آویشن کوهی کردستان را می توان از نمایندگی فروش انواع گیاهان معطر و دارویی با بهترین کیفیت واطمینان از خالص و تازه بودن آن تهیه کرد. آویشن کوهی درجه 1 همواره مورد توجه مشتریان خارجی قرار داشته و در حجم گسترده ای به دیگر کشورهای جهان صادر می شود. می توان آویشن کوهی را به شکل تازه و یا خشک شده خریداری کرد که در هر دو حالت باید دارای رنگ سبز ملایمی باشد.

تهیه آویشن کوهی کردستان از نمایندگی معتبر فروش

عوامل موثر بر پایین آمدن کیفیت آویشن کوهی

عوامل موثر بر پایین آمدن کیفیت آویشن کوهی ایرانیان از صدها سال پیش با اهمیت استفاده از برخی گیاهان معطر که خواص درمانی هم داشتند، آشنا بوده و در حجم گسترده ای چنین گیاهانی را مورد استفاده قرار می دادند. آویشن کوهی یکی از همین گیاهان دارویی است که کاربردهای زیادی در پخت غذا دارد و عطر و طعم فوق العاده ای به انواع خوراک می بخشد. آویشن کوهی دارای برگ های نسبتا پهن تری در مقایسه با آویشن های پرورشی در مزارع است و مزه و بوی خوش آن، قوی تر می باشد.

در برخی از شهرهای کشور، شرایط آب و هوایی برای رشد خود روی آویشن کوهی فراهم بوده و در مناطق کوهستانی می توان این گیاه را در سطح وسیعی مشاهده کرد. آویشن کوهی در کردستان و یا شیراز از جمله معروف ترین این نوع گیاه هستند. اما برخی عوامل موجب افت کیفیت آویشن کوهی شده که مهمترین آنها عبارتند از:

  • شرایط نامساعد آب و هوایی: بارش های سیل آسا و یا شرایط خشکسالی و کمبود منابع آبی، هر دو به یک اندازه در آسیب رساندن به گیاه آویشن موثر واقع می شوند. درصورتیکه زمین دچار فرسایش شده و هیچ منبع تغذیه ای غنی برای گیاه آویشن وجود نداشته باشد، بدون شک این گیاه با افت کیفیت مواجه خواهد شد.
  • نحوه چیدن: برخی از افراد و یا کارگران با روش صحیح چیدن آویشن آشنا نبوده و در حین درآوردن گیاه از خاک، آسیب های جدی به برگ های آن وارد می کنند. له شدن برگ های آویشن در حین چیدن، مهمترین مشکلی است که به دلیل نابلدی برخی از افراد، پیش آمده و آویشن کوهی را دچار افت کیفیت می کند.
  • نوع بسته بندی: آویشن کوهی های تازه نباید داخل کیسه های پلاستیکی در بسته که هوا به داخل آن راهی برای نفوذ ندارد، نگهداری شوند. با این کار گیاه دچار فساد خواهد شد. آویشن های تازه نیاز به تهویه و گردش هوا دارند. اما آویشن کوهی خشک شده را حتما باید در ظروف در بسته قرار داد تا عطر آنها از دست نرود.
  • طولانی شدن زمان انبارداری: اگر آویشن ها برای مدت نسبتا طولانی در انبار و یا حتی کابینت منازل بدون استفاده نگهداری شوند، بدون شک با افت کیفیت مواجه شده و دیگر عطر و طعم اولیه را نخواهند داشت.

آشنایی با فرآیند صادرات آویشن

آشنایی با فرآیند صادرات آویشن آویشن از جمله گیاهان معطری است که دارای مجوز خروج از کشور بوده و بدون هیچ مشکلی امکان صادرات آن وجود دارد. در مرود گیاهان معطر و دارویی سختگیری های گمرکی زیادی اعمال می شود، به طوریکه همه این گیاهان اجازه خروج از کشور را ندارند. خوشبختانه آویشن از جمله گیاهان در معرض انقراض نیست و صادرکنندگان بسیاری در حوزه عرضه آن به بازارهای جهانی فعالیت می کنند.

برای آغاز صادرات آویشن، در ابتدا لازم است صادرکننده، کارت بازرگانی معتبر در حوزه صادرات گیاهان معطر را از نهادهای قانونی دریافت کرده باشد. سپس کار خرید عمده آویشن از تامین کنندگان اصلی آغاز شده و محصول با پایین ترین قیمت ممکن از فروشندگان دریافت خواهد شد. آویشن های انتخاب شده برای صادرات باید در بسته بندی های استاندارد، بهداشتی و زیبا قرار بگیرند.

چنین محصولی باید دارای مهر استاندارد و تاییدیه های بهداشتی معتبر باشد تا اجازه فروش در بازارهای خارجی را بیابد. پس از آن، صادرکننده با مشتریان خارجی وارد مذاکره شده و یک پیش فاکتور از توافقات بوجود آمده را تحویل گمرک کشور می دهد. چنین پیش فاکتوری “پروفرم” نام دارد و ارائه آن به گمرک کاملا ضروری است.

آویشن ها طبق اطلاعات درج شده در پروفرم که نوع، وزن و قیمت محموله به طور دقیق در آن ذکر شده است، وارد انبار گمرک می شوند. در این مرحله تمامی امور اداری، پرداخت هزینه های مربوط به آن، انتخاب شرکت حمل و نقل و در نهایت ترخیص کالا از گمرک انجام می گیرد. در نهایت، محموله آویشن با کمک یکی از شیوه های حمل و نقل راهی بازار هدف خواهد شد.

نکاتی درباره فرآیند تعیین قیمت آویشن کوهی تازه

نکاتی درباره فرآیند تعیین قیمت آویشن کوهی تازه آویشن کوهی تازه را هم می توان یک ادویه پرمصرف در پخت غذا و هم یک داروی گیاهی مفید دانست. این محصول از سوی مصرف کنندگان داخلی و خارجی به خوبی شناخته شده است و همواره بازار خوبی برای فروش دارد. تعیین قیمت آویشن کوهی به عوامل متعددی بستگی دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

کیفیت: بدون شک، سطح کیفیت هر محصولی مهمترین فاکتور در تعیین قیمت آن خواهد بود. این موضوع در مورد آویشن کوهی هم صدق کرده و محصول درجه یک که از کیفیت بالایی در رنگ، عطر و طعم برخوردار باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت.

شکل عرضه: اگر آویشن کوهی تازه به شکل برگ های متصل به شاخه در بازار عرضه شوند، قیمت پایین تری داشته، اما برگ های جدا شده آویشن که از هرگونه ناخالصی، چوب، شن ریزه و … عاری می باشند، گرانتر خواهند بود.

نوع بسته بندی: برای تعیین قیمت آویشن کوهی تازه، حتما به نوع بسته بندی آن توجه ویژه ای می شود. هرچه نوع بسته بندی باکیفیت تر بوده، شرایط استاندارد و بهداشتی را برای نگهداری آویشن فراهم کرده باشد، بدون شک محصول در رتبه کیفی بالاتری قرار گرفته و بهتر قیمت گذاری می شود.

حجم سفارش: برای آویشن کوهی هایی که در حجم انبوه سفارش داده شده اند، قیمت پایین تری درنظر گرفته می شود. خرید عمده همواره با تخفیفات خوبی از جانب فروشنده همراه شده و مقرون به صرفه تر است.

فروش آویشن کوهی کردستان به قیمت عمده در بازار تهران

فروش آویشن کوهی کردستان به قیمت عمده در بازار تهران فروش آویشن کوهی کردستان به قیمت عمده در بازار تهران توسط تامین کنندگان اصلی انواع گیاهان معطر و ادویه جات انجام می گیرد. خرید مستقیم از شرکت پخش معتبر موجب می شود، اطمینان بالاتری درمورد کیفیت مطلوب محصول و قیمت منصفانه آن وجود داشته باشد. توزیع کننده آویشن کوهی در تمامی شهرهای کشور دارای نمایندگی فروش بوده و آماده است تا محصولی خالص و درجه یک را به دست مصرف کنندگان آن برساند.

تهیه آویشن کوهی کردستان از نمایندگی معتبر فروش، بهترین راهکار برای خرید محصولی باکیفیت می باشد. امروزه برخی از سودجویان به عرضه محصولات تقلبی، تاریخ گذشته و دارای ناخالصی مشغول هستند که می توان با خرید از نمایندگی اصلی، چنین افرادی را به طور کامل از بازار حذف کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *