گیاه رزماری یکی از پر خاصیت ترین گیاهان دارویی است . رزماری یک گیاه چند ساله با برگ های سوزنی ، معطر و همیشه سبز می باشد. خواص کم نظیر این گیاه موجب شده است طرفداران زیادی از سراسر جهان پیدا کند که این امر فروش گیاه رزماری را به شدت افزایش داده است .

فروش فوق العاده گیاه رزماری درجه یک

تفاوت قیمت گیاه رزماری در شهر های مختلف برای چیست؟

تفاوت قیمت گیاه رزماری در شهر های مختلف برای چیست؟ از زمان پیدایش انسان تاکنون همواره بیماری ها و ناراحتی ها با او بوده است . که با گذشت زمان ، کسب تجربه و با کمک از طبیعت راه حل هایی برای برطرف کردن آنها پیدا کرده است، از جمله پی بردن به خواص دارویی برخی گیاهان و حتی طعم دهندگی و بکار بردن آنها بعنوان چاشنی در غذا. یکی از این گیاهان گیاه رزماری است که امروزه با انجام آزمایش بر روی این گیاه به خواص اعجاب انگیز آن بیش از پیش پی برده شده است. این گیاه بومی مناطق اطراف مدیترانه است؛ امروزه استفاده از گیاه رزماری در بیشتر مناطق دنیا از جمله کشور عزیزمان ایران گسترش یافته است.

رزماری علاوه بر کشت در مزارع و گلخانه ها ، در پارک ها ، باغچه خانه ها ، در گلدان نیز پرورش داده می شود. گیاه رزماری منبع بسیار خوبی از ویتامین c ، پتاسیم ، ویتامین A ، آهن کلسیم، ویتامین ۶_B و سرشار از آنتی اکسیدان ها فیبر ، پروتئین و کربوهیدرات است و از لحاظ طبع، این گیاه گرم و خشک است.

از گیاه رزماری به دلیل خواص زیاد مانند : خاصیت ضد میکروبی، ضد جهش زایی ( جهش زایی عامل اصلی سرطان است) ، محافظت از مغز ، محافظت از پوست و مو ، کاهش درد ، ضد تشنج، ضدسرماخورگی ، کاهش استرس، مفید برای کبد ، خوشبو کننده دهان و حتی بعنوان ادویه در غذا استفاده می شود. از گیاه رزماری به صورت‌ های مختلف مانند اسانس و روغن استفاده می شود، همچنین خشک شده این گیاه در بسیاری از فروشگاه ها و عطاری ها بصورت فله یا بسته بندی یافت می گردد؛ استفاده از این گیاه یا هر گیاه دارویی دیگر باید با مشاوره پزشک و افراد خبره انجام شود .

شما می توانید رزماری را در گلدان در خانه خود به صورت گیاه تازه نگهداری کنید و از آن بهره ببرید؛ شما حتی می توانید یک گلدان گیاه رزماری را به دوستان و عزیزانتان هدیه دهید . قیمت گیاه رزماری در مناطق مختلف کشور متفاوت است؛تفاوت قیمت گیاه رزماری به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله : ۱_ جنس و اندازه گلدان ۲_ سن گیاه ۳_ اندازه بوته گیاه ۴_ تعداد شاخه های موجود در گلدان ۵_ نوع خرید که آیا به طور مستقیم از تولید کننده خرید می کنید یا با واسطه ۶_ عوامل دیگر .

خرید گیاه رزماری با قیمت استثنایی

خرید گیاه رزماری با قیمت استثنایی ما همیشه در خریدهایمان در پی قیمت های ارزان و استثنایی هستیم که گاهی هم موفق می شویم . شما می توانید گیاه رزماری را با بهترین کیفیت و کم ترین زمان با قیمت استثنایی وبا مشاوره کارشناسان این حوزه خریداری کنید . کافی است به سایت های فروش اینترنتی و آنلاین مراجعه نمایید تا خریدی ارزان ، بدون حضور فیزیکی و با ارسال رایگان داشته باشید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *