آویشن کوهی خشک از بهترین نمونه گیاهان خشک شده در طب سنتی شناخته شده که منبعی غنی از انواع خواص درمانی و ارزش غذایی فوق العاده است و مصرف آن به صورت های مختلفی رایج است که در اینجا قصد داریم شما را با خواص فوق العاده و مرکز خرید عمده آویشن کوهی خشک صادراتی آشنا کنیم.

خرید عمده آویشن کوهی خشک صادراتی

خواص درمانی آویشن کوهی خشک

خواص درمانی آویشن کوهی خشک همانطور که میدانید یکی از بهترین و مفیدترین نمونه گیاهی که از گذشته نیز به عنوان یک منبع مفید گیاهی شناخته شده و از آن به شیوه های مختلف جهت تقویت سیستم ایمنی و ارگان های بدن و یا پیشگیری و درمان بسیاری از امراض استفاده میشود.

  • آویشن یک آنتی باکتریال قوی بوده و در درمان جوش و آکنه موثر است و از روغن رقیق شده آن میتوان به عنوان یک تونر پوستی استفاده کرد.
  • مواد مغذی آویشن فولیکول های مو را تحریک کرده و گردش خون را افزایش می دهد و سبب کاهش ریزش و رشد مجدد موی سر میشود و آنتی باکتریال های آن شوره سر را از بین میبرند.
  • روغن های آویشن تسکین دهنده زخم و درد معده است و چای آویشن خاصیت ضد التهابی داشته و نفخ و گاز روده و معده را درمان میکند و هضم و جذب و دفع سیستم گوارش را تقویت میکند.
  • آنتی بیوتیک های آویشن سیستم تنفسی را تقویت کرده و سبب درمان آسم، برونشیت، گلو درد و.. میشود.
  • مقادیر بالای ویتامین k, پتاسیم، منیزیم و.. در آویشن به تقویت استخوان و عضلات کمک میکند.
  • آنتی اکسیدان های موجود در آویشن شریان های قلبی و عروقی را تقویت کرده و از ایجاد التهاب، تجمع کلسترول ها و بروز حملات قلبی و فشار خون جلوگیری میکند.
  • درمان مشکلات عفونی در تمام نقاط بدن از جمله خواص ویژه آویشن می‌باشد.

قیمت انواع آویشن کوهی خشک

قیمت انواع آویشن کوهی خشک تا حدودی با خواص درمانی فوق العاده آویشن آشنا شدیم و همانطور که میدانید این گیاه به صورت کوهی و یا پرورشی در دو نوع سفید و قرمز موجود است که هر یک به نحوی کاربرد و فواید خاص خود را دارند.

مجموع این مزایا در گیاه مفید آویشن سبب شده که مراکز متعددی به جمع آوری آویشن کوهی و یا پرورش این گیاه بی نظیر پراخته و با تهیه و توزیع این گیاه به صورت تازه، خشک شده، پودر، چاشنی، دمنوش و.. علاوه بر فروش آویشن خشک و تامین بازارهای داخلی در زمینه صادرات و ارز آوری نیز فعالیت داشته است.

می توانید جهت خرید و یا اطلاع از قیمت آویشن خشک از مراکز فروش حضوری معتبر و یا سایت ها و آنلاین مارکت های رسمی ما که انواع فرآورده های این گیاه مفید را عرضه می کنند این گیاه را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کرده و از خواص بیشمار آن بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *