بسیاری از گیاهانی که در ایران چه به صورت طبیعی و چه به صورت گلخانه ای رشد می کنند از نوع دارویی بوده و معمولاً استفاده های بسیاری از آن در صنایع مختلف می شود که تقاضای آن را افزایش داده است، قیمت خرید گیاهان دارویی کوهی با بهترین کیفیت در بازار مازندران به قدری مناسب است که اغلب خریداران در تلاش هستند سفارش گیاهان دارویی کوهی مازندران را در مقادیر عمده انجام دهند.

قیمت خرید گیاهان دارویی کوهی با بهترین کیفیت در بازار مازندران

بهره گیری از تمام ظرفیت های صادرات گیاهان دارویی درجه یک

بهره گیری از تمام ظرفیت های صادرات گیاهان دارویی درجه یک با توجه به این که صنعت مربوط به تولید و کشت انواع گیاهان دارویی در ایران جزو صنایع نوپا به حساب می آید و از سوی دیگر رشد سریعی نیز پیدا کرده و باید بتوان از تمامی ظرفیت های صادراتی این محصول استفاده کرد، چون بسیاری از شهرهای ایران جزو بزرگ ترین تولید کنندگان انواع گیاهان دارویی بوده و بدین ترتیب می توان گفت سالانه مقادیر بسیار بالایی از این محصولات در داخل کشور تولید می شوند.

به طور مثال ظرفیت تولید انواع گیاهان دارویی در سال های گذشته حدود ۴۰۰ تن بوده و همین باعث می شود که بتوان مقادیر بسیار زیادی از این محصول را به کشورهای مختلف صادر کرد و به این منظور تسهیلات مختلفی به کارخانه های صادرکننده این محصول در کشور داده می شود تا از این طریق بتوان تمام ظرفیت صادرات را به کار گرفت.

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند ظرفیت صادرات محصولاتی مانند گیاه دارویی را مشخص نماید، یکی از نکات مربوط به صفر تا صد صادرات می باشد و این نکته مربوط به تنوع محصول می باشد، به طوری که در ایران گونه های مختلفی از این گیاهان پرورش داده می شوند و تقاضا برای واردات آن ها از سوی کشورهای مختلف در حال بالا رفتن است.

کدام کشورها برای صادرات گیاهان دارویی گزینه مناسبی هستند؟

کدام کشورها برای صادرات گیاهان دارویی گزینه مناسبی هستند؟ گیاهان دارویی را می‌ توان به کشورهای مختلفی صادر کرد اما با این حال باید ابتدا مشخص گردد که کدام کشورها بهترین گزینه برای صادرات خواهند بود، به طور مثال چین یکی از کشورهایی است که می‌ تواند یکی از گزینه های برتر صادراتی باشد، چون این کشور سرمایه زیادی برای واردات این محصولات در نظر گرفته و به این ترتیب بسیاری از کارخانه های ایرانی در تلاش هستند که میزان زیادی از گیاهان دارویی را به کشور چین صادر کنند.

از دیگر کشورها می‌ توان به آمریکا اشاره کرد، چون در این کشور گیاهان دارویی تنها در چند گونه قابل پرورش هستند، این در حالی است که ایران می تواند انواعی از گیاهان دارویی بسیار کمیاب و نادر را نیز تولید کند که در آمریکا بازارهای تقاضای زیادی داشته و صادر کردن این محصول می تواند سود زیادی داشته باشد.

به نظر می رسد کشورهایی همچون فرانسه و همچنین کشورهای حوزه خلیج فارس نیز گزینه مناسبی برای صادرات این محصول باشند، چون میزان تقاضای محصول از سوی این کشورها ۳۰ درصد از کل صادرات سالانه گیاهان دارویی را به خود اختصاص داده و به این ترتیب باید سرمایه‌ گذاری ویژه‌ ای بر روی صادرات به این کشورها شود.

توزیع مستقیم گیاهان دارویی کوهی در بازار مازندران با مناسب ترین قیمت

توزیع مستقیم گیاهان دارویی کوهی در بازار مازندران با مناسب ترین قیمت توزیع مستقیم گیاهان دارویی کوهی در بازار مازندران و گیلان با مناسب ترین قیمت، به صورت کیلویی انجام شده در توزیع مستقیم این محصولات کارخانه‌ های تولیدی مختلفی شرکت دارند که به دلیل ارائه بی واسطه این گیاهان دارویی، تاثیر بسزایی در مناسب بودن قیمت محصول در بازارهای کشور داشته اند و می توان با قیمتی استثنایی آن ها را تهیه کرد.

از طریق این توزیع کنندگان برتر می توان محصولات صادراتی را ابتدا تعیین قیمت کرده و سپس سفارش داد، به طوری که تمامی قیمت ها به شکل به روز در همین سایت نوشته شده و روزانه بروزرسانی می شوند و می توان مطابق با آن ها سفارش خود را انجام داد و حتی از تخفیفات ویژه ای که برای خرید در مقادیر چند کیلویی در نظر گرفته شده نیز بهره مند شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *