آویشن یکی از گیاهان دارویی است که علاوه بر مصارف دارویی و بهداشتی برای طعم دار کردن غذا نیز کاربرد دارد. نکته قابل توجه این که گیاه آویشن در جهان دارای ۳۵۰ گونه بوده و در ایران ۱۳ گونه آن شناسایی شده است. ما در این فروشگاه اینترنتی معتبر آویشن خشک کوهی با کیفیت و تازه را در بسته بندی های کوچک و بزرگ چند گرمی و همچنین به صورت فله ای و عمده به تمامی استان های کشور ارسال می کنیم. فروش و عرضه آویشن خشک کوهی خوشبو به در این مجموعه صورت عمده و انبوه می باشد.

خرید عمده آویشن خشک کوهی با تخفیف استثنائی

تشخیص کیفیت آویشن کوهی درجه 1

تشخیص کیفیت آویشن کوهی درجه 1 آویشن یک گیاه شگفت انگیز با عطر و بوی خاص و فوق العاده است که از زمان های قدیم براساس طب سنتی ایرانی مورد استفاده پزشکان برای درمان و بهبود بیماری های مختلف بوده است. این گیاه معجزه گر برای بهبود بیماری های درد معده، خلط گلو، سرماخوردگی و… کاربرد بسیاری دارد. در زمان دور از آویشن تازه به عنوان ضماد برای درمان درد های مفاصل نیز بسیار استفاده می کردند.

برای آن که در زمان مصرف آویشن به صورت خشک شده و تازه از تمامی خواص و فواید آن بهره مند شوید باید توجه کنید که آویشن تازه و مرغوب را از نوع کهنه آن تشخیص دهید. آویشن درجه یک دارای برگ های بیضی شکل و سبز رنگی است که کرک های سفیدی روی آن وجود دارد. یکی دیگر از راه های تشخیص آویشن کوهی دنایی این است که گل های آن برخلاف نوع آویشن وحشی به رنگ آبی می باشد.

یکی دیگر از روش های شناخت آویشن کوهی از دیگر گیاهان توجه به عطر و بوی آویشن است که اگر چند بار از آن استفاده کرده باشید به راحتی می توانید با بوییدن آن آویشن کوهی درجه یک را تشخیص دهید. برای شناسایی آویشن اصل و تازه کافی است مقداری از آن را در دست خود بریزید تا هم عطر و بوی آن را استشمام کنید و هم این که به تازگی و کهنه بودن آن پی ببرید. آویشن خشک با کیفیت بعد از دم کردن رنگ خوب و عطر خوشایندی دارد.

بررسی ویژگی های آویشن کوهی

بررسی ویژگی های آویشن کوهی آویشن گیاه معطر و پرخاصیتی است که به صورت پودری در تهیه انواع غذا های ایرانی و فرنگی از جمله : انواع خورشت، خوراک، ماکارونی، پیتزا، انواع پنیر و آش ها سالاد ها و طعم دهنده لبنیات مورد استفاده قرار می گیرد که عطر و طعم دل انگیزی به این غذا های می دهد و سلامتی شما را صد در صد تضمین می کند. از ویژگی های بارز آویشن کوهی اعلا و درجه یک این است که به دلیل فواید بی شماری که برای تقویت سیستم ایمنی بدن و آرامش اعصاب دارد آن را به عنوان یک ادویه و طعم دهنده در غذا های گوشتی و خوراک ها بسیار به کار می برند.

آویشن کوهی درجه یک و اصل دارای ویژگی های منحصر به فردی است که ما در این جا به طور مختصر به آن می پردازیم. اول این که آویشن تازه و مرغوب دارای عطر و بوی خوبی است پس اگر بوی خود را از دست داده بود نشانه کهنگی گیاه می باشد. ویژگی دیگر گیاه آویشن این است که علاوه بر برگ ها می توان از ساقه و گل های این گیاه شگفت انگیز به دلیل خواص زیاد استفاده کرد.

آویشن یکی از پر مصرف ترین گیاهان دارویی در فصل زمستان می باشد زیرا خاصیت ضد عفونی کنندگی، ضد باکتری و ضد ویروسی دارد و سیستم دفاعی بدن ما را در مقابل بیماری هایی مثل: آنفولانزا، سرماخوردگی و کرونا بسیار تقویت می کند که این خود از ویژگی های منحصر به فرد این گیاه با ارزش است. به گفته متخصصان تغذیه مصرف روزانه دمنوش آویشن جنگلی می تواند اشتهای شما را کم کرده و برای کاهش وزن به شما کمک نماید.

توصیه هایی برای انتخاب بهترین آویشن خشک

توصیه هایی برای انتخاب بهترین آویشن خشک آویشن گیاهی دارویی و شفا بخش است که از آن به عنوان یک جوشانده و یک دمنوش خوشبو و انرژی بخش در میان وعده ها و زمان سرماخوردگی بسیار استفاده می کنند. برای آن که بتوان به راحتی از خواص و فواید بی نظیر گیاه دارویی آویشن کوهی بهره مند شویم باید گیاه اصل و تازه را خریداری نماییم. اولین توصیه برای داشتن آویشن مرغوب این است که از یک فروشگاه معتبر و قابل اعتماد خرید کنید.

آویشن گیاهی بوته ای است که در مراتع و کوهستان ها می روید و در کشور عزیزمان ایران در رشته کوه های البرز تا زاگرس می توان به وفور این گیاه با ارزش را مشاهده کرد. ارتفاع و بلندی این گیاه چیزی بین ۱۰ تا ۴۰ سانتی متر می باشد و می توان آن را نیز از طریق بذر پرروش داد. بعد از خرید آویشن تازه از فروشگاه های معتبر می توانید آن را به صورت یک جوشانده همراه با عسل میل نمایید.

توصیه دیگر ما به شما برای خرید آویشن کوهی خشک این است که اگر حضوری برای خرید این گیاه اقدام کردید حتما از نوع بسته بندی شده آن خریداری نمایید زیرا آویشن فله ای با درب باز در معرض آلودگی های محیطی قرار دارد و به راحتی میکروب ها و گرد و خاک روی آن می نشیند و به جای ایحاد آرامش و سلامتی برای شما می تواند مضر نیز باشد.

تولید کنندگان آویشن خشک کوهی در تهران

تولید کنندگان آویشن خشک کوهی در تهران شاید برایتان جالب باشد گل های خشک شده آویشن کوهی خواص فوق العاده ای دارد از جمله: تقویت معده، تسکین کننده بیماری تشنج، درمان کننده خلط گلو و عفونت حلق و همچنین آرام بخش اعصاب و روان است که ما در این شرکت تولیدی بهترین و با کیفیت ترین آویشن کوهی را برای مشتریان خود در ظرف های شیشه ای و پلاستیکی و پاکت های شفاف بسته بندی می کنیم و با قیمت ارزان و به صرفه برایشان ارسال خواهیم کرد.

تولید کنندگان آویشن خشک کوهی اعلا در تهران محصول خود را به تمامی شهرستان های کشور با نازلترین قیمت ارسال می کنند تا خدمت کوچکی به هموطنان خود کرده باشند. ما در روند تولید این محصول تمامی اصول بهداشتی و استاندارد ها را رعایت کرده تا از خواص اصلی این گیاه شگفت انگیز بهره مند شوید. شما صاحبان عطاری ها، رستوران ها و فروشگاه های بزرگ می توانید از طریق این وبسایت سفارش های خود را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت و با تخفیف ویژه و قیمت مناسب برایتان ارسال نماییم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *