آویشن کوهی اصل از جمله گیاهانی می‌باشد که به صورت خودرو در مناطق کوهستانی رشد می‌کند و از خانواده نعناعیان می‌باشد و دارای خواص درمانی فراوانی می‌باشد و به همین جهت بسیار مورد توجه مشتریان داخلی و خارجی قرار گرفته است.

از این رو صادرات آویشن کوهی اصل در حجم بالایی به کشورهای مختلف صورت می‌پذیرد از آنجایی که صادرات این گیاه دارویی باعث سود زیادی برای کشور خواهد شد و موجب ارزآوری زیاد به کشور می‌گردد به همین دلیل صادرات این گیاه بسیار حائز اهمیت است.

صادرات آویشن کوهی اصل

ویژگی‌های آویشن کوهی اصل

ویژگی‌های آویشن کوهی اصل آویشن کوهی اصل دارای چه ویژگی و خواص درمانی می باشد؟

آویشن کوهی اصل در واقع گیاهی می باشد که دارای ساختاری بوته ای است و دارای ساقه های علفی می باشد و به صورت خودرو در نواحی نیمه خشک و در مکان‌هایی که نور خورشید به طور مستقیم می تابد رشد می کند و از خواص و فواید زیادی برای سلامت بدن برخوردار می‌باشد.

این گیاه در تولید انواع نوشیدنی ها استفاده می گردد و دارای طعم و مزه منحصر به فردی هستند و ارزش غذایی بالایی دارد به همین جهت امروزه در تهیه انواع دمنوش ها، تولید انواع داروهای گیاهی و … به کار گرفته می شود.

بنابراین می توان برخی از ویژگی ها و خواص درمانی گیاه آویشن کوهی را برای سلامت بدن اینطور بیان کرد:

  • درمان نفخ معده با آویشن کوهی: از آنجایی که این گیاه دارای ترکیباتی می باشد که از طعم تلخ و خنک برخوردار هستند به همین دلیل منجر به هضم بهتر مواد غذایی خواهد شد و هرگونه گرفتگی عضلات معده و روده را برطرف می کند و به صورت پودر شده به همراه انواع غذاها مورد استفاده قرار می گیرد که موجب دادن طعم دلچسبی به آنها خواهد شد و به هضم بهتر پروتئین های موجود در غذا نیز کمک فراوانی می‌کند.
  • درمان بوی بد دهان: آویشن کوهی دارای خواص ضد عفونی کننده بسیار فراوانی است که می توان هر گونه عفونت های دهان و دندان را از بین ببرد و در نتیجه اثر بسیار زیادی در رفع بوی بد دهان خواهد داشت.
  • درمان ضعف و بی حالی: آویشن دارای اسیدهای آمینه زیادی است و هچنین دارای مقادیر قابل توجهی از آهن می باشد که در رفع کم خونی بدن کمک زیادی می‌کند و در درمان ضعف و بی‌حالی بدن موثر می باشد.

خرید مستقیم آویشن کوهی اصل

خرید مستقیم آویشن کوهی اصل امروزه آویشن کوهی اصل در بسته بندی های متنوع و یا به صورت فله در بازار مورد خرید و فروش قرار می‌گیرد که از جمله می‌توان به آویشن کیلویی اشاره کرد که به صورت کاملاً بهداشتی در بسته‌بندی مناسبی به بازار عرضه می گردد.

بنابراین برندهای تولید کننده این محصول امکان خرید مستقیم و غیرمستقیم این گیاه دارویی را فراهم نموده اند که معمولا خرید مستقیم آویشن کوهی دارای طرفداران بیشتری می باشد چرا که می‌توانند مستقیماً این محصول را از تولیدکننده خریداری نمایند و با حذف واسطه‌ها آن را با قیمت مناسب تری تهیه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *