نعناع فلفلی یکی از بهترین نوع نعناع بوده که به دلیل داشتن عطر و طعم بی نظیر مورد توجه همگان بوده و خواهان بسیار زیادی دارد، نعناع فلفلی شیراز که به صورت خشک شده در بسیاری از فروشگاه ها و عطاری ها به فروش می رسد و بنا به کیفیت، این محصول را با قیمت های متنوعی به فروش می رساند؛ برای خرید فوق العاده نعناع فلفلی می توانید به بزرگترین فروشگاه در شیراز مراجعه کنید که این محصولات را به صورت تازه و خشک شده عرضه می کند؛ هم چنین می توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه نعناع فلفلی را به صورت اینترنتی تهیه نمایید.

خرید فوق العاده نعناع فلفلی از بزرگترین فروشگاه شیراز

بررسی بهترین بسته بندی نعناع فلفلی

بررسی بهترین بسته بندی نعناع فلفلی بسته بندی یکی از مهمترین عوامل در فروش محصول می باشد که موجب بالا رفتن فروش می شود، هم چنین بسته بندی تاثیر بسیار زیادی در نشان دادن کالا دارد و به عنوان یک برند برای آن کالا محسوب می شود، به طوری که خریداران با دیدن بسته بندی آن محصول را بدون هیچ گونه شکی انتخاب می کنند.

  • بهترین بسته بندی نعناع فلفلی باید به گونه ای باشد که خریداران بتوانند نعناع فلفلی را به راحتی در داخل بسته بندی ببینند و از کیفیت محصول مطلع بشوند.
  • هم چنین بسته بندی این نوع محصولات باید به صورتی باشد که مشتریان به راحتی بتواند از آن استفاده کنند و نیازی به جابه جا کردن نعناع فلفلی در ظروف دیگر نداشته باشند.
  • بسته بندی نعناع فلفلی باید به صورتی باشد که نعناع فلفلی اگر خشک است ماهیت اصلی آن حفظ شود و از هر گونه عوامل طبیعی مانند رطوبت و نم در امان باشد، طعم، رنگ و بوی نعناع فلفلی محفوظ بماند و اگر به صورت تازه استفاده می شود؛ باید به شکلی باشد که نعناع فلفلی تازه و بدون هیچ گونه له شدگی یا پژمردگی به دست مشتریان برسد.
  • هم چنین در بسته بندی نعناع فلفلی باید از مواد کاملا طبیعی و ارگانیک استفاده شود که هیچ گونه اثر سوئی روی محصول نداشته باشد و به محیط زیست سازگار باشد.
  • بسته بندی نعناع فلفلی باید به صورتی باشد که حمل و جا به جای آن راحت باشد بدون اینکه هیچ گونه اثری روی نعناع فلفلی داشته باشد.
  • در بهترین بسته بندی باید تمام ویژگی های نعناع فلفلی، تاریخ تولید و انقضا و وزن محصول درج شده باشد هم چنین دارای پروانه بهداشتی باشد و علامت استاندارد داشته باشد و اسم شرکت تولید کننده روی بسته بندی ها نوشته شده باشد.

راهنمای انتخاب بهترین نعناع فلفلی

نعناع فلفلی یکی از پرمصرف ترین گیاهان دارویی محسوب می شود که از آن اسانس، عرق و روغن هم تولید می کنند؛ مثلا از روغن نعناع فلفلی برای آرام کردن سوزش و خارش پوست و هم چنین کاهش قرمزی پوست و التهابات پوستی استفاده می شود حتی از اسانس نعناع فلفلی و روغن آن برای درد های موضعی یا تسکین میگرن و سردرد های مزمن مورد استفاده قرار می گیرد.

در بسیار از شامپو ها، خمیر دندان ها و لوازم آرایش و بهداشتی از اسانس و روغن نعناع فلفلی استفاده می شود، در طب سنتی برای تسکین درد معده و مشکلات گوارشی مانند نفخ از ساقه و برگ های نعناع فلفلی دمنوش درست می کردند و با مصرف آن می توانستند مشکلات گوارشی را بر طرف کنند.

نعناع فلفلی گیاهی است علفی و چندساله، با ساقه های خزنده ساقه های زیرزمینی که به رنگ قرمز مایل به بنفشی دارد و برگ های بیضی شکل و گل های آن به رنگ بنفش هستند؛ نعناع فلفلی گیاهی است، که به طور خود به خودی در طبیعت رشد می کند به دلیل خواص دارویی و بوی بسیار زیادی که دارد مورد توجه بوده است.

هم چنین محل رویش نعناع فلفلی در بسیار مناطق خوزستان، اصفهان، زنجان، کرمانشاه، شیراز و..‌. بوده است؛ بنا به نوع منطقه ای که در آنجا رشد می کند گونه های متفاوت دارد که در عطر و بوی آن تاثیر زیادی می گذارد؛ بهترین نعناع فلفلی کاشت بهاره است، به دلیل آب و هوای مناسب در فصل بهار و تابستان سبب می شود که این گیاه پر خاصیت عطر، بوی بیشتری نسبت به نعناع فلفلی که در فصل پاییز و زمستان است داشته باشد.

برگ های تازه گیاه خواص دارویی زیادی و عطر و بوی بیشتری نسبت به برگ های پیر تر دارد، رشد گیاه بهاره بهتر از رشد پاییز گیاه است، چون این گیاه به سرما حساس بوده و موجب می شود که دچار سرمازدگی شود و کیفیت نعناع فلفلی پایین بیاید بنابراین سعی کنید از نعناع فلفلی بهاره استفاده کنید.

چون دارای در طعم و عطر آن تاثیر بسیار زیادی می گذارد؛ نعناع فلفلی باید رنگ برگ های سبز خوش رنگی داشته باشد برگ هایی که تیره و کدر شده اند نشانه می دهد که برگ ها خراب یا له شده اند هم چنین برگ های بی رنگ نشانه دهنده ای این است که نعناع فلفلی در معرض نور مستقیم آفتاب بوده و خواص درمانی آن از بین رفته است.

نعناع فلفلی نسبت به نعناع های دیگر طعم خنک تر و تند تر بوده و بوی بیشتری نسبت به نعناع های دیگر دارد، به طوری که با دست زدن به نعناع فلفلی دستتان بوی نعناع را به خود می گیرد که نشانه مرغوبیت بیشتر نعناع فلفلی است؛ به دلیل داشتن خواص بسیار در ساخت بسیار از دارو های گیاهی از آن استفاده می شود.

چه عواملی بر کیفیت نعناع فلفلی تاثیر دارد

چه عواملی بر کیفیت نعناع فلفلی تاثیر دارد نعناع فلفلی به دلیل داشتن خواص بسیار در طب سنتی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و برای درمان بسیاری از بیماری ها از آن استفاده می شود؛ عوامل زیادی بر کیفیت نعناع فلفلی تاثیری می گذارند از جمله:

  • یکی از مهمترین عواملی که در میزان کیفیت نعناع فلفلی موثر است، زمان جمع آوری آن در فصل مناسب است، به طوری که در میزان خواص گیاه در طول سال و حتی ساعات یک روز وجود دارد، اهمیت جمع آوری نعناع فلفلی را در زمان مناسب مشخص می کند، تاثیر زمان برداشت در کیفیت اسانس، عرق و روغنی که از نعناع فلفلی گرفته می شود موثر بوده است.
  • از زمان برداشت گیاه قبل از گلدهی سبب بالا رفتن کیفیت نعناع فلفلی می شود به صورتی که اگر بعد از گلدهی گیاه برداشت شود، روی عطر و بوی گیاه اثر می گذارد و کیفیت محصول پایین می آید.
  • محلی که نعناع فلفلی در آنجا رشد می کند در کیفیت عطر، بو و طعم نعناع اثر زیادی دارد.
  • بعد از برداشت نعناع فلفلی آن را باید در مکانی جمع آوری کنند، که بدون نور مستقیم خورشید و خنک باشد تا در زمان توزیع، گیاه سالم و بدون هیچ گونه خرابی به دست مصرف کننده برسد در کیفیت آن تاثیری نگذارد جون نور مستقیم خورشید باعث از بین رفتن عطر گیاه می شود.
  • نعناع فلفلی باید کاملا ارگانیک و طبیعی باشد، از مواد و کود های شیمیایی در رشد بیشتر آن نباید استفاده شود؛ چون در کیفیت نعناع فلفلی تاثیر می گذارد و باعث پایین آمدن کیفیت نعناع فلفلی می شود.

صادرات نعناع فلفلی از ایران به چه صورت است

نعناع فلفلی نعناع به دلیل طعم و خواص زیادی که دارد، در پزشکی و آشپزی کاربرد فراوانی دارد و یکی از پرکاربرد ترین نوع گیاهان دارویی است که خواهان بسیار زیادی در سراسر جهان دارد؛ در ایران برای صادرات این گیاه پر خاصیت، نعناع فلفلی را با دستگاه های بسیار پیشرفته و مکانیزه خشک می کنند.

به صورت که هیچ گونه اثری بر عطر، بو و مزه نعناع فلفلی نگذارد، صادرات نعناع فلفلی خشک شده موجب می شود که در طول مسیر باعث پایین آمدن کیفیت نعناع فلفلی نشود و هیچ گونه ناخالصی نداشته باشد و در بسته بندی های مناسب برگ های خشک شده ای نعناع فلفلی را بسته بندی می کنند.

نعناع فلفلی خشک یکی از محصولات صادراتی است، که ارز زیادی از این طریق صادرات آن وارد ایران می شود؛ البته بعضی از صادر کنندگان با تولید عرق نعناع فلفلی و روغن نعناع فلفلی توانسته اند با صادرات آن به کشور های خارجی توجه خریداران را به خود جلب کند و سود زیادی از صادرات آن به دست آورند.

عرق و روغن نعناع فلفلی خواص درمانی بسیار زیادی دارد، که مورد توجه کشور های اروپایی بوده است؛ البته بعضی از کشور های اروپایی خواهان نعناع فلفلی تازه هستند تا به توانند خودشان اسانس ها و دارو های مورد نیاز کشور خود را تولید کنند، بنابراین صادر کنندگان با بسته بندی های مناسب توانسته اند که نعناع فلفلی تازه را به طور مستقیم به دست مشتریان خارجی خود برسانند؛ بدون اینکه در ارسال آن دچار مشکل شوند.

مرکز توزیع مرغوب ترین نعناع فلفلی با قیمت عمده در شیراز

مرکز توزیع مرغوب ترین نعناع فلفلی با قیمت عمده در شیراز نعناع فلفلی در بسیار از نقاط کشور رشد می کند ولی مرغوب ترین نعناع فلفلی در شیراز تولید می شود، به دلیل شرایط اقلیمی که شیراز دارد موجب شده که نعناع فلفلی مرغوبیت بیشتری نسبت به دیگر نقاط کشور داشته باشد؛ شیراز یکی از بزرگترین مراکز تولید کنندگان نعناع فلفلی در ایران است.

توزیع کنندگان نعناع فلفلی در شیراز این محصول را به سراسر کشور و حتی کشور های خارجی عرضه می کنند و خریداران نعناع فلفلی با مراجعه به مراکز فروش در شیراز این محصول را به صورت عمده و با قیمت پایین خریداری می کنند، که همین امر موجب می شود که خریدران بتوانند نعناع فلفلی را با سود بسیارکمی تهیه کنند.

بسیاری از توزیع کنندگان در شیراز توانسته اند با فروش اینترنتی نعناع فلفلی را به صورت عمده نیاز مشتریان را بر طرف نمایند به طوری که مشتریان با مراجعه به وب سایت های معتبر می توانند به راحتی و بدون واسطه نعناع فلفلی را تهیه کنند که همین امر موجب شده در وقت و هزینه های آنها صرفه جویی شود.

قیمت ویژه نعناع فلفلی درجه یک در بازار شیراز

قیمت ویژه نعناع فلفلی درجه یک در بازار های شیراز بسیار متفاوت است، به طوری که قیمت نعناع فلفلی تازه با نعناع فلفلی خشک شده و بسته بندی شده بسیار متفاوت بوده است و نعناع فلفلی محصول بسیار با ارزشی است و در بازار های شیراز با درجه ها و کیفیت های مختلف به فروش می رسد.

البته که هرچه نعناع فلفلی مرغوب تر و تازه تر باشد، قیمت بالا تری نسبت به نعناع فلفلی های دیگر بر خوردار است؛ بسیاری از واسطه گران و دلالان که در بازار های شیراز یا سراسر کشور هستند، نعناع فلفلی را از کشاورزان با قیمت پایین خریداری می کنند و در بازارهای سراسر کشور با قیمت بالا به فروشگاه ها و مراکز فروش می فروشند.

همین امر موجب می شود، که فروشندگان قیمت این محصول را بالا ببرند که سبب افزایش قیمت این گیاه دارویی می شود؛ نعناع فلفلی ویژه با بهترین کیفیت در بازار های شیراز توزیع می شود و توزیع کنندگان کننده نعناع فلفلی مرغوب معتقد هستند که امروزه بیشتر افراد متقاضی خرید کالاهایی هستند که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسب برخوردار باشد .

این کالا ها به دلیل خواص و فوایدی دارویی که دارد توانسته جایگاه خوبی را در بازار به خود اختصاص دهند؛ آن چه باعث جذب مشتری و خریدار نعناع فلفل درجه یک می شود کیفیت آن است و اگر کالایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد می‌ تواند مشتریان با میل و رغبت تمام نعناع فلفلی را در وزن ها و قیمت های مختلف خریداری می کنند.

بسیاری از شرکت های دارویی و آرایش به دلیل تولید انواع داروها از جمله منتول، پماد های مخصوص گرفتگی عضلات، دارویی ضد نفخ، صفراآور، ضد باكتري، ضد سوء هاضمه و….نعناع فلفلی درجه یک را از تولیدکنندگان که در شیراز هستند، به طور مستقیم و با قیمت ویژه تهیه می کنند که همین امر موجب می شود بدون هیچ گونه واسطه ای نعناع فلفلی مرغوب را تهیه نمایند.

عرضه مستقیم بهترین نعناع فلفلی با کیفیت در شیراز

عرضه مستقیم بهترین نعناع فلفلی با کیفیت در شیراز مراکز زیادی در سراسر کشور هستند، که عرضه مستقیم نعناع فلفلی را بر عهده دارند ولی همه ی این مراکز نعناع فلفلی مرغوبی را عرضه نمی کنند؛ چون نعناع فلفلی شیراز از مرغوبیت بیشتری نسبت به نعناع های دیگر دارد؛ مجموعه ای ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان نعناع فلفلی در شیراز است.

که توانسته است، بهترین و با کیفیت ترین نعناع فلفلی را تولید کند، داشتن دستگاه های بسیار پیشرفته در بسته بندی این کالای پر سود و دستگاه های مجهزی که قادر هستند، به بهترین شکل نعناع فلفلی را خشک کنند بدون دخالت دست و با بسته بندی های مناسب، نظر مشتریان خود در سراسر ایران و کشور های خارجی جلب کند.

چون خود مجموعه نمایندگی فروش و پخش این محصولات را بر عهده دارد، با قیمت بسیار مناسبی نعناع فلفلی تازه و خشک شده را به فروش می رساند و برای راحتی حال شما خریداران محترم در هر کجای ایران که هستید، می توانید بدون واسطه و به طور مستقیم به سایت یا فروشگاه های اینترنتی ما در هر ساعت از شبانه روز مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت نمایید و مرغوب ترین نعناع فلفلی در شیراز را زیر قیمت بازار خریداری نمایید ما بهترین ها را با تضمین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه می دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *