در حال حاضر قیمت نعناع خشک شیرازی فله به دلیل این که هزینه‌ بسته بندی آن حذف شده ارزان تر و مقرون به صرفه تر برای تولید کننده تا مصرف کننده می باشد در حالی که همان کیفیت نوع بسته بندی را برخوردار است. اغلب فروش این محصول به روش مستقیم و عمده صورت می پذیرد که این نحوه عرضه نیز به دلیل حذف واسطه و فروش در تناژ بالا نیز بر قیمت نعناع خشک اعلا اثر گذاشته و مناسب تر خواهد بود.

عرضه مستقیم نعناع خشک شیرازی با نازلترین قیمت

ویژگی های اصلی نعنا خشک شیرازی

ویژگی های اصلی نعنا خشک شیرازی در میان انواع و اقسام سبزی ها، نعنا از جمله سبزی است که مصرف دائمی و همیشگی دارد. از این رو، این محصول برای اینکه همیشه در دسترس مردم قرار داشته باشد، به صورت خشک شده نیز در بازار به فروش می رسد. عرضه مستقیم نعنا خشک شده طبیعی به بازار با ارزانترین و مناسب ترین قیمت سبب می شود، که خریداران و مشتریان در زمانی که بخواهند آن را با قیمت مناسب خریداری و استفاده نمایند.

مزایای استفاده از کمپرس نعنا چه به صورت تازه و چه به صورت خشک شده، دارای مزیت ها و فواید زیادی برای سلامتی انسان می باشد. این محصول بر اساس طب سنتی دارای طبع گرم و خشک است. ولی با این وجود از نظر خواص و فواید از پونه بسیار قوی تر می باشد. مصرف آن برای انواع و اقسام بیماری ها و درمان دردهای مختلف مفید می باشد. افزون بر این که این محصول به صورت دمنوش استفاده می شود و بر ای معده، کبد، روده، عصب و غیره مفید است.

علاوه بر این، می توان از آن به صورت کمپرس شده نیز استفاده کرد. استفاده از کمپرس این محصول می توان به درمان دردهای ناشی از سینه پهلو بسیار مفید باشد و آن را از بین ببرد. علاوه بر این، با استفاده از کمپرس نعناع خشک می توان به درمان سر درد نیز پرداخت.

به همین دلیل است که امروزه بسیاری از افراد برای رفع سر درد به استفاده از این محصول روی می آورند. برای استفاده از کمپرس نعناع به مقدار 10 قطره روغن نعنا ر ا در داخل یک لیوان آب سرد بریزید و آن را مخلوط کنید. سپس مخلوط به دست آمده را در داخل یک کاسه قرار دهید و به آرامی بر روی یک پارچه بریزید و آن را بر روی پیشانی و شقیقه خود قرار دهید. به این صورت می توانید سر دردهای خود را درمان کنید و درد آن را تسکین ببخشید.

بهترین نوع نعنا خشک صادراتی

تولید نعنا خشک شده طبیعی تولید نعنا خشک شده ارگانیک و طبیعی به صورت انبوه و گسترده انجام می شود. چرا که امروزه تقاضا برای این محصول در بازار بسیار بالاست و روز به روز هم بر میزان تقاضای خرید این محصول افزوده می شود. از این رو، تولید و عرضه نعنا روز به روز بازار پر رونقی به دست می آورد. عرضه با ارزش گمرک این محصول به صورت مستقیم از تولید کننده آن می باشد. بنابراین محصولات با بالاترین و بهترین کیفیت و قیمت مناسب به دست مصرف کننده نهایی می رسد. کیفیت بالای این محصول و قیمت مناسب آن سبب شده است که مشتریان و خریداران آن روز به روز بیشتر شود.

امروزه به دلیل مشغله‌های زیاد و همچنین روی آوردن انسان ها به زندگی های راحت، روش هایی ابداع شده است برای در دسترس بودن همیشگی مواد لازم برای تهیه‌ غذا ها که در همه فصول سال یافت نمی شوند. برای مثال نعناع که بیشتر در تابستان وجود دارد و در این فصل باید اقدام به خشک کردن آن کرد که به دو صورت نعناع خشک عمده و جزئی در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

در تهیه نعنا خشک کیلویی باید به فروشگاه ها و مغازه های مربوطه مراجعه کرد. همچنین باید به نگه داری آن از لحاظ بهداشتی توجه کرد. یکی از بهترین و پر خاصیت ترین نوع سبزی نعنا می‌باشد، که بسیار معطر است. در طبیعت چندین نوع از این محصول وجود دارد برای مثال نعنای فلفلی، نعنای کوهی، نعنای گربه ای و… نعنا علاوه بر استفاده در صنعت غذایی، خواص درمانی فراوانی نیز دارد، همچنین به دلیل بوی مطبوع و طعم تندش در طب سنتی نیز کاربرد دارد برای مثال در تهيه دمنوش و چای و روغن و… مورد استفاده قرار می گیرد.

سبزی بسیار ارزشمند نعنا هم به صورت خام خورده می شود و هم از آن عرق تهیه می کنند، از دیگر کاربردهای این محصول در تهیه خمیرهای دندان و قرص هاي ضد تهوع می باشد. نعناع خشک و دم کرده آن از قدیم الایام برای التیام معده و گوارش استفاده می شده است. همچنین از آن برای تب بر بودن، کاهش استرس و اضطراب، ضد سرطان، بالا بردن سیستم ایمنی بدن و… کمک گرفت. همچنین برگ های نعنا دارای ویتامین آ و ای است که برای پوست و از بین بردن سلول‌های مرده پوست و بازسازی آن بسیار مفید می باشد، همچنین در رشد و تقویت مو بسیار عالی می باشد.

روش خرید نعنا خشک به صورت اینترنتی

روش خرید نعنا خشک به صورت اینترنتی در دنیای امروزی و با وجود مشغله های کاری فراوان افراد تمایل بیشتری به استفاده از مواد غذایی که سهولت در مصرف دارند که نعنا خشک نیز در این جمله است. تولید نعنا خشک به دو صورت سنتی و صنعتی انجام می شود که‌تولید کنندگان معمولا بهترین گیاه نعنا را از لحاظ طعم و کیفیت چیده و پس از شست و شو و هم چنین ضد عفونی کردن به مرحله خشک کردن می رسد که‌آن را در روش سنتی در سایه و هوای آزاد بر روی پارچه پهن کرده تا خشک شوند. در روش صنعتی هم در مرحله خشک کردن در درون دستگاه های مدرن با حرارت کنترل شده خشک می کنند.

باید خاطر نشان کرد که در گذشته افراد به صورت دسته ای به همراه ساق های آن و یا به صورت برگ برگ‌ بر روی پارچه خشک می کردند ولی با دستگاه های پیشرفته آنان را برگ برگ‌ کرده یا با دستگاه خشک کن یا با ماکرویو خشک می نمایند. نا‌گفته نماند که هر چه زمان برداشت نعنا به ابتدای کشت نزدیک تر باشد یا به طور عامیانه برگ ها جوان تر و تازه تر باشد کیفیت آن بسیار مطلوب تر است و هم چنین نحوه خشک کردن این گیاه بسیار حائز اهمیت در میزان کیفیت و طعم آن می باشد.

نحوه صادرات نعنا خشک از راه زمینی

نعنا یکی از گیاهان بسیار خوشبو و معطر است که سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی است و چیزی که این سبزی را از سایر سبزی ها متمایز نموده عطر منحصر به فرد آن است. مراکز فروش نعنا خشک صادراتی این محصول را را که بسیار مورد سفارش کشور های دیگر نیز است در کیفیت های مختلفی تولید و به صورت بسته بندی شده و فله به مشتریان عرضه می کنند. بازار خرید و فروش نعنا خشک با توجه به کیفیت و تنوع بالای که این محصول دارد بسیار پر رونق بوده و روز به روز به میزان سفارش آن مخصوصا از طرف کشورهای خارجی افزوده می شود که این امر نشان می‌دهد با کمی توجه به تولید این محصول از طرف دولت و تاجران ایرانی می‌توان مبالغ بسیار بالایی از صادرات آن نصیب کشور و کشاورزان گردانید.

کشور ایران به دلیل داشتن آب و هوای متنوع و چهار فصل بودن امکان تولید نعنا را در تمام طول سال فراهم نموده است به طوری که در فصول سرد سال استانهای جنوبی کشور و در فصول گرم سال استان های نیمه شمالی کشور اقدام به تولید نعنا می نمایند. چگونگی کشورهای واردکننده نعنا خشک با کیفیت در سال های اخیر با توجه به تولید بالای سبزی در ایران توسط کشاورزان مراکز تولید و فرآوری انواع سبزیجات خشک شده نیز رشد پیدا کرده اند که این امر سبب شده تا این مراکز به رقابت با یکدیگر بپردازند و محصولات با کیفیت در بسته بندی های شیک و جذاب را تولید نمایند. مصرف بالای نعناع سبب شده تا اکثر تولید کنندگان، این محصول را در لیست کالاهای تولیدی خود قرار دهند. این محصول علاوه بر اینکه در ایران نیز مصرف بالایی دارد میزان تقاضا از سایر کشورها نیز برای این محصول افزایش پیدا کرده است.

برای اینکه بتوانیم صادرات نعنا خشک را به بهترین وجه انجام دهیم باید ابتدا شرایط بازار مقصد را مورد بررسی قرار دهیم تا از سلیقه مشتریان و نوع خرید آنها آگاه شویم در بعضی از بازارها مردم ترجیه میدهند نعنا را در بسته بندی های با کیفیت و خوب خریداری نماید ولی در بعضی از بازارهای دیگر خریداران ترجیح می دهند این محصول را به صورت فله خریداری نمایند لذا مطالعه بازار هدف امری بسیار ضروری در موفقیت تجارت شما می باشد.

این مجموعه از شرکت های با تجربه در زمینه صادرات انواع سبزیجات خشک شده و دیگر خشکبار است و آماده است تا تجارب خود را در اختیار خریداران عمده این محصول و صادرکنندگان قرار دهد. تامین محصول درجه یک با قیمت مناسب نیز از دیگر خدماتی است که این شرکت برای مشتریان خود انجام می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید هم اکنون با مشاورین این مجموعه به صورتهای مختلف تماس حاصل نمایید.

صادرات این نوع نعناع خشک مورد استقبال مردم سراسر جهان است. این گیاه از جمله محبوب ترین گیاهان به سبب بهره مندی از عطر و طعم و خواص منحصر به فرد آن محسوب می شود. صادرات انواع سبزی نعناع خشک به صورت کیلویی و فله انجام می شود و از این رو صادرکنندگان توجه خاصی به قیمت مناسب آن دارند. صادرات این محصول مورد استقبال مردم سراسر جهان است. این گیاه از جمله محبوب ترین گیاهان به سبب بهره مندی از عطر و طعم و خواص منحصر به فرد آن محسوب می شود.

صادرات نعناع درجه یک خشک شده به صورت کیلویی و فله انجام می شود و از این رو صادرکنندگان توجه خاصی به قیمت مناسب آن دارند. در مراکز معتبر فروش انواع سبزیجات خشک، انواع سبزی نعناع خشک به سبب مزایا و کارایی بالای آن جزو محصولاتی محسوب می شوند که خرید و فروش بالایی دارند. البته در مورد صادرات انواع نعناع لازم است به نکاتی از جمله موارد زیر دقت شود:

  • قیمت فروش انواع سبزی نعناع فلفلی خشک
  • کیفیت سبزی نعناع خشک

در مورد انواع نعناع خشک نیز همچون هر محصول دیگری بایستی به کیفیت بالای نوع صادراتی آن دقت نمود. برای صادرات نعناع خشک از انواع درجه یک آن استفاده می کنند. نعناع خشک درجه یک نعناع خشکی است که میزان برگ به ساقه بالایی داشته باشد، تمیز کردن و شستشوی آن به صورت کاملا اصولی و با رعایت نکات بهداشتی لازم انجام شود و پروسه خشک کردن آن نیز مطابق با استانداردهای تعریف شده انجام گردد.

البته با توجه به برخی ویژگی های ظاهری از جمله عطر و بوی مطبوع، رنگ سبز و نبود ناخالصی هایی همچون انواع خار و خاشاک، خاک، سنگ ریزه و … نیز می توان به کیفیت مقبول یک سبزی خشک صادراتی پی برد. علاوه بر کیفیت در مورد صادرات نعناع خشک، قیمت نیز فاکتور دیگر تاثیر گذار بر بازار خرید و فروش عمده این محصول محصول می شود. مراکزی که انواع نعناع خشک را به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها به دست مشتری می رسانند آن را با قیمت مناسب تری عرضه می کنند.

فروش ویژه نعناع خشک شیرازی در سطح شهر

فروش ویژه نعناع خشک شیرازی در سطح شهر فروشنده کلی نعنا خشک کیلویی ما در این مجموعه اینترنتی به عنوان فروشنده کلی نعنا خشک به فعالیت مشغول بوده و این محصول را به صورت کیلویی و بسته بندی شده در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهیم. برخی مردم کشورمان پس از مصرف وعده غذایی شام و ناهار، یک لیوان جوشانده نعناع خشک مصرف می کنند و این امر نفخ و همچنین طبع سرد غذاها را از بین برده و احساس آرامش را در جسم انسان برقرار می نماید. همچنین در طول تابستان از آن برای طعم دادن به دوغ و سایر نوشیدنی ها بهره برده. برخی دیگر نیز آن را به همراه پیاز داغ سرخ کرده و به همراه آش مصرف نموده و از طعم خوش آن برخوردار می شوند.

مرکز خرید نعناع خشک شیرازی در بازارهای داخلی

این روزها بازار صادرات نعناع خشک اصفهان کیلویی در کشورمان بسیار گرم و پر رونق است و بسیاری از شرکت های معتبری که در این زمینه به فعالیت مشغول هستند، بهترین نوع این محصول را که با روش های سنتی و صنعتی خشک شده اند در بسته بندی محکم و مقاوم قرار داده و به سایر کشورها ارسال می نمایند. نعنا خشک شده علاوه بر دارا بودن خواص دارویی، طعم بسیار خوشایند و دلنشینی به غذا و چاشنی هایی مانند ماست، سالاد و ترشی می بخشد.

نعناع را به با کیفیت بسته بندی عالی به دو صورت خشک می کنند. نعنا در مقدار زیاد را در کارخانجات خشک می کنند. به این صورت که اول آن را کاملاً شسته و ضدعفونی کرده و قسمت های خراب سبزی را جدا می کنند،سپس آن را روی نوار نقاله های چرخان قرار می دهند و یا پهن می کنند و توسط دستگاه های خشک کن آنرا خشک‌ می کنند. در نوع دیگر تهیه نعنا خشک به صورت جزئی که در خانه تهیه می شود به این صورت است که سبزی را بعد از از شست و شو و ضدعفونی کامل در زیر نور خورشید قرار داده و بعد از چند روز نعنا خشک خانگی ا آماده است. نعنا خشک به دو صورت در بازار یافت می شود. کلی و جزئی. کلی آن که معمولا توسط کارخانه تهیه می شود توسط بنکداران خریداری شده و بین فروشندگان خرد توزیع می شود. نعنا خشک خانگی نیز در فروشگاه های کوچک و همچنین بصورت خانگی فروخته می شود.

مراجع پخش نعناع خشک شیرازی در سراسر ایران

مراجع پخش نعناع خشک شیرازی در سراسر ایران امروزه فروشنده نعنا خشک آن را در بهترین سطح کیفیت و به قیمت بسیار نازل در اختیار مشتریان داخلی و خارجی این محصول قرار می دهند. معمولا فروش نعنا به صورت خشک شده بیشترین رواج‌ را در بازار های مختلف به خود اختصاص داده است چرا که میزان تقاضا برای آن زیاد می باشد.

باید خاطر نشان و متذکر شد که این فروشنده با تبلیغات و بازاریابی مطلوب در فضای مجازی و حقیقی اقدام به جلب اعتماد مشتریان این محصول کرده است که آنان می توانند به دو صورت حضوری و غیر حضوری نعنا خشک را با توجه به نیاز و سرمایه خود در تناژ متفاوت با قیمت مناسب تهیه و خریداری نمایند. با فروش عمده و بدون واسطه این محصول غذایی با ارزش و کاهش در قیمت آن باعث جلب رضایت مشتریان گردیده است که آنها را به ترغیب مجدد برای خرید نعنا می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *