گیاهان دارویی خشک از دیر باز برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار گرفته اند . قیمت مناسب آن باعث شده خریداران زیادی را به خود جلب کند. خواص درمانی بی شمار آن بسیار مورد توجه است و برای درمان بیماری های زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دارای تاریخچه بسیار قدیمی بوده و در طب سنتی بسیار از آن استفاده می شود‌ همچنین کتاب های بسیاری درباره گیاهان دارویی نوشته اند.

خریدار مرغوب ترین گیاهان دارویی خشک در شیراز

کدام کشورها برای صادرات گیاهان دارویی گزینه مناسبی هستند؟

کدام کشورها برای صادرات گیاهان دارویی گزینه مناسبی هستند؟ گیاهان دارویی خشک که وجود دارند هر کدام برای بیماری های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. وبسیار مفید و پر کاربرد هستند .

گیاهانی مانند هزوه ،پونه ،گل گاو زبان،ریواس و ….نام برد که بسیار شناخته شده و پرمصرف هستند .

در شهر های ایران به ویژه شهر مشهد ،شیراز ،کوه های زاگرس گیاهان داروی زیادی یافت می‌شود که مناسب برای خشک کردن و استفاده هستند .

گیاهان داروی خشک در بسته بندی مختلفی با وزن های متفاوت از جمله ۱۰۰ گرمی ،۲۰۰ گرمی قرار دارند که به‌صورت عمده به کشور های دیگر صادر می‌شوند. خاصیت گیاهان از نظر علم پزشکی تایید شده است و برای خواص آن می‌توان به اینترنت مراجعه کرد و اطلاعات لازم را به دست آورد.

بسیاری از گیاهان داروی خشک برای درمان بیماری های ویروسی و عفونی مورد استفاده قرار گرفته می‌شوند.

صادرات گیاهان دارویی به کشور های همسایه یک راه بسیار خوب برای صادرات این محصول است که درآمد و سود دهی خوبی به همراه دارد .

در بازار داخلی فروش عمده گیاهان دارویی خشک در عطاری ها صورت می‌گیرد.

بهترین فصل رویش گیاهان دارویی در فصل بهار است و می‌توان در این فصل به آن دسترسی داشت .این گیاهان بیشتر در دامنه کوه ها رشد می‌کنند.

توزیع بدون واسطه گیاهان دارویی خشک صادراتی

توزیع بدون واسطه گیاهان دارویی خشک صادراتی خرید عمده گیاهان دارویی خشک، باکیفیت بی نظیر را می توان از سایت های اینترنتی انجام داد که دست دلالان و واسطه گر ها حذف و در این صورت پخش بی واسطه می باشد . بسیاری از گیاهان دارویی خشک مانند چای سبز برای لاغری و یا گل گاو زبان برای آرامش اعصاب مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسیار طرفدار دارند ودر کشور های عربی و ترکیه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

علاوه‌بر گیاهان تنه بعضی درختان مانند ون و وزم از چوب آنها به عنوان گیاه دارویی استفاده می‌شوند که هر کدام خاصیت درمانی خود را دارند .

بسیاری از کشور های غربی و اروپایی خواهان واردات محصولات گیاهی می باشند ، چون دارویی طبیعی هستند و کمتر به بدن آسیب می‌رسانند. البته در مصرف آنها نباید زیاده روی کرد زیرا باعث بالا رفتن فشار خون و قند خون شوند . بیشتر گیاهان دارویی طعم تلخی دارند که می‌توان با عسل و نبات میل کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *