گیاه آویشن لیمویی ارگانیک محصولی است که در دشت ها و کوهستان های کشورمان به صورت خودرو رشد می‌کندکند و به دلیل داشتن عطر و بوی بسیار خوب و خاصیت درمانی بسیار زیاد و تاثیر گذار به عنوان یک گیاه دارویی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، این محصول علاوه بر اینکه در ایران از فروش بسیار خوبی برخوردار است در کشورهای دیگر نیز به دلیل خواص فراوانش از شهرت بسیاری برخوردار می باشد و سالانه مقادیر فراوانی از آویشن ارگانیک در بسته بندی های مختلف آماده صادرات به کشورهای دیگر می گردد.

صادرات آویشن لیمویی ارگانیک

مشخصات آویشن لیمویی ارگانیک

مشخصات آویشن لیمویی ارگانیک آویشن دارای تنوع فراوانی می باشد که در سر تا سر کشورمان به صورت خودرو و پرورشی تولید می گردد هر کدام از آویشن ها دارای خاصیت و شاخصه های متفاوتی می باشند، که در حال حاضر قصد داریم مشخصات آویشن لیمویی ارگانیک را برای شما عزیزان شرح دهیم تا با این محصول و گیاه دارویی آشنایی بیشتری پیدا کنید.

یکی از بازر ترین مشخصات این داروی گیاهی داشتن برگ های بسیار ریز و نعنایی شکل با رنگ سبز روشن و گل های فراوان می باشد،در واقع بر روی برگ های آویشن خود رو و وحشی کوهستانی پرزهایی وجود دارد که باعث می‌شود به راحتی آن را از گونه های دیگر آویشن تشخیص داد.

یکی دیگر از مشخصات بارزی که این محصول دارد داشتن گل های خوشه ای با رنگ های بنفش و سفید می باشد که در فصل های بهار و تابستان زنبورهای عسل از آن برای شهدسازی استفاده بسیار زیادی می‌‌کنند که علاوه بر ایجاد طعم بی‌نظیر بر روی عسل خاصیت درمانی آن را نیز افزایش می دهد.

دانه گیاه آویشن از گونه لیمویی نسبت به گونه‌های دیگر بسیار ریزتر میباشد و شکل و ظاهری شبیه به دانه و تخم خردل دارد، ساقه این گیاه نسبتاً ضخیم تر و برگ های آن رنگی متمایل به سبز روشن است.

آویشن ارگانیک لیمویی به دلیل داشتن عطر بسیار خاص و متفاوت نسبت به گونه‌های دیگر این گیاه،قابلیت تشخیص آسانی دارد. این محصول از عطر و بوی تند و ملایمی برخوردار می باشد و برای افرادی که با عطر و بوی بسیار تند دیگر آویشن ها میانه خوبی ندارند گزینه بسیار مناسبی می باشد.

قیمت آویشن لیمویی ارگانیک

قیمت آویشن لیمویی ارگانیک آویشن لیمویی اصل و ارگانیک محصولی است که در صنایع مختلف دارویی و مواد غذایی از آن استفاده فراوانی می شود و به دلیل خاصیت فراوانش پزشکان طب سنتی و همچنین پزشکان تغذیه استفاده از آن را به تمامی افراد توصیه می نمایند.

در حال حاضر میزان اطلاعات و آگاهی مردم نسبت به این محصول روز به روز در حال افزایش است و با دانستن خواص بیشمار این گیاه به استفاده روزمره آن به صورت دمنوش و پودر در داخل غذاها روی آورده اند که در نتیجه مشاهده تاثیرات مثبت آن بر بدن خود نیز می باشند.

در واقع مناسب بودن قیمت آویشن ارگانیک در بازارهای فروش به دلیل خرید بدون واسطه از مراکز تولیدی باعث می‌شود که تمامی افراد در قشرهای مختلف بتوانند این محصول پرخاصیت را از مراکز خرید آویشن ارگانیک و عطاری ها متناسب با نیاز خود و بودجه که دارند خریداری و استفاده نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *