آویشن را به عنوان یک ادویه خوش عطر و داروی گیاهی بسیار پر خواص می شناسند.فروش بسیار بالای این محصول و طرفداران زیادی که در میان مردم دارد باعث شده تا تولید کنندگان آویشن برگ پهن عمده محصول خود را در سطح وسیع تری تولید و عرضه کنند تا نیاز بازار به این محصول به طور کامل تامین شود. آویشن برگ پهن را در بسته بندی های کاملا بهداشتی و متنوع و در حجم عمده وارد بازار می کنند.

تولید آویشن برگ پهن عمده

شناخت کامل آویشن برگ پهن عمده

شناخت کامل آویشن برگ پهن عمده آویشن در ایران بسیار تنوع زیادی دارد. این محصول را به صورت خودرو و طبیعی و کاشت در مزارع می توان دید.کاشت آویشن برگ پهن در خانه در باغچه و‌ گلدان و در مزارع با استفاده از بذر و ‌نهال نیز می توان انجام داد و به مرحله تولید و کشت رسید.

آویشن برگ پهن از ارزش دارویی و خواص بسیار بی نظیری برخوردار است.این گیاه دارای برگ های پهن و خوشرنگ سبز است.و به صورت بوته های تا ارتفاع ۲۰سانتی متر رشد می کند. که بهترین زمان برای برداشت این گیاه دارویی درمانی در اواخر فصل دوره گلدهی آن می باشد.

ازخواص آویشن برگ پهن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

اویشن سبز پهن برگ به درمان انواع عفونت های بدن کمک می کند.

از التهابات مزمن و شدید جلوگیری می کند.

از مشکلات روده و نفخ معده جلوگیری می کند.

در هنگام سرماخوردگی و سرفه های شدید بهترین درمان دم کرده آویشن برگ پهن است که از سرفه های خشک جلوگیری می کند و التهاب و عفونت ریه و گلو را برطرف می کند.

افرادی که مشکلات ریه دارند و ریه هایشان ضعیف شده است برای پاکسازی ریه ها و کمک به درمان شان بهتر است از این دارو بی نظیر استفاده کنند.

از دیگر خواص مهم آویشن برگ پهن می توانیم به تقویت سیستم ایمنی برطرف کننده آفت و عفونت ها و زخم های گلو و دهان و رفع بوی بد دهان و……اشاره کنیم.

قیمت آویشن برگ پهن عمده

قیمت آویشن برگ پهن عمده مجموعه های تولید آویشن پهن این محصول پر خاصیت و خوش عطر را در انواع بسته بندی های متفاوت خرد و عمده در سطح بازار عرضه کرده اند تا مشتریان عزیز بتوانند به راحتی به این محصول دسترسی داشته باشند.

قیمت آویشن پهن عمده را با توجه به وزن های بسته بندی و قیمت تعیین شده صنف در آن سال و با توجه به مرغوبیت و کیفیت محصول مشخص می کنند.اما همانطور که می دانید قیمت های عرضه عمده ای این محصول کاهش بسیار چشم گیری دارد.

برای خرید عمده آویشن برگ پهن به کارشناسان فروش در سایت مراجعه کنید تا قیمت دقیق خرید عمده و نحوه خرید و دریافت محصول را خدمت شما ارائه دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *