فروشنده آویشن کوهی درجه یک این محصول بسیار عالی و درجه ی یک را به صورت عمده و جزئی به فروش می رساند. این نمونه ی سبز دارای ماده ای به نام تیمول است، تیمول یکی از مواد شیمیایی موجود در آویشن است که به جلوگیری از عفونت دندان و جلوگیری از پوسیدگی دندان منجر می شود. از روغن این نمونه نیز در برخی از عطرها استفاده می‌کنند. این ماده همچنین در صابون‌ها، مواد آرایشی و خمیردندان استفاده می‌شود و در طب سنتی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. این محصول در داخل و خارج از کشور طرفداران بسیار زیادی دارد.

فروشنده آویشن کوهی درجه یک

خواص آویشن کوهی درجه یک

خواص آویشن کوهی درجه یک گیاه آویشن سرشار از انواع مواد معدنی نظیر ویتامین ث و ویتامین آ، آنتی اکسیدان‌ها و روغن است و از این رو به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک بسیار زیادی می‌کند. متخصصان اعتقاد دارند که مصرف روزانه دمنوش آویشن و عرق آن، با بالا بردن سیستم ایمنی بدن کمک بسیار زیادی می کند و می‌تواند شما را در طول سال از بیماری‌ها و مشکلات مختلف در امان نگه دارد. به یاد داشته باشید با توجه به طبع این گیاه سبز رنگ استفاده از آن برای گرم مزاج‌ها با احتیاط صورت گیرد. آویشن آن هم از نوع اصیل کوهی به بدن حرارت بالایی می‌بخشد و باد را از معده و روده‌ها خارج می‌کند و به هضم غذا در افراد سرد مزاج کمک می‌کند.

شما با خرید آویشن کوهی می توانید سکسکه، دل پیچه را نیز به راحتی درمان کنید. آویشن پر از اسید‌های آمینه است و از این رو در درمان ضعف و بی حالی بسیار موثر است. همچنین این گیاه با دارا بودن مقدار بالایی آهن می‌تواند درمان مناسبی برای کم خونی و آنمی باشد. از دیگر خواص دمنوش این نمونه می توان به کاهش فشار خون و در نتیجه کمک به سلامت قلب و پیشگیری از بیماری‌های قلبی اشاره کرد. این نمونه سرشار از پتاسیم است و از همین رو مصرف آن در کاهش فشار خون و درمان تپش قلب بسیار مفید است.

خرید آویشن کوهی درجه یک

خرید آویشن کوهی درجه یک خرید و فروش و صادرات آویشن کوهی در سایت ما به راحتی امکان پذیر است. ما این نمونه را به صورت کاملا ارگانیک و تمیز به فروش می رسانیم.

شما باید بدانید که مصرف آویشن برای افرادی که از فشار خون بالا رنج می‌برند توصیه نمی گردد و لازم است قبل از مصرف حتماً با پزشک خود مشورت کنید. در طب سنتی توصیه میشود اگر از درد مفاصل، ورم مفاصل نقرس و درد سیاتیک در رنج هستید چای یا دمنوش این نمونه را مصرف کنید، همچنین حمام آویشن برای مبتلایان به درد‌های عضلانی، مفصلی و روماتیسمی بسیار توصیه می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *