آویشن پودر شده به علت مرغوبیت و خوش طعم بودن به عنوان ادویه ای پرفروش در اکثر فروشگاه ها موجود می باشد . در این فروشگاه ها انواع محصولات گیاهی اصیل مانند آویشن پودر شده به صورت بسته بندی یا فله ای با قیمت های مشخص عرضه شده اند. سعی بر این شده است تا تمامی ادویه ها از جمله آویشن پودری، در نهایت کیفیت ، خلوص و پاک شده از اضافات گیاهی به بازار ارائه گردد.

فروشگاه آویشن پودر شده

کارایی آویشن پودر شده

کارایی آویشن پودر شده گیاهان معطر علفی مثل آویشن در دسته ی ادویه جات مورد استفاده برای پخت و پز به کار گرفته می شوند. آویشن به شکل برگ تازه یا پودر سبز رنگ با عطر و طعم تند ، چاشنی اکثر غذاهاست. در فست فود ها از این ادویه برای خوشمزه تر کردن انواع پیتزا ، همبرگر ، لازانیا و ساندویچ ها استفاده می کنند. این ادویه خوش عطر و بو مثل زردچوبه شهرت جهانی دارد . در رستوران های آسیای شرقی ، به عنوان چاشنی ثابت از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

آویشن پودر شده با اضافه شدن به ماکارونی ، پاستا ، آبگوشت ، سالاد ، سس ها ، ترشی ها، املت و نیمرو طعم بی نظیری به آنها می بخشد.معمولا این پودر را در پایان پخت و پز به روی غذا می ریزند و تفت نمی دهند . درصورت تفت دادن ، بوی خوش آن از بین می رود.

آویشن پودر شده علاوه بر کارایی که در زمینه ی آشپزی دارد به دلیل خواص بسیار زیادش به عنوان دارو گیاهی نیز به کار گرفته می شود از این خواص می توان اشاره کرد به خاصیت آنتی باکتریال بودنش ، آویشن پودری سهم عمده ای در پاک سازی انواع عفونت ها و ویروس ها دارد . برای رفع عفونت های دهانی و لثه می توان پودر آویشن را با کمی آب قرقره کرد . تکرار این کار سبب استریل شدن محیط دهان و دندان ها می شود.

کارایی آویشن پودر شده در رفع مشکلات پوستی نیز زبانزد است. امروزه قدرت آویشن به عنوان یک ماده پاک کننده و ضد میکروب سبب شده است در فرمولاسیون انواع کرم های پوست به کار گرفته شود . از این جهت برای رفع آکنه ، جوش و لک های پوستی بسیار مفید عمل می کند.

فروش انواع آویشن پودر شده

فروش انواع آویشن پودر شده هم اکنون انواع آویشن پودر شده به صورت تر و تازه آماده ی فروش گردیده است. با توجه به تقاضای بی پایان برای این ادویه ی غذایی ، انواع آویشن پودری در دسترس افراد قرار گرفته است. فروش آویشن پودر شده با توجه به نیاز بازار انجام می گردد همانطور که گفتیم بازار ، عطاری ها و فروشگاه ها به میزان بسیار بالایی این ادویه ی ممتاز را از تولیدکنندگان ادویه درخواست می نمایند.لذا آویشن همواره جزو محصولات پرفروش به حساب می آید. نحوه ی فروش بسته به نیاز خریداران ، می تواند به صورت عمده یا جزیی باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *