آویشن شیرازی هم مانند سایر ادویه جات دیگر به صورت مداوم دارای تغییر قیمت می باشد از این رو نمی توانیم قیمت فروش این محصول را به صورت کیلویی به طور دقیق تعیین کنیم، ولی شما مشتریان محترم جهت استعلام قیمت تقریبی فروش آویشن شیرازی کیلویی در سال ۱۴۰۱ می توانید به سایت شرکت ما مراجعه کنید.

قیمت فروش آویشن شیرازی به صورت کیلویی در سال 1401

بررسی بهترین نوع بسته بندی آویشن برای صادرات

بررسی بهترین نوع بسته بندی آویشن برای صادرات به طور کلی ادویه جات جزو محصولاتی است که اگر به درستی نگهداری نشوند و اصول و موازین بهداشتی جهت نگهداری آنها رعایت نگردد به سرعت آلوده می شوند و می توانند تاثیرات بسیار زیان باری در سلامتی بدن داشته باشد بنابراین بهتر است برای عرضه و صادرات این محصولات آنها را با بسته بندی های پلمپ شده به مشتریان عرضه شود.

قابل ذکر است که آویشن هم همین ویژگی های مذکور را دارد و باید با بسته‌ بندی های پلمپ شده که می‌تواند هم به صورت نایلونی و هم به صورت کاغذی هستند عرضه شود تا هیچ گونه گرد و غبار و میکروبی به درون بسته بندی آن نفوذ نکند.

باید بسته بندی آویشن به نحوی باشد که نظر خریداران را به سمت خود جلب کند، در واقع باید بسته‌ بندی دارای طراحی جذاب و مناسبی باشد به نحوی که مشتری پسند بوده و این قضیه باعث می شود که صادرات آن هم افزایش یابد و درآمدزایی بیشتری برای تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان داشته باشد.

قابل ذکر است که باید بسته بندی آویشن به نحوی باشد که تاریخ تولید و انقضا، علامت استاندارد و تاییدیه بهداشت بر روی آن درج شده باشد و همچنین مشخصات شرکت تولید کننده و عرضه کننده هم بر روی آن ثبت شده باشد تا خریدار اطمینان کافی از سلامتی و کیفیت محصول داشته باشد.

مراکز عرضه کننده و بسته بندی آویشن تازه باید سعی کنند این محصول را در بسته بندی های متنوع با وزن های مختلف عرضه نمایند تا افراد بتوانند با توجه به نیاز و بودجه خود حجم مورد نظر را خریداری نمایند.

آویشن درجه یک چه ویژگی هایی دارد

آویشن درجه یک چه ویژگی هایی دارد    آویشن درجه یک بسته بندی شده دارای عطر و طعم بی نظیری می باشد که می تواند به عنوان یک طعم دهنده بسیار دلنشین برای غذاها محسوب شود و عطر غذا را بیشتر کند، این محصول دارای طبع گرم و خشک بوده و از این رو مصرف بیش از اندازه آن برای کسانی که دارای طبع گرمی هستند توصیه نمی گردد.

آویشن درجه یک هیچ گونه ناخالصی و سنگ ریزه ندارد و می توانیم به طور مستقیم از آن در غذاها و دمنوش ها استفاده کنیم، در بین انواع آویشنی که در بازار وجود دارد، آویشن شیرازی جزو یکی از با کیفیت ترین و معطرترین آویشن ها می باشد که دارای ارزش غذایی بسیار بالایی بوده و می تواند برای سلامتی بدن خیلی مفید باشد.

آویشن درجه یک سرشار از منیزیم، پتاسیم و کلسیم بوده و می تواند تاثیر زیادی در کنترل فشارخون داشته باشد بنابراین افرادی که دچار فشار خون بالا هستند می‌توانند از این محصول به میزان متعادل در کنار غذاهای خود استفاده کنند.

آنتی اکسیدان موجود در آویشن درجه یک می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و با رادیکال های آزاد موجود در بدن به خوبی مقابل نماید و بدن را در مقابل ابتلا به انواع سرماخوردگی و آنفولانزا مقاوم می کند.

توزیع بدون واسطه آویشن شیرازی به صورت کیلویی با قیمتی استثنایی

توزیع بدون واسطه آویشن شیرازی به صورت کیلویی با قیمتی استثنایی شرکت بازرگانی ما به عنوان یکی از مراکز توزیع بدون واسطه آویشن شیرازی به صورت کیلویی با قیمت استثنایی و ارزان می باشد و در سال های اخیر توانسته است مرغوبترین آویشن شیرازی که دارای عطر و طعم بی نظیری است را همراه با بسته بندی های بهداشتی به مشتریان عرضه کند.

مراکز عرضه کننده آویشن شیرازی باید تمهیداتی در راستای عرضه بدون واسطه این محصول در نظر بگیرند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل قیمت و حداکثر کیفیت محصول مورد نظر را به دست خریداران برسانند و رضایت مشتریان را جلب نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *