قیمت گیاهان دارویی عمده سوپر مرغوبی که در این واحد، برای فروش ویژه موجود می باشند، بسیار منصفانه در نظر گرفته شده و به همین علت، خرید آن‌ها در مقایسه با سایر انواع مشابه، فوق‌العاده ارزان و مقرون به صرفه خواهد بود. این گیاهان و دیگر مشتقات مربوطه، محصولات فوق بکر و بی‌نظیر از دل طبیعت سرسبز میهن عزیزمان هستند که زیر نظر متخصصین مجرب و کار آزموده، با رعایت اصول صحیح بهداشتی، مطابق استانداردهای جهانی و با مجهزترین ماشین آلات فرآوری شده اند.

فروش ویژه گیاهان دارویی به قیمت عمده

بیشترین میزان صادرات گیاهان دارویی در سال گذشته

بیشترین میزان صادرات گیاهان دارویی در سال گذشته سال گذشته، یکی از پر رونق ترین سال هایی بود که بازارهای صادراتی انواع گیاهان مورد استفاده در درمان، از زمان شکل گیری این بازارهای جهانی تا این تاریخ، آن را سپری کرده بودند. همه گیری ویروس منحوس کرونا از یک سو و عدم توانمندی روش‌های درمان مبتنی بر استفاده از داروهای شیمیایی و نیز، عوارض جانبی فراوان آن‌ها، تمایل مردم را به مصرف این فرآورده های حیات بخش دو چندان نمود.

خواص سرشار، استفاده ی آسان، دسترسی سریع، نداشتن عوارض جانبی، تاثیر فوق‌العاده استثنایی و چشمگیر بر افزایش سطح ایمنی بدن و در نهایت قیمت های ارزان، افزایش تقاضای جهانی را برای این نوع داروها بیش از پیش نموده و به همین علت کشورهای واردکننده، سفارشات بیشتری را برای دسترسی به محصولات درجه1، مخصوصاً موارد تقویت کننده‌ی سیستم ایمن بدن به ثبت رساندند.

خوشبختانه، ایران اسلامی، به دلیل آب و هوای معتدل و همچنین برخورداری از مراتع طبیعی مستعد و زمین ها ی حاصلخیز، قابلیت کاشت بیش از 90 درصد انواع گیاهان فوق را داشته و حتی به عنوان یکی از سرزمین های منحصر به فرد و ویژه در خصوص پرورش برخی از گران‌بهاترین و نایاب ترین گیاهان دارویی در جهان شناخته شده و به نوعی می توان بیان داشت، که از قطب‌های با اهمیت، در تولید آن ها نیز، به شمار می رود.

صرف‌‌ نظر از آنچه که در زمان شیوع کرونا بر جهان مصیبت زده گذشت و آلام و دردهایی که بر دل بسیاری از مردمان جهان به جا گذاشت، اصول صارات ایجاب می نمود که دست اندر کاران از این فرصت استفاده نموده و نه تنها برای کسب منافع مالی بلکه در راستای کمک به همنوعان دردمند در سراسر جهان، توان مضاعفی را برای تامین نیازمندی مشتریان خود به کار گیرند.

بر اساس آمار اعلام شده توسط مراجع ذیربط، در سال ۲۰۲۱ از میان بیش از ۲۳۰۰ گونه‌ی مختلف گیاهی، که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، جهت مصارف درمانی مورد استفاده قرار گرفته است و دارای گردش مالی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد دلار بوده، صادر کنندگان کوشا و ایثار گر ما، به پشتوانه‌ی کشاورزانی خون گرم و از جان گذشته، توانسته اند حدود ۷۰۰ میلیون دلار محصولات ایرانی الاصل گیاهان دارویی را صادر و حدوداً هشت درصد از کل این گردش مالی عظیم را در بازارهای بین المللی به دست آوردند.

بر اساس آمار ثبت شده ( مبتنی بر ارقام مربوط به ارزش گمرک و نرخ ترخیص کاری پرداخت شده در سال گذشته ) زعفران با بسته بندی استاندارد و یا فله، شیرین بیان، انواع صمغ گیاهان، زیره، آویشن ، زنجبیل، دارچین، فلفل پودر شده و عرقیات برخی از گیاهان مانند گلاب و کاسنی از بالاترین میزان صادرات در بین سایر گیاهان برخوردار هستند.

نکات قابل توجه هنگام خرید اینترنتی گیاهان دارویی

تغییر سبک زندگی و مشکلات عدیده ای ( ترافیک زیاد در شهر های بزرگ، مشکلات تردد با وسائل نقلیه ی عمومی و یا نبودن جای پارک ) که شهرنشینی به ارمغان آورده است، انجام خرید های غیر حضوری را ن به عنوان یک انتخاب، بلکه، به عنوان گزینه ای ایده آلی و مقرون به صرفه برای خانواده ها تبدیل کرده است.

هر چند این سبک خرید، دارای مزایای فراوان همچون: صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه های جانبی، امکان بررسی دقیق و مقایسه‌ی قیمت فروش توسط دیگر واحدهای فروش، سهولت پرداخت و قابلیت خرید در بیست و چهار ساعت شبانه روز می باشد؛ اما، رعایت نکات مهمی که در ادامه‌ی مطالب این بخش به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند، انجام این خرید غیر حضوری گیاهان دارویی را امن و لذت بخش تر خواهد نمود.

نکات یاد شده عبارتند از:

  1. همواره برای خرید، به سایت هایی که معتبر بوده و برند های مطرح گیاهان دارویی مورد استفاده برای درمان و یا مشتقات آن‌ها را با کیفیتی اصیل و استاندارد به شما تحویل می دهند، مراجعه فرمایید.
  2. به نوع بسته بندی گیاهانی که توسط سایت خدمات دهنده ( می بایست تصاویر محتویات و بسته قندی وجود داشته باشد ) برای شما ارسال خواهد شد دقت داشته باشید، برخی از انواع ضعیف و نامرغوب بسته بندی علاوه بر آسیب دیدن در طول مسیر توزیع ممکن است ( به علت نفوذ رطوبت و یا گرش هوای بیش از حد و یا قرار گرفتن در مجاورت نور شدید خورشید ) سبب از بین رفتن خواص موثر این گیاهان دارویی شوند.
  3. اغلب مراکز فروش اینترنتی از قابلیت درج نظرات مشتریان قبلی ( که امکان مشاهده‌ی نظرات ایشان، برای شما نیز مقدور می باشد ودر اغلب مواقع، بسیار حائز اهمیت و مفید می‌باشند ) برخوردار هستند، پیش از اقدام به خرید، حتماً از نقطه نظرات و تجربیات مربوط به خرید داروهای گیاهی، مشابه آنچه که شما نیاز دارید، بهره برداری نمایید.
  4. امکانات موجود در اغلب سایت های فروش، این امکان را به خریداران می دهند تا به صورت مستقیم با ز کارشناسان مربوطه تماس برقرار نموده و مشاوره های لازم را دریافت نمایند، تا علاوه بر رفع شدن هر گونه سوال و ابهام احتمالی، در هنگام خرید، بهترین گزینه ی موجود را از میان گیاهان قابل فروش، انتخاب نمایند.
  5. برای اطمینان از اصالت کالای مورد نظر، می توانید قیمت و مشخصات مندرج در سایت فروشنده را با تصاویر و اطلاعت موجود در سایر سایت ها به ویژه سایت تولید کننده مقایسه کنید.
  6. مستندات مربوط به خرید ( شماره پیگیری سفارش و یا رسید دیجیتالی تراکنش مالی ) را تا دریافت سفارش نزد خود نگهداری نمایید.
  7. اگر قصد خرید اینترنتی یک یا چند نوع مختلف از گیاهان دارویی در مقادیر زیاد ( مثلاً مدت درمان طولانی مدت خواهد بود و یا حجم مصرف در هر نوبت قابل توجه است ) را دارید، بهتر است در نوبت اول سفارش، مقدار کمی از آنها را تهیه و پس از استفاده، در صورت رضایت از کیفیت و اثر داروها، سفارش کامل خود زا انجام دهید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت گیاهان دارویی

عوامل تاثیرگذار بر قیمت گیاهان دارویی در بخش های پیشین اشاره ای گذرا به ابعاد جهانی گسترده و گردش مالی قابل توجه و عظیم تجارت انواع گیاهان دارویی و مشتقات حاصله از آن ‌‌‌‌ها داشتیم و به علت تعدد فوق تصور محصولات ( بیش از ۲۵۰۰ نوع مختلف از این داروهای گیاهی در بازار جهانی ) دامنه‌ی وسیعی از عوامل بر این اقتصاد پررونق تاثیر گذار بوده و نقش بسزایی در قیمت نهایی ایفا می نمایند.

مجال اندک این قسمت از نوشتار و الزام نویسنده به پاس داشت اوقات شریف خوانندگان محترم، ما رابر آن داشت تا صرفاً برخی از عوامل مهم موثر بر قیمت را به صورت خلاصه، تقدیم شما خوبان نماییم.

این عوامل عبارتند از:

  • تغییرات کیفی محصول، از جمله علت های اصلی موثر بر قیمت این گیاهان می باشد، برای مثال تهیه ی انواع کاملاً ارگانیک و یا دست چین شده ی وحشی از بازار ، با قیمت‌های نسبتاً بیشتری در مقایسه با نمونه های تولید شده در مزارع انجام پذیر است.
  • در صورت بالا رفتن قیمت تولید ( افزایش عوامل مورد نیاز در پرورش گیاهان مانند انواع کود و سموم شیمیایی، بذر و یا هزینه های جانبی مثل حقوق و دستمزد، انبارداری و غیره ) برای دست اندر کاران پرو ش این محصولات، در نهایت قیمت تمام شده نیز به همان میزان افزایش خواهد داشت.
  • مدیریت نامناسب بازار و افزایش بی رویه ی هر گونه محصولات گیاهی خارجی، موجب کاهش قیمت می شود.
  • تعدد واسطه ها و انجام برخی امور دلال بازی با نرخ های بالا، در افزایشی شدن قیمت ها بی تاثیر نمی باشد.
  • صادرات بیش از حد نرمال ( ممکن است بالا رفتن بهای دلار در داخل کشور به عنوان مشوقی برای صادرات بی رویه لحاظ شود ) بهای پرداختی توسط مصرف کنندگان بازارهای داخلی را با افزایش رو به رو خواهد ساخت.
  • تنش های سیاسی منطقه‌ای، داخلی و یا بین المللی به طرز چشمگیری بر تغییرات قیمتی موثر است.
  • کمبود عرضه به دلیل خشکسالی و یا آفت زدگی محصولات، نقش بسزایی د بالا رفتن قیمت ها خواهد داشت.
  • تصمیمات اقتصادی دولت ( مانند : تغییر قیمت حامل های انرژی و یا عدم اتخاذ ساز و کار صحیح برای کنترل نقدینگی و مهار تورم ) از جمله علل اصلی در بالا رفتن قیمت های گیاهان مورد استفاده برای درمان می باشد.

چه عواملی بر کیفیت گیاهان دارویی تاثیر دارد؟

کیفیت گیاهان دارویی نیز، مانند تمامی محصولات کشاورزی، تابعی از شرایط اقلیمی و آیتم های مختلفی می باشد که هر کدام از آن‌ها به فراخور نوع محصول، دارای میزان تاثیرات معینی بر کیفیت نهایی محصول بوده که به دلیل کثرت این موارد و جلوگیری از اطاله نوشتار، از پرداختن به تمامی آن ها صرف نظر نموده و به ناچار، گزیده ی برخی از موثر ترین موارد را در ادامه ی مطالب این بخش تقدیم حضورتان نموده ایم:

  • قبل از هرچیز، اهل فن این حوزه، نوع پرورش گیاهان را به عنوان اصلی ترین عامل موثر بر کیفیت در نظر می گیرند به بیان ساده، ایشان نمونه های وحشی که به صورت خودرو در دل طبیعت بکر روییده شده باشند را نسبت به سایر انواع گیاهانی که با دخالت انسان ( در گلخانه یا مزارع ) دارای برتری کیفی می دانند هر چند که ممکن است، از نظر ظاهری دارای زیبایی بیشتری نباشند.
  • انجام سیر مراحل چینش صحیح و حرفه ای گیاهان، فرآوری با تجهیزات مدرن و پیشرفته، بسته بندی مطابق با استانداردهای جهانی و با استفاده از متریال مناسب با ظاهری شیک و زیبا، و در نهایت نگهداری اصولی تا پیش از تحویل به مصرف کنندگان، از جمله موثر ترین عوامل اساسی در گرید بندی کیفیت به شمار می آیند.

خرید عمده گیاهان دارویی از مراکز معتبر

خرید عمده گیاهان دارویی از مراکز معتبر مراکز عمده فروشی گیاهان دارویی در سراسر کشور، از جمله ارکان مهم در زنجیره ی تولید تا مصرف این محصولات جادویی به شمار آمده و کارکرد آن ها، تاثیر بسزایی در تنظیم بازار و رضایتمندی مشتریان خرد و یا عمده دارد.

در میان تعداد زیادی از واحد های مورد اشاره، برخی از آن ها به عنوان مراکز معتبر و پیش رو، سالیان زیادی است که مشغول به فعالیت بوده و در حقیقت فعالیت و اقدامات آن‌ها در این عرصه، به دلیل توزیع مرغوب ترین انواع گیاهان و مشتقات آن ها با قیمت های ارزان، به نوعی مرجع و فصل الخطاب در این صنف به حساب می آید.

پخش بدون واسطه گیاهان دارویی به صورت عمده

از جمله دغدغه های اساسی و البته، به حق و اجتناب ناپذیر جمع زیادی از تجار، بازرگانان، فعالان اقتصادی و مدیران فروشگاه های بزرگ و همچنین عطاری های موجود در سراسر کشور، دسترسی به محصولات گیاهی است که در حقیقت مطابق با هزینه کرد توسط ایشان از کیفیت مناسبی برخوردار باشد و بتواند ضمن جلب رضایت مصرف کنندگان، حاشیه ی سود تضمین شده و بازار پر رونقی را نیز، برای ایشان به دنبال داشته باشد.

مجموعه‌ی حاضر، با بکارگیری متخصصین زبده و کارآزموده در این صنعت و تعامل نزدیک با بسیاری از شرکت ها ی تولید کننده مطرح داخلی، رنگین کمانی بی بدیل از سوپر ممتاز ترین گیاهان دارویی و مشتقات فوق اعلای آن ها را برای تقدیم کردن به مشتریان گران قدر فراهم نموده است.

حذف کلیه ی واسطه ها از زنجیره تولید و توزیع، باعث شده تا اصیل ترین محصولات گیاهان مورد استفاده برای درمان با درجه ی مرغوبیت سوپر صادراتی و بدون هیچ گونه دخل و تصرفی ( دقیقاً با حفظ کیفیت اولیه ی تولید), و با قیمتی فوق العاده ارزان و مقرون به صرفه، به صورت عمده، تحویل خریداران ارجمند در اقصی نقاط کشور گردد.

عرضه مستقیم گیاهان دارویی با کمترین هزینه

عرضه مستقیم گیاهان دارویی با کمترین هزینه کسب تجربه ی فراوان از طی نمودن مسیر پر چالشی که بیش از نیم قرن به عنوان شغل نیاکانمان عهده دار انجام آن بوده ایم، سبب گردیده تا همواره کسب رضایتمندی بیشتر مشتریان، نه در مقام شعار، بلکه به عنوان سر لوحه ای زرین در انجام فعالیت های این مرکز، همواره مد نظر قرار گیرد و سایر امور به عنوان اولویت های دیگر در ذیل آن قابل انجام باشند.

در همین راستا، با افتخار تمام اعلام می نماییم، مجموعه ای کامل و منحصر به فرد از سوپر ممتاز ترین تولیدات گیاهان دارویی موجود در کشور را ( به دلیل مرغوبیت غیر قابل رقابت، کیفیت آن ها به صورت صد درصد تضمینی است با قید در فاکتور فروش )، برای تحویل مستقیم به خریداران ارجمند فراهم آورده ایم. توزیع مستقیم از کارخانه با قیمتی فوق‌العاده ارزان و باور نکردنی، فرصت خریدی استثنایی و تکرار نشدنی را در اختیار شما مشتریان محترم ساکن در جای جای میهن عزیزمان قرار می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *