استان اردبیل با توجه به شرایط آب و هوایی خاص خود، مهد بسیاری از گیاهان دارویی وحشی می باشد. انواع گل گاو زبان، لیمو چای، شنبلیله، آویشن، میخک، هل و سایر ارقام در کیفیت بالا راهی بازار های داخلی و خارجی شده تا سود آوری ویژه ای به منطقه تزریق نماید. خرید مستقیم انواع گیاهان دارویی در اردبیل، عوامل واسطه را حذف خواهد کرد تا مخاطبین ارجمند بتوانند از میان مدل های متفاوت، مناسب ترین گونه را شناسایی نمایند.

خرید مستقیم انواع گیاهان دارویی در اردبیل

معیار های انتخاب بهترین انواع گیاهان دارویی

معیار های انتخاب بهترین انواع گیاهان دارویی معیار های انتخاب بهترین انواع گیاهان دارویی به شما کمک می کند تا به کلیه جنبه های مثبت و منفی محصول درخواستی خود آشنا شوید.

باید کاملا خشک شده بوده تا هیچ نشانی از برگ های خام و پلاسیده لابلای اقلام عرضه شده به بازار های جهانی وجود نداشته باشد. این فعالیت به کمک ماشین آلات پیشرفته انجام شده تا موازین بهداشتی به درستی رعایت شوند. زیرا خشک سازی به صورت قدیمی، غیر بهداشتی بوده و مشکلات خاصی را به دنبال داشته است. اما امروزه، حجم زیادی از گیاهان دارویی، در بازه زمانی مشخص، زیر حرارت مناسب قرار گرفته تا تمام زوایای گیاه خشک شود.

به کمک تجهیزات ضد عفونی، استریل شده بوده و نکات بهداشتی به درستی رعایت شده است تا انتقال بیماری های ویروسی به صفر برسد.
زمانی که از کوهستان ها چیده می شود، نمونه های ناقص کنار گذاشته شده تا تاثیری بر کیفیت نهایی محصولات پیدا نکند.
از جمله برترین ویژگی، ارقام عرضه شده ارگانیک بودن آنها می باشد.
بدست آمده از دل طبیعت بوده تا آلاینده های صنعتی، اجازه ای برای بروز نقصان در محصولات پیدا نکنند. استقامت مطلوبی را در برابر عوامل بیماری زای طبیعت از خود نشان داده تا غلظت و عصاره بالاتری کسب کند. یعنی در هر بار بکارگیری گیاهی نظیر گل مریمی، تنها نیاز به برخورداری مقدار کمی از آن می باشد.

ظاهر سالمی داشته و برگ ها به هیچ عنوان دچار چروکیدگی های موضعی نشده باشند. این مساله ناشی از نگهداری و انباری داری ایده آل کالا می باشد. همان طوری که می دانید، بسیاری از فروشندگان محصولات خود را در هوای آزاد قرار می دهند. در صورتی که باید در بسته بندی های پلمب شده تعبیه گشته تا جریان هوا اجازه ای برای خسارت زایی پیدا نکند.

اطلاعاتی درباره جایگاه ایران در صادرات انواع گیاهان دارویی

اطلاعاتی درباره جایگاه ایران در صادرات انواع گیاهان دارویی به خاطر اینکه تنوع اقلیمی در کشور بالا می باشد، شاهد پراکندگی گیاهان درمانی در زمینه های مختلف هستیم. از مهم ترین نمونه های صادراتی می توان به عناب، زوفا، آویشن و زعفران اشاره کرد. مهد بسیاری از ارقام مانند گل محمدی، تنها در ایران اسلامی می باشد.

آمار صادراتی این قبیل از ارقام، در دهه 90 بیشتر بوده و جزو 5 کشور برتر دنیا به شمار می آمده است. اما به دلیل تحریم های ظالمانه، همه گیری ویروس کرونا و استفاده بیش از اندازه از سموم شیمیایی، افت پیدا کرده است. در چندین سال اخیر، با رونق اقتصاد مجددا صادرات عناصری هم چون گون، گل ختمی و کتیرا افزایش چشم گیری به خود دیده است.

این موضوع نوید بخش آینده ای روشن و درخشان به منظور اهتزاز هر چه بیشتر لقای ایران عزیز در منطقه می باشد. پیش از ارسال کالا، بار بیمه شده تا اگر به شکل ناگهانی هر گونه حادثه غیر مترقبه پیش آمد، مشتری هیچ هزینه ای را از جیب پرداخت نکند. این آمار رو به رشد، وابستگی همیشگی کشور نسبت به منابع نفتی را تا مقدار زیادی، کاهش خواهد داد.

به دلیل بحران های به وجود آمده در کشور های هم جوار نظیر عراق و یمن، اقتصاد کشاورزی در آنها رو به افول می باشد. در اینجاست که بازرگانان ایرانی وارد میدان شده تا محصولاتی نظیر گیاهان دارویی پر خاصیت و با ارزش خود را، وارد بازار های جهانی نمایند.

عامل اصلی تعیین قیمت انواع گیاهان دارویی

عامل اصلی تعیین قیمت انواع گیاهان دارویی عامل اصلی تعیین قیمت انواع گیاهان دارویی، تازه بودن آنها می باشد. یعنی فاصله میان چیده شدن از دل کوه تا خشک سازی در کارخانجات صنعتی، دوره کوتاهی باشد. هر چقدر فرآیند خشک سازی به روز تر باشد، نرخ کالا نیز بیشتر خواهد شد. زیرا می تواند تائیدیه های رسمی مراجع قضایی را به آسانی و بدون دردسر بدست آورد. به همین خاطر اخذ مجوز های سازمان گمرک به منظور صادرات، دیگر سخت و زمان بر نمی باشد. به سرعت بار گیری شده و به سمت مقاصد صادراتی، ارسال خواهند شد.

بسته بندی گیاهان دارویی، در ظرف های پلمب شده می باشد. فاقد جریان هوا بوده تا قارچ های بیماری زا، توانی برای مشکل آفرینی پیدا نکنند.
عامل دیگر تعیین کننده قیمت گیاهان دارویی، مکان چینش می باشد. زیرا هر بخش تحت نظر شرایط اقلیمی خاص، از مزایا و معایب منحصر به فرد برخوردار است.

به عنوان مثال نمونه های کوهی، با توجه به اینکه، به شکل سراسری انرژی خود را از پرتو های مستقیم خورشیدی بدست می آورد، ترشح هورمون در آنها با شدت بیشتری انجام می شود. بنابراین رشد بهتری داشته و سود آوری مطلوبی را به ارمغان در می آورد. اطلاعات دقیق شامل آدرس کارخانه و تاریخ تولید باید به شکل مناسب بر روی بسته ها مندرج شده باشد تا رویکرد مطلوبی را در اختیار متقاضیان ارجمند قرار دهد.

به فصل رویش گیاهان نیز باید اهتمام ویژه ای شود. زیرا در تمام ماه های سال، قابل جمع آوری نیستند.
به همین دلیل در بازه خاصی، دچار نوسان قیمت می گردد. کلیه نمونه های درجه یک بوده و از کلاس جهانی برخوردار است.

فروشگاه عرضه انواع گیاهان دارویی در اردبیل

فروشگاه عرضه انواع گیاهان دارویی در اردبیل ارائه محصولات از بزرگ ترین فروشگاه عرضه انواع گیاهان دارویی در اردبیل، به شکل عمده انجام می شود تا مشتری هر تعدادی را که درخواست کند، با اعمال هزینه ای کمتر نسبت به بازار های داخلی بدست آورد.

کیفیت فوق العاده مواد گیاهی، دوست داران فراوانی را از کشور های خارجی به سمت خود جلب کرده است. از جمله آنها می توان به پاکستان، افغانستان، عراق و سوریه اشاره کرد. بنابراین ارز آوری مطلوبی را از طریق منابع غیر نفتی وارد چرخه اقتصاد میهن اسلامی خواهد نمود.

امروزه برای سفارش دهی، کسی به دنبال شیوه های حضوری نمی باشد. بلکه اشخاص ترجیح می دهند تا هنگامی که در خانه یا محل کار مشغول فعالیت با گوشی همراه خود هستند به سایت شرکت سری زده تا به کلیه اطلاعات دسترسی جامع پیدا کنند. تصاویر انواع دارو های گیاهی در کنار نظرات سازنده خریداران گذشته را مشاهده کرده تا بازخورد مثبتی را بدست آورند.

به دلیل اینکه آب میان بافتی، به هنگام خشک سازی از لایه های گیاهان خارج شده است، در نتیجه ارزش غذایی بیشتری دارد. چگالی بالایی داشته و خریدی اقتصادی را به وجود می آورد. ظاهر یک دستی داشته و هیچ خبری از سنگ ریزه یا گل و لای در بسته بندی گیاهان دارویی مشاهده نخواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *