آویشن سوزنی، اعلا با کیفیتی بی نظیر و منحصر به فرد برای فروش در این مرکز موجود است. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید آویشن، سنوات زیادی است که به صورت مستقیم، ممتاز ترین آویشن های سوزنی کوهی فوق‌العاده بکر و طبیعی موجود در کشور را به صورت خشک فله ای و یا کیلویی بسته بندی شده در اختیار مشتریان عزیز در اقصی نقاط کشور قرار می دهد.

بزرگترین مرکز خرید آویشن سوزنی با کیفیت

چگونگی تشخیص آویشن با کیفیت

چگونگی تشخیص آویشن با کیفیت علاوه بر تجار و فعالان اقتصادی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند، مصرف کنندگان و علاقه‌مندان به استفاده از خواص و مواهب کم نظیر آویشن، به خوبی می دانند که از یکسو، بن دلیل تقاضای فراوان در بازار و از سوی دیگر گستردگی مراکز تولید که از شرق به غرب و همچنین از شمال تا جنوب سرزمین پهناور‌مان مستقر می‌باشند؛ سبب شده تا هنگام مراجعه به بازار، واحدهای فروش این کالا را در انواع و اقسام کیفیت های متفاوت به خریداران پیشنهاد دهند.

صرف نظر از اقلیم محل پرورش ( مثلا آویشن شیرازی، مازندران، کردستان، کرمانشاه، لرستان و سایر مناطق معروف ) و همچنین روش تولید ( گلخانه ای، مزارع، و یا ر به صورت وحشی و خود رو )، نحوه‌ی فرآوری، تجهیزات سورتینگ مورد استفاده در این مراکز، ماشین آلات بسته بندی و رعایت نکات مربوط به انبار داری و نگهداری از محصول تا زمان مصرف توسط خریداران، موجب شده تا کیفیت آویشن دست خوش تغییرات اساسی شود.

از آنجا که اغلب مردم آویشن را برای بهره گیری از خواص درمانی استثنایی و یا استفاده در آشپزخانه ها به عنوان ادویه ای مفید، معطر و نافع تهیه می نمایند، به منظور تحقق اهداف مذکور، ضروری است که از مشخصات نوع مرغوب و درجه یک این گیاه مطلع تا در زمان خرید، از میان انبوه آویشن های موجود برای فروش، بهترین آن ها را انتخاب و مصرف نمایند.

چنانچه شما عزیزان خواننده نیز جزء این دسته از هموطنان ارجمند می باشید، توصیه می کنیم تا آخر مطالب این بخش که در بر گیرنده نکات لازم در خصوص چگونگی تشخیص آویشن با کیفیت می باشد، ما را همراهی فرمایید.

موارد ضروری و بارز در تشخیص گرید کیفی این محصول عبارتند از:

  1. خبرگان این صنف باور دارند که آویشن وحشی ( که به شکل خود رو در مراتع طبیعی روییده است و توسط افراد با تجربه و در شرایط بهداشتی دستچین و فرآوری گردیده ) به مراتب از سایر رقم های موجود در بازار، دارای مرغوبیت بیشتری هستند.
  2. بهترین نوع آویشن، باید دارای ظاهری مناسب و برگ های سبز خشک شده ای باشند که به راحتی رایحه ی غلیظ آویشن از آن به مشام برسد.
  3. سورتینگ حرفه ای و تخصصی که تمام مواد زائد ( تکه های ساقه ی خشک شده ی شکسته، هر نوع از اجزای غیر قابل استفاده ی گیاه، خس و خاشاک و یا گل و لای و خاک ) را از برگ های اصلی جدا نموده باشد، لازمه ی تشخیص سطح کیفی عالی برای بهترین نوع این گیاه می باشد.
  4. در صورت تهیه‌ی انواع پودر شده‌ی آویشن ( برای مصارف آشپزی ) باید اولا این کالا را از فروشندگان معتبر و مورد اطمینان تهیه فرمایید ( تشخیص ناخالصی های موجود در پودر برای بسیار از افراد غیر ممکن و دشوار است ) ودر ثانی، از درج مشخصات کامل تولید کننده بر روی بسته بندی به ویژه تاریخ تولید و انقضای آن مطمئن شوید.

مقایسه آویشن سوزنی و کوهی

در بخش های قبلی، در خصوص فراوانی انواع گونه های آویشن، که در استان های واقع در جای جای سرزمین عزیزمان به فراخور اقلیم آن منطقه ( میزان بارش، ارتفاع از سطح دریا، سردسیر یا گرم بودن منطقه و سایر مشخصات ) پرورش می یابند، مطالبی را به استحضار رساندیم.

دو گونه ی معروف، که توسط مصرف کنندگان بیش از سایر انواع شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند به نام های آویشن سوزنی و کوهی بوده که در ادامه ‌ی مطالب این بخش از نوشتار، برای اطلاع و آشنایی شما خوانندگان عزیز، به مقایسه ی آن دو می پردازیم:

  • امکان پرورش هر دو نوع آویشن به روش های زراعی و گلخانه ای وجود دارد اما، آویشن کوهی مناسب اقلیم گرم و خشک و آویشن سوزنی قابل رویش در مناطق دارای آب و هوای سرد تر می باشد.
  • چنانکه از نام سوزنی پیداست، این نوع آویشن دارای برگ های نازکی است که بیشتر شبیه سوزان بوده و در حقیقت انتخاب نام آن بر اساس همین شکل ظاهری برگ صورت گرفته، در حالیکه انواع کوهی دارای برگ های پهن تری هستند.
  • شکل ظاهری گیاه هر دو نوع آویشن، به شکل بوته ای است با این تفاوت که ارتفاع بوته ی آویشن سوزنی حد اکثر به ۲۵ سانتی متر از سطح زمین می رسد، اما، آویشن کوهی ممکن است در صورت مساعد بودن شرایط خاک و نیز، برخورداری از رطوبت کافی تا ۶۵ سانتی متر رشد نماید.
  • قسمت ریشه ی انوع آویشن کوهی ب خلاف سوزنی در عمق بیشتری در خاک قرار می گیرند.
  • فرآوری آویشن سوزنی به مراتب راحت تر از نوع کوهی می باشد زیرا، برگ های آن ها بسیار حساس تر می باشند.

معیارهای تاثیر گذار بر کیفیت آویشن

معیارهای تاثیر گذار بر کیفیت آویشن به طور حتم، هدف از مصرف انواع مختلف آویشن به صورت پودر و یا ادویه ای که به خوراکی اضافه می شود و همچنین کاربرد دم کرده ی آن که برای درمان امراض و یا پیشگیری از ابتلا به بیماری های مختلف و ارتقاء سیستم ایمنی بدن مورد استفاده قرار می گیرد، ارتباط تنگاتنگ و مستقیمی با کیفیت آن دارد.

مرغوبیت یاد شده، وابسته به عوامل متعددی است که همگی آن‌ها به عنوان عوامل زنجیره ی تولید، فراوری و توزیع ( از زمان آغاز رویش گیاه تا هنگام استفاد توسط مصرف کنندگان ) در این کیفیت نقش بسزایی داشته و البته، میزان اثر گذاری هر یک از آن ها نیز متفاوت است.

یقیناً پرداختن به تمامی این عوامل و جنبه های گوناگون در بر گیرنده ی آن ها، از حوصله‌ی شما عزیزان خارج بوده، لیکن، به حکم انجام وظیفه و تحقق رسالت آگاه سازی و انتقال تجربه، خلاصه ای از مهم ترین پارامترهای موثر بر کیفیت به شرح زیر تقدیم حضورتان می‌گردد:

  1. منشأ پیدایش گیاه، از جمله مهمترین عامل تشخیص گرید کیفی لحاظ می شود، به بیان ساده، پرورش به صورت گلخانه‌ای که با رعایت استانداردهای جهانی و دقیق انجام گرفته باشد محصولی به مراتب مرغوب تر از نوع کاشته شده در مزارع تولید کرده و از طرفی، انواع خود رو و وحشی که در دل طبیعت به صورت کاملاً فرابکر و بدون دخالت انسان ها پرورش یافته اند، در مقایسه با تمامی انواع دیگر دارای کیفیت بالاتری هستند.
  2. صرف نظر از منشأ رویش، نوع چینش برگ ( دست چین و یا مکانیزه ) در درجه‌ی مرغوبیت موثر است.
  3. نحوه ی انجام مراحل فرآوری و استفاده از ماشین آلات پیشرفته، استفاده از محیطی کاملا بهداشتی و استرلیزه و همچنین رعایت استانداردهای بین‌المللی سطح بالا، تاثیر بسزایی در تفاوت کیفیت محصول نهایی آ.یشن خواهد داشت.
  4. استفاده از لفافه های استاندارد در بسته بندی و انجام دقیق این کار ( بسته بندی حرفه ای و تخصصی با بزار وکیوم و غیره ) نقش بسزایی در حفظ کیفیت نهایی تا هنگام استفاده توسط مشتریان خواهد داشت.
  5. رعایت ملاحظات مربوطه در انبار داری و ایجاد شرایط مساعد در زمان حمل و نقل برای توزیع به عنوان عامل های اساسی و مهم در کیفیت محسوب می شوند.

عواملی که بر قیمت آویشن تاثیر می گذارد

مانند بسیاری از محصولات و کالاهای مربوط به تولیدات بخش کشاورزی، قیمت در نظر گرفته شده برای فروش آویشن نیز دارای نوسان بوده ( اقتصاد دانان این نوسان را عاملی برای حیات بازار می دانند ) که مقدار نوسانات معمولی که در رنج عددی مشخص صورت گیرد، برای آن نرمال در نظر گرفته می شود، لیکن، برخی از شرایط و عوامل هستند که در حقیقت تاثیر بیشتری داشته و می توانند دامنه‌ی نوسان را از حالت نرمال ( چه در جهت افزایش قیمت های آویشن و یا در راستای کاهش قیمت ) خود خارج نمایند.

برخی از این موارد را برای آشنایی شما خوبان، به شرح زیر تقدیم حضورتان نموده ایم:

  • عدم اعمال مدیریت صحیح و سیاست گذاری کار آمد در واردات و یا صادرات، به این صورت که بعضا افزایش صادرات، بازار داخلی را با کاهش عرضه مواجه و روند قیمت ها را افزایش می کند و یا بالعکس، واردات بی رویه ی آویشن خارجی، بازار را اشباع و در نهایت کاهش قیمت ها را به دنبال خواهد داشت.
  • بروز خشکسالی، آفت زدگی و سایر علل مشابهی که میزان تولید را کاهش دهد ( در صورت عدم جبران نیازمندی بازار از طریق واردات جایگزین ) تاثیر چشمگیری بر گران شدن این محصول دارند.
  • افزایش هزینه های تولید ( مبالغ پرداختی برای تهیه بذر، سموم، کود، بسته بندی، حقوق پ دستمزد کارگران و غیره ) نقش قابل توجهی بر قیمت ها دارند.
  • تغییر قیمت حامل های انرژی.
  • اتخاذ سیاست های حمایتی دولت از حرفه کاشت و تولید آویشن.
  • تورم سالانه و تفاوت ارزش پول رایج در مقایسه با دلار.
  • تصمیمات خرد و کلان اقتصادی دولت و یا سایر دستگاه های نظارت و کنترلی.
  • بروز هر گونه منازعات سیاسی داخلی و یا بین المللی. ( هرگونه تحریم ظالمانه و یا تهدی به جنگ و غیره )
  • نحوه ی عرضه محصول. ( به طور معمول، توزیع به صورت فله و کیلویی به مراتب ارزان تر از قیمت انواع آویشن بسته بندی مخصوصا در اشکال لاکچری انجام می پذیرد )

پخش عمده آویشن سوزنی اعلا در سطح کشور

پخش عمده آویشن سوزنی اعلا در سطح کشور به پشتوانه‌ی تجربه بیش از سه دهه حضور فعال و تخصصی در زمینه‌ی تهیه و توزیع محصولات گیاهی مورد استفاده برای درمان و ادویه های خوراکی به ویژه انواع آویشن سوزنی و همچنین به کار گیری کادری تحصیلکرده و مجرب، توانسته‌ایم اعلاء‌ترین نمونه موجود آویشن سوزنی سوپر صادراتی در کشور را، به صورت عمده، به مشتریان محترم در اقصی نقاط میهن عزیزمان تحویل دهیم.

کیفیت و اصالت غیر قابل رقابت و نیز، قیمت فوق‌العاده ارزان و استثنایی در نظر گرفته شده برای این کالای ناب، باعث شده تا هرساله مقادیر قابل توجهی از سفارشات بازرگانان، تجار، عطاران و دیگر فعالان اقتصادی شاغل در این حوزه، از طریق واحد پخش حاضر تهیه و توزیع گردد.

برترین تامین کننده آویشن سوزنی درجه یک در ایران

آشنایی بیش از پیش هموطنان گران قدر و توسعه و ترویج استفاده از فواید جادویی و بی نظیر انواع آویشن سوزنی موجب گشته تا مجموعه های زیادی در سطح کشور در این حوزه فعال و در راستای تامین این محصول قدام نمایند.

مجموعه ی حاضر، نه بر اساس ادعای دست اندرکاران بلکه، به گواه و اظهارات مشتریان، کسبه، تجار و بازرگانان خبره و پیشکسوت حاضر در این زمینه ی کاری، در حال حاضر به عنوان برترین تامین کننده آویشن سوزنی فوق اعلا در ایران شناخته می شود.

بخش کوچکی از خدمات ویژه ای که در نتیجه موجب جلب رضایت صد درصدی مشتریان محترم شده و از دلایل مورد استناد ایشان برای سال ها همکاری بدون وقفه با این واحد می‌باشد، در ادامه به استحضار می رسد:

  1. تضمین اصالت و کیفیت محصول قابل تحویل به صورت صد درصدی و درج مکتوب در فاکتور و سربرگ رسمی فروش شرکت با قید عبارت « قبول عودت بدون چون و چرا » در صورت نارضایتی خریدار. ( بحمدالله تا کنون یک مورد هم وجود نداشته و انشالله من بعد نیز، اتفاق نخواهد افتاد )
  2. قیمت تحویل روزانه، پایین تر از کف بازار تهران می باشد.
  3. شرایط باز پرداخت آسان اقساطی و طولانی مدت برای خریداران.
  4. در نظر گرفتن تخفیفات بی نظیر و استثنایی.
  5. تحویل تناژ بالا بدون هزینه های بارگیری و حمل در اقصی نقاط کشور.
  6. طراحی و انجام بسته بندی های فوق حرفه ای و سوپر ممتاز بین المللی با کمترین هزینه برای مشتریان فعال در حوزه صادرات با درج تبلیغاتدر راستای برند سازی.
  7. پاسخگویی امور مشتریان این واحد، به صورت ۲۴ ساعته و حتی در ایام تعطیل.
  8. امکان ثبت، پرداخت و پیگیری سفارشات از طریق امکانات موجود در فضای مجازی ( سایت و کانال های ارتباطی )
  9. انتقال تجربه و ارایه ی رایگان مشاوره ی تخصصی در زمینه ی تجارت آویشن سوزنی درجه ی یک.

فروش مستقیم آویشن سوزنی با کیفیتی بی نظیر

فروش مستقیم آویشن سوزنی با کیفیتی بی نظیر از جمله دغدغه های به حق و البته همیشگی، کلیه ی مصرف کنندگان و حتی فروشندگان انواع ادویه و گیاهان دارویی، تهیه ی این محصول با کیفیتی قابل قبول و اقناع کننده است که البته، در حال حاضر، کثرت فروشندگان کار را برای این دسته از هموطنان عزیز مشکل ساخته است.

این واحد فروش، با اتکا به تجربه ی مثال زدنی و همچنین سابقه ی درخشان بر گرفته از، حدود یک قرن فعالیت حرفه ای و مستمر نیاکان در این شغل خانوادگی، اعلام می نماید که در راستای تامین نیاز مندی های مشتریان محترم، آمادگی دارد تا سوپر ممتاز ترین آویشن سوزنی بکر و اعلای موجود در کشور را به ایشان تقدیم نماید.

حذف کلیه واسطه‌ها، در مسیر تامین و توزیع محصول آویشن سوزنی درجه یک، علیرغم مشکلات عدیده و ایجاد مشغله ی فراوان برای این مجموعه، سبب گردیده تا ضمن ایجاد اطمینان مضاعف در خریداران عزیز، اصالت و کیفیت اولیه ی تولید، تا زمان وصول به دست ایشان صد درصد حفظ گردیده و نیز، قیمت تمام شده ی این کالا را به نحوی تقلیل دهد که این مبلغ، در مقایسه با عددهای موجود در بازار، فوق‌العاده ارزان و باور نکردنی به نظر آید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *