گرفته و سفارشات خود را با هر تناژی دهند.

فروش نعناع خشک با کیفیت بی نظیر در کشور

چه عاملی باعث فروش بیشتر نعناع خشک با کیفیت و بی نظیر در کشور می شود؟

  • اول از همه کیفیت بالای این نعناع ها می تواند توجه هر کسی را به خرید جلب کند، بنابراین تولید با درجه کیفی بالا می تواند در فردش بیشتر و بهتر نقش مهمی ایفا کند، بنابراین تولید کننده کاملا از این مسئله آگاهی دارد.
  • از طرفی دیگر خیلی ها برای این کار شروع به تبلیغات مجازی می کنند، مثلا سایت های جذابی طراحی می کنند و در آنجا تمامی توضیحات مربوطه به محصول را با عکس های زیبا در آنجا قرار می دهند تا خریداران بدانجا مراجعه نمایند و خرید خود انجام دهند.
  • وقتی بازدید کنندگان این سایت با خواندن مطالب آن اشتیاق به خرید پیدا می کنند، با شماره آنها تماس گرفته و تناژ مورد نظر خود را سفارش می دهند، البته قبل از آن با مشاورین این تولید کننده ها مشورت کرده و بعد از آن ثبت سفارش کنند.
  • خیلی از فروشگاه های بزرگ برای اینکه مشتری را به خود جذب کنند روی آن فروش ویژه می زنند تا از این راه بتوانند نعناع خشک زیادی را به فروش برسانند، آنها می توانند از این طریق محصول بیشتری را به فروش رسانده و سود زیادی کنند.
  • این روزها فروش نعنا خشک شده به دو صورت عمده و فله انجام می گیرد، کسانی که سروکار زیادی با آن دارند معمولا این محصول را به شکل عمده تهیه می کنند تا هم در دسترس داشته باشند و هم از نظر قیمتی برایشان مقرون به صرفه تر تمام شود.
  • اما برخی تولید کننده ها دوست دارند محصول خود را به صورت حضوری به فروش برسانند و یا خودشان آن را مستقیم به بازار برده و آنها را رودرو در اختیار مشتری قرار دهد، اینگونه فروش سبب می شود پای دلال نیز از میان معامله کوتاه گردد.

برترین فروشندگان نعناع خشک با کیفیتی فوق العاده

برترین فروشندگان نعناع خشک با کیفیتی فوق العاده چه کسانی در فروش نعناع خشک با کیفیتی فوق العاده جزء برترین ها هستند؟

  • معمولا مردم علاقمند به کسانی هستند که محصول مورد نظرشان را با کیفیت بالا و با قیمت پایین به آنها ارائه کند، در این صورت است که از نظر آنها این تولید کنندگان جزء برترین ها محسوب می شوند و رضایت کافی از آنها دارند.
  • اما باید توجه داشت که همیشه کسی که به مشتری خود قبل از خرید اطلاعات لازم راجع به نعناع خشک را می دهد تا او با چشمانی باز خرید کند و در کارش هیچگونه تقلبی نیست و همیشه بهترین محصول خود را به آنها ارائه می کند می تواند برترین باشد.
  • این افراد تنها به منفعت جیب خود نگاه نکرده و طبق بودجه خریدار به او نعناع می دهد، البته هر شهری فروشنده برتر خود را دارد و همه جای کشور چنین افرادی به وفور یافت می شوند که کم فروشی نکرده و خدا ترس باشند.
  • امروزه لیست بهترین فروشنده ها در انواع سایت های مختلف آمده است که متقاضیان می توانند بدانجا مراجعه نموده و اسامی آنرا مطالعه نمایند، آنها بعد از این کار اطمینان لازم را کسب نموده و با خیال راحت خریدشان را انجام می دهند.
  • در کشورهای خارجی نیز ممکن است اینگونه افراد زیاد پیدا شوند که همیشه از بهترین ها هستند و افراد آن کشور آنها را بسیار قبول دارند، پس این موضوع فقط مختص کشور ما ایران نیست و در همه جای دنیا می شود آن را یافت.
  • این افراد محصولات خود را تضمین شده و با ضمانت در اختیار خریدارن می گذارند، زیرا از کیفت کار خود کاملا مطمئن هستند و می دانند که در اجناس آنها هیچ گونه غل و غشی نیست و خریدار می تواند با اطمینان خاطر خرید کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *