فروشگاه آویشن ابلق عمده اقدام به ارائه محصول به صورت آنلاین کرده است به همین دلیل توانسته میزان فروش خود را 100 درصد افزایش دهد.

آویشن که به آزربه می گویند گیاهی مفید و مغذی از گونه نعناع می باشد به همین دلیل مصرف آن می تواند به سلامتی کل بدن کمک بی بدیلی کند.

فروشگاه آویشن ابلق عمده

ویتامین های موجود در آویشن ابلق

ویتامین های موجود در آویشن ابلق ویتامین های موجود در آویشن ابلق شامل گزینه های زیر می شوند:

  • ویتامین C
  • نیاسین
  • ویتامین ب 2
  • ویتامین ب 6

وجود ویتامین ها و املاح معدنی آویشن باعث شده خاصیت های فراوانی پیدا کند به عنوان نمونه دارای ماده ای فعال به نام تیمول می باشد که این باعث شده از عفونت های ویروسی و قارچی جلوگیری کند و روی سیستم ایمنی بدن فشاری وارد نشود باعث خنثی شدن فعالیت رادیکال های آزاد بدن می شود چون دارای آنتی اکسیدان های فراوانی مانند زیگزانتین، لوتئین و تیمونین می باشد و از استرس اکسیداتیو در اندام های بدن جلوگیری می نماید.

باعث تحریک جریان خون و اکسیژن رسانی به اندام ها می باشد و این به دلیل غلظت بالای آهن و مواد معدنی مختلفی است که در آن وجود دارند تاثیرات بی شماری روی سلامت قلب دارد و این به دلیل ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها، منگنز و پتاسیم موجود در آن می باشد باعث کاهش فشار خون روی سیستم ایمنی بدن می شود چون پتاسیم دارد باعث گشاد شدن و شل شدن عروق می گردد و همین باعث شده توزیع آویشن ابلق افزایش یابد.

از سکته مغزی، تصلب شرایین، بیماری کرونر قلب و حملات قلبی جلوگیری می کند باعث تقویت بینایی می شود چون غلظت کاروتنوئید و ویتامین A دارد و رادیکال های آزاد سیستم چشم را از بین می برد سیستم ایمنی بدن را تقویت خواهد کرد چون ویتامین C دارد گلبول های سفید را تحریک می کند ویتامین ب 6 موجود در آن باعث کاهش استرس در مغز می شود به بهبود مشکلات تنفسی کمک خواهد کرد و از آسم، برونشیت، سرماخوردگی، سینوس مسدود شده و آنفلونزا جلوگیری می نماید.

فروشنده برتر آویشن ابلق عمده

فروشنده برتر آویشن ابلق عمده فروشنده برتر آویشن ابلق عمده توانسته بازار این نوع گیاه را بدست بگیرد چون برای او مرغوبیت بالا و قیمت مناسب اصل مهم و اساسی بوده است علاوه بر این موارد مصرف آویشن باعث شده فروشنده آویشن ابلق بتواند بازار پر فروشی را کسب نماید که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • آویشن به صورت شربت و عصاره قابل مصرف می باشد.
  • برای تهیه روغن استفاده می گردد.
  • برای خوش طعم کردن انواع غذا ها و خوراکی های ماهی، مرغ، بره و… مورد استفاده قرار می گیرد.
  • به صورت دمنوش قابل مصرف است.
  • برای طعم دادن سس و سالاد مصرف می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *