آویشن یک گیاه درمانگر است. این گیاه معمولاً در سراسر جهان، در مناطق مرطوب (معمولاً در دامنه کوهستان ها) رشد می کند. از آنجا که گیاهی است که نیاز به مراقبت کمی دارد، یافتن آن در خانه ها امری غیر معمول نیست و بسیاری از افراد آن را در باغچه و گلدان کشت می کنند. بهترین راه مصرف آویشن به صورت خشک و شکل نوشیدنی دم کرده است. اما صادرکننده فروش ما آویشن بسته بندی شده را با بهترین کیفیت توزیع می کند.

صادر کننده آویشن بسته بندی شده

شاخصه آویشن بسته بندی شده

شاخصه آویشن بسته بندی شده شاخصه های بارز آویشن خشک بسته بندی تازه را در اینجا برای شما بر می شمریم.

اثر آنتی اکسیدان و ضد باکتری: آویشن خشک بسته بندی با داشتن اجزای فنلی مانند رزمارینیک اسید و فلاونوئیدها (اریوسیترین، لوتئولین و هسپریدین)، مطالعات مختلف نتیجه گرفته اند که آویشن اثرات ضد باکتری و آنتی اکسیدانی دارد

به هضم غذا کمک می کند: طب سنتی از آویشن برای مقابله با هضم های سنگین و درد شکم استفاده می کند. همچنین شواهدی از بهبود درد شکمی در کودکان هنگام نوشیدن دم کرده آویشن وجود دارد.

اثر بالقوه ضد سرطانی: اگرچه تحقیقات بیشتری در مورد این موضوع لازم است، مطالعات متعددی به دلیل محتوای بالای فلاونوئیدها، اثرات پیشگیری احتمالی آویشن علیه سرطان را تجزیه و تحلیل می کند. یک مطالعه گسترده روی آویشن از سال 2016 نشان داد که آویشن دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هستند که برای محافظت از سلول ها در برابر ناهنجاری های سرطانی عمل می کنند. تحقیقات در شرایط برخی از فعالیت های ضد سرطانی آویشن را نشان داد. با این حال، مطالعات بیشتری لازم است.

شل کننده طبیعی: شنیدن توصیه برای نوشیدن دم کرده آویشن برای خواب رفتن و تسکین علائم استرس کاملاً معمول است.

این به کاهش وزن کمک می کند : برخی مطالعات به خواص آویشن برای کاهش اشتها اشاره می کنند، بنابراین از دست دادن آن کیلوگرم اضافی کمک می کند. این یکی، از دانشگاه لوون، در بلژیک، تجزیه و تحلیل کرده است که چگونه گروهی از افرادی که کپسول های روغن ضروری آویشن بلعیده اند، وزن بیشتری نسبت به افرادی که آنها را مصرف نکرده اند، کاهش می دهند.

توزیع آویشن بسته بندی شده

توزیع آویشن بسته بندی شده آویشن یکی از بهترین گیاهان دارویی به شمار می آید و مجموعه ما اقدام به توزیع آویشن بسته بندی شده نموده است. تمام اجزای آن با رایحه تازه خود مشخص می شوند و به دلیل خواص غذایی و دارویی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این دارو همچنین در رایحه درمانی و داروهای جایگزین برای کاهش علائم بیماری های مختلف استفاده می شود. برای ثبت سفارش خرید آویشن بسته بندی درجه یک با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *