آویشن یکی از گیاهان داروهای بسیار ارزشمند بابرخورداری می باشد که از کاربرد و محبوبیت فراوانی در صنعت غذایی و دارویی برخودار است. برهمین اساس یکی از مسائل مورد توجه در نظر مشتریان عزیز خرید آویشن باکیفیت می باشد. بر این اساس این مجموعه در تلاش است تا با استفاده از بهره گرفتن از دانش روز تحت نظارت افراد باتجربه در محیطی استاندارد و بهداشتی اقدام به تولید و فروش آویشن کیلویی درجه یک اعلا جهت رفع نیاز شما عزیزان بپردازد. لذا این مجموعه یکی از بهترین انتخاب ها جهت خریدی ایدآل برای شما عزیزان می باشد.

فروش آویشن کیلویی با تخفیف استثنائی

عوامل موثر بر پایین آمدن کیفیت گیاه آویشن

عوامل موثر بر پایین آمدن کیفیت گیاه آویشن

ایران یکی از کشورهای پیشرو در زمینه صنعت طب سنتی و گیاهان دارویی می باشد که دارای قدمت هفت هزار ساله در این زمینه بر خوردار است.

یکی از گیاهان دارویی بسیار پرکاربرد در ایران آویشن بوده که به دلیل موقعیت جغرافیایی بی نظیر ایران از تنوع و گونه‌های مختلف در ایران برخوردار است.

اما تولید آویشن در ایران نیز با مسائل و مشکلاتی همراه است و همین عوامل در بعضی از موارد باعث افت کیفیت گیاه آویشن می شود. به طور کلی عوامل موثر بر پایین آمدن کیفیت گیاه آویشن عبارت است از:

  1. نبود امکانات مناسب در جهت اصلاح گونه های آویشن
  2. نبود تجهیزات مناسب در جهت کشت و مرورش گسترده گیاه آویشن
  3. نبود امکانات مناسب در جهت فراوری بهداشتی و مناسب گیاه آویشن
  4. از آنجایی که گیاهان دارویی در حالت خوش از قیمت بسیار بالایی نسبت به حالت طرح برخوردار است امکانات مناسبی جهت خشک کردن گیاه آویشن به صورت بهداشتی وجود ندارد.
  5. نبود تجهیزات مناسب در جهت درجه بندی کیفیت برگ های تولید شده گیاه آویشن
  6. نبود تجهیزات مناسب در شبکه جداسازی ضایعات از برگ های گیاه آویشن
  7. نبود بسته بندی مناسب جهت نگهداری از آویشن به مدت طولانی
  8. نبود سیستم حمل و نقلی مناسب گیاهان دارویی

با توجه به موارد گفته شده این مجموعه در نظر دارد با استفاده از ایجاد یک محیط کاملاً بهداشتی و استاندارد و همچنین بهره گرفتن از تجهیزات روز دنیا تحت نظارت متخصص ترین افراد به تولید درجه یک ترین آویشن جهت رفع نیاز شما مشتریان عزیز بپردازد.

لذا این مجموعه به دلیل موارد گفته شده یکی از بهترین انتخاب ها جهت خریدی با کیفیت برای شما عزیزان می باشد. از این رو جهت کسب اطلاعات بیشتر با قسمت مشاوره این شرکت تماس حاصل فرمایید.

دسته بندی انواع گیاه آویشن بر اساس قیمت

دسته بندی انواع گیاه آویشن بر اساس قیمت

گیاهان دارویی یکی از مهم ترین مواد اولیه در صنعت داروسازی جهت درمان بسیاری از بیماری ها به حساب می روند، که توجه به این صنعت می تواند رونق اقتصادی فراوانی را برای مردم کشور عزیزمان به ارمغان آورد و زمینه اشتغال بسیاری از عزیزان را فراهم سازد.

بر همین اساس کشور عزیزمان ایران به دلیل برخورداری از موقعیت جغرافیایی بسیار عالی و همچنین تنوع بسیار بالا در انواع گیاهان دارویی می تواند یکی از بهترین کشورها در جهت تولید انواع گیاهان دارویی به منظور تامین نیاز بازار داخلی حضور در در زمینه صادرات را فراهم آورد.

یکی از این گیاهان دارویی پرکاربرد آویشن به باشد. که امروزه به دلیل استفاده فراوان به عنوان چاشنی غذا، دمنوش و همچنین دارو برای درمان بسیاری از بیماری ها از محبوبیت و اهمیت بسیار بالایی در بین مشتریان برخوردار است.

ایران به دلیل برخورداری از تنوع اقلیمی بسیار بالا و همچنین برخورداری از گونه های گیاهی مختلف از تنوع بالایی در گیاه آویشن برخوردار است‌. به طور کلی انواع آویشن براساس کاربرد عبارت است از:

  1. آویشن شیرازی پرگل: برخورداری از خواص دارویی بسیار فراوان مناسب برای استفاده در صنعت داروسازی، پرکاربردترین آویشن
  2. آویشن کوهی: مناسب برای چاشنی غذا، دمنوش و درمان بیماری ها، پرکاربردترین آویشن
  3. آویشن باغی: مناسب برای درمان بیماری های ریوی و تنفسی
  4. آویشن آزوربه: محل رویش در اطراف همدان کاربرد دارویی و غذایی
  5. آویشن زیره‌ای: کاربرد درمانی و دارویی
  6. آویشن پشمی: کاربرد در صنعت دارویی
  7. آویشن مورودر: کاربرد دارویی
  8. آویشن اوراسیایی: کاربرد دارویی
  9. آویشن خزنده: کاربرد دارویی
  10. آویشن لیمویی: کاربرد درمانی و دارویی
  11. آویشن سوسنبر: کاربرد غذایی و دارویی
  12. آویشن معمولی: پرکاربرد ترین آویشن

به طور کلی گونه های مختلف آویشن بسته به نوع و میزان کاربرد و فراوانی کمی آن گونه در بازار و نوع فراوری از قیمت و دسته بندی متفاوتی برخوردار می باشد.

در این میان سه گونه آویشن که شامل( آویشن شیرازی، آویشن معمولی و آویشن کوهی) می باشد به طور معمول از کاربرد بسیار فراوانی نسبت به گونه‌های دیگر آویشن در مشتریان برخوردار می باشد که به طبع فروش بیشتری را به خود اختصاص خواهد داد.

نکات کلیدی در تهیه آویشن تازه

نکات کلیدی در تهیه آویشن تازه هر چند گیاه آویشن به عنوان یکی از گیاهان دارویی بسیار پرکاربرد و همچنین به عنوان یکی از چاشنی های غذایی از محبوبیت فراوانی برخوردار است. اما در زمان مصرف آن باید به استانداردهای مصرف نیز دقت شود.
بر همین اساس نکات و توصیه های کلیدی مهم در تهیه آویشن تازه عبارت است از:

  1. از مصرف بیش از حد آویشن خودداری نمایید چرا که باعث بروز آلبومین در مثانه و اجرا خواهد شد.
  2. مصرف مداوم آویشن باعث ایجاد بیماری های کبدی می شود.
  3. برگ های برخی از گونه های آویشن باعث احساس گذشت و همچنین ایجاد حساسیت در مجاری ادراری میشود.
  4. از مصرف آویشن در دوران بارداری و شیر دادن به نوزاد خودداری فرمایید.
  5. استفاده بیش از حد از آویشن باعث تاثیر منفی بر روی غده تیروئید و افزایش حجم آن و همچنین افزایش ضربان قلب را به همراه خواهد داشت.

خرید آویشن کیلویی با بالاترین کیفیت

خرید آویشن کیلویی با بالاترین کیفیت

این مجموعه در تلاش است تا با استفاده از تجهیزات روز تحت نظارت افراد باتجربه و با استفاده از مواد باکیفیت اقدام به تولید انواع آویشن و فروش آن با کیفیت جهت رفع نیاز شما مشتریان عزیز اقدام نماید.

از جمله اهداف اصلی این مجموعه ارتقا سطح کیفیت محصولات تولید شده در مجموعه به منظور تامین نیاز در بازار داخلی و حضور در عرصه صادرات به خارج از کشور می باشد.

بر همین اساس تمامی تلاش های پرسنل این مجموعه در جهت ارائه محصولات مطلوب برای کسب رضایت شما مشتریان عزیز و تجربه یک خریدی سرشار از رضایت شما عزیزان می باشد.

لذا این مجموعه با ایجاد یک فضای اینترنتی در تلاش است تا علاوه بر اطلاع رسانی بروز از محصولات تولید شده در این مجموعه به ایجاد محیطی ایمن جهت خریدی سرشار از رضایت برای مشتریان عزیز اقدام نماید.

همچنین این مجموعه در نظر دارد تا با استفاده از ارتقاء سطح تنوع محصولات به پوشش طیف وسیع سلیقه‌های شما مشتریان عزیز اقدام نماید.

بر همین اساس از جمله محصولات تولید شده در این مجموعه عبارت است از:

  • آویشن کوهی
  • آویشن اعلا
  • آویشن ارگانیک
  • آویشن خشک

مشاوران فعال این مجموعه به صورت همه روزه در تلاش برای پاسخگویی جهت رفع نیاز شما عزیزان در حال فعالیت می باشند. لذا جهت اطلاع از انواع محصولات و ثبت سفارش محصول مورد نظر با مشاورین شرکت تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *