آویشن کوهی باریک از طعم دهنده های اصیل ایرانی می باشد که طعم و عطری منحصر به فرد و فوق العاده دارد و از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی بهره مند می باشد. این محصول به طور کلی توسط مرکز عرضه آنلاین به فروش می رساند.

فروشنده آویشن کوهی محصولات خود را به صورت مستقیم با حذف تمامی واسطه ها با قیمت های ارزان و مقرون به صرفه در اختیار مشتریان سراسر کشور قرار می دهد .

فروشنده آویشن کوهی باریک

ویژگیهای آویشن کوهی باریک

ویژگیهای آویشن کوهی باریک

یکی از مهم ترین و پرکاربردترین گیاهان که در دسته چاشنی ها قرار دارد آویشن می باشد که ۳۵۰ گونه از آن کشور وجود دارد. این محصول معمولاً در دامنه کوه و تپه ها به صورت خودرو می روید و در پرورش آن از هیچ گونه کود شیمیایی و مواد شیمیایی استفاده نمی شود.

آویشن باریک طعمی بسیار خوب و دل انگیز دارد و عطری ویژه و منحصر به فرد دارد. این چاشنی جایگاه ویژه ای در آشپزی ایرانی دارد و در پخت و طبخ برخی از غذا ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. آویشن گیاهی سبز رنگ است که به صورت تازه و خشک شده استفاده می شود که نوع خشک شده آن معمولا به صورت پودر شده مصرف می شود.

این محصول منبعی سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی ارزشمند است که خواص بسیاری برای بدن دارد و در بهبود بسیاری از بیماری ها موثر که عبارتند از …….

  1. این محصول در بهبود بسیاری از بیماری‌های پوستی از جمله جوش، آکنه و لک های پوستی مفید و موثر است و شادابی و طراوت را به پوست هدیه می‌دهد.
  2. همانطور که میدانید قیمت آویشن شیرازی کوهی بسیار مناسب است. این گیاه درجه یک ایرانی مانع ریزش مو می شود و از شوره سر جلوگیری می‌کند و موجب تحریک رشد مو نیز می شود.
  3. این چاشنی سوء هاضمه و زخم معده را درمان می‌کند و نفخ را نیز کاهش می‌دهد.
  4. این محصول با ظاهری باریک دارد و منبعی سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است که در درمان و بهبود بسیاری از بیماری‌های روحی و جسمی مفید و تاثیرگذار می‌باشد.

قیمت آویشن کوهی باریک

قیمت آویشن کوهی باریک آویشن کوهی باریک محصولی مرغوب و مشهور می باشد که در بسیاری از کارخانه ها با برندهای مختلف فرآوری و بسته بندی می شود.

آویشن کوهی مورد تایید سازمان بهداشت و درمان است و دارای نشان استاندارد و سیب سبز سلامت نیز می باشد.

قیمت آویشن کوهی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد زیرا این محصول مستقیماً توسط شخص تولید کننده باید تمامی واسطه ها و دلالان بازاری با ارائه ضمانت و به صورت تضمینی و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به صورت الکترونیکی در اختیار مشتریان تمام نقاط کشور قرار می گیرد.

  • تبلیغات:

۱. کاهش اشتها با استفاده از آویشن

۲. دامادی که با دسته گل خواستگاری تماما از آویشن عروس را متعجب کرد!

۳. رشد آویشن در آسفالت های کویر جن!

۴. وضعیت سلامتی مردی که در برنج آویشن می ریخت چه شد؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *