عرضه گیاهان دارویی کوهی کرمانشاه اغلب در فروشگاه های این شهر به فروش می رسند و مشتریان معمولا به شهر کرمانشاه می روند و آن را خریداری می کنند. این گیاهان را می توان به صورت عمده و یا غیر عمده به فروش رساند و همچنین در اغلب اوقات ممکن است که گیاهان را به دیگر شهر ها از جمله اردبیل، ارومیه، تبریز، تهران و … نیز برای فروش و یا صادرات بفرستند. این گیاهان برای سلامت بدن بسیار مفیدند پس خواهان زیادی در کشور های خاور میانه نیز دارند. بنابراین، آنها را نیز به خارج از کشور ارسال می کنند.

عرضه مستقیم گیاهان دارویی کوهی با کیفیتی بینظیر در کرمانشاه

چه نوع گیاهان دارویی برای خرید مناسب تر است؟

چه نوع گیاهان دارویی برای خرید مناسب تر است؟ گیاهان دارویی زیادی وجود دارند که برای سلامت و از بین بردن درد و حتی بیماری مفید هستند و داروسازان اغلب از این گیاهان دارو هایی تهیه می کنند تا برای بدن و استحکام، مقاومت آن کار آمد باشد. گیاه دارویی را باید بسته به نیاز خود تهیه کنید. یعنی اینکه شما به چه چیزی نیاز دارید و برای چه ان را می خرید! پس حتما به این نکته توحه کنید.

حال می خواهیم تعدادی از گیاهان دارویی با خواص آنها را برایتان ذکر کنیم:

آلوئه ورا در زیر نور خورشید رشد می کند خاک مرطوب نیاز دارد طعم تلخی نیز دارد از آلوئه ورا برای بهبود و کاهش عفونت در زخم، بریدگی، سوختگی و … استفاده می شود همچنین برای بدن نیز بسیار مفید است و به مشکلات گوارشی کمک می کند.

آویشن یک گیاه مدیترانه ای است و در غذا بیشتر لستفاده می شود گل و حتی برگ آن برای درمان بسیاری از بیماری ها قابل استفاده است بوی معطری دارد و برگ های سبز و کوچک، طعم شیرینی نیز با خود به همراه دارد این گیاه انواع مختلفی دارد. برای هضم و گاز معده همچنین ضد عفونی کننده ای قوی است در این دوران سخت کرونا به عنوان خوشبو کننده نیز از آن استفاده می شود.

شنبلیله از دیگر گیاهان دارویی است و در طب بسیار مورد استفاده قرار گرقته و بوی معطر و خوشی دارد در غذاهای هندی جایگاه مخصوصی با خود به همراه دارد و فواید بسیار زیادی برای سلامتی انسان دارد. در کم کردن و از بین بردن غده ی سرطانی نقش دارد، حل مشکلات هضم ضعیف، تسکین قاعدگی دردناک، تسکین درد زایمان و بدن سازی و… پر فایده است. تخم و دانه های این گیاه را به عنوان دمنوش نیز استفاده می کنند برای کمبود سر درد و آرامش بدن حتی آن را در مزارع سبزی نیز می کارند.

راهکارهای افزایش سود حاصل از صادرات گیاهان دارویی

راهکارهای افزایش سود حاصل از صادرات گیاهان دارویی افزایش صادرات میوه ها و سبزیجات در ایران به چشم می خورد. ایران کشوری با آب و هوای معتدل شمالی است و انواع میوه و سبزیجات و حتی گیاهان دارویی در این کشور پیدا می شود و برای اقتصاد کشور مقداری از این موارد را به کشور های دیگر صادر می کند. کارشناسان صادرات باید نوع این گیاهان را بشناسند و تشخیص دهند گاه ممکن است کشور ها نوعی از گیاهان دارویی را بخواهند و به اشتباه نوعی دیگر را دریافت کنند و این باعث کاهش درخواست آنان برای دریافت گیاهان دارویی است.

همچنین باید بدانید که این گیاهان دارویی تمیز باشند. تمیزی شرط اول برای فروش و صادرات است و باید بدون هیچ گونه خاکی یا علف های هرز در بسته بندی های نیتروژتی و به دور از آلودگی هوا قرار گیرند تا مدت زمان زیادی بتوانند باقی بمانند و خراب نشوند.

عرضه مستقیم گیاهان دارویی کوهی با نازل ترین قیمت در کرمانشاه

عرضه مستقیم گیاهان دارویی کوهی با نازل ترین قیمت در کرمانشاه گیاهان دارویی را می توان هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم از فروشگاه ها خریداری کرد، حتی داروسازان این گیاهان را به حبه های کوچک و ترکیبات مفید تبدیل می کنند شما می توانید آنها را از داروخانه های نزدیک محل زندگی خود دریافت کنید. یا می توانید در این فروشگاه اقدام به خرید کنید و گیاهان دارویی مدنظر خود را درب مکانی که آدرسش را داده اید تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *