گیاه آویشن پهن کوهی از جمله گیاهان دارویی می باشد که در سراسر کشورمان به وفور وجود دارد و به صورت خودرو رشد می‌کند این گیاه دارای فواید و خاصیت های بسیار فراوان می باشد و همچنین از عطرو بوی تند و تیزی برخوردار می‌باشد، از جمله محبوب ترین و پرطرفدار ترین آویشن های موجود در کشور آویشن پهن کوهی می‌باشد که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است به همین منظور مراکز پخش کننده فراوانی آویشن بسته بندی شده را در فروشگاه های سراسر کشور توزیع می کنند.

پخش کننده آویشن پهن کوهی

مشخصه آویشن پهن کوهی

مشخصه آویشن پهن کوهی آویشن کوهی از آن دسته گیاهانی می باشد که دارای خواص دارویی فراوانی است و از زمان های بسیار دور از آن برای درمان بسیاری از دردها و مشکلات بدن استفاده می شده است، در حال حاضر نیز بیشتر افراد از این گیاه برای درمان بیماری های موجود در بدن خود استفاده می‌کنند و همچنین پزشکان طب سنتی نیز استفاده از آویشن پهن کوهی را به دلیل طبع گرمی که دارد برای درمان طبع سرد بدن برای افراد سرد مزاج توصیه می‌کنند.

آویشن پهن کوهی در تمام مناطق کشور به صورت خود رشد می‌کند همچنین امروزه افراد زیادی هستند که اقدام به تولید و پرورش این گیاه در گلخانه ها نیز کردند تا بتوانند نیاز افراد و خریداران را برطرف کنند.

از مشخصات اصلی آویشن پهن کوهی می توانیم به خاصیت ضد باکتری و ضد ویروسی آن اشاره کنیم، افرادی که دچار سرماخوردگی و عفونت التهابات گلو و گوش و معده هستند با مصرف آویشن کوهی به صورت دمنوش به صورت روزانه سرماخوردگی و عفونت های موجود در بدنشان را از بین می برند.

از مشخصه های دیگر آویشن پهن کوهی می‌توانیم به داشتن مقادیر فراوان از ماده‌ای به نام کرواکرول اشاره کنیم که باعث می شود انواع توده و سلول‌های سرطانی در بدن از بین برود و باعث کمک به درمان بیماری سرطان نیز می‌شود. همچنین افراد می توانند با مصرف این گیاه به صورت روزانه از ایجاد سلول های سرطانی در بدن شان نیز پیشگیری کنند.

گیاه آویشن کوهی سرشار از مقادیر فراوانی از انواع ویتامین سی، کلسیم، سدیم، ویتامین آ ،و سرشار از آنتی اکسیدان می باشد که می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و مانع از ورود بیماری های مختلف بدن می شوند.

از دیگر مشخصات گیاه آویشن پهن کوهی می‌توانیم به رفع مسمومیت های غذایی و آلودگی های غذایی اشاره کنیم این گیاه می تواند انواع مسمومیت های غذایی را در بدن دفع کند و از اسهال و استفراغ های بعد از مسمومیت نیز جلوگیری و یا آن ها را کاهش می دهد

فروش آویشن پهن کوهی

فروش آویشن پهن کوهی در حال حاضر گیاه آویشن پهن کوی به دلیل خواص فراوانی که دارد در سراسر کشورمان دارای محبوبیت فراوان بوده و همچنین از طرفداران زیادی برخوردار می‌باشد و دارای تقاضا زیادی برای خرید می باشد. به همین منظور مراکز تولیدی فراوانی هستند که با جمع آوری و بسته بندی کردن آویشن پهن کوهی در مقادیر مختلف به صورت عمده انها را آماده فروش می کنند، مراکز فروش آویشن و نمایندگی ها با مراجعه به این تولیدی ها و خرید عمده از آنها گیاه آویشن پهن کوهی را در بازار های سراسر کشور با قیمت مناسب به فروش می رسانند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *