گیاه آویشن دارای انواع مختلفی است که به طور کلی به 3 گروه کوهی، باغی و معمولی تقسیم می شوند که ما در اینجا در مورد گیاه آویشن کوهی صحبت می کنیم، این گیاه بر روی دامنه کوه رشد می کند و یــک گیــاه دارویــی اســت که اثــرات ضدالتهابــی دارد و سبب رفع التهابات بدن می شود، قیمت گیاه آویشن کوهی در فروش فوق العاده بسیار مناسب و به صرفه است.

فروش فوق العاده گیاه آویشن کوهی با قیمتی استثنایی

تاثیر بسته بندی گیاهان آویشن در بازاریابی آن

تاثیر بسته بندی گیاهان آویشن در بازاریابی آن آویشن یکی از شناخته‌شده‌ترین گیاهان دارویی در ایران است که دارای ترکیباتی نظیر تیمول و کارو اکرول است و خواصی دارویی و ضد میکروبی، ضد باکتریایی و ضد نفخ دارد؛ آویشن دارای گونه های بسیاری است که به طور کلی به 3 دگروه کوهی، باغی و معمولی تقسیم بندی می شوند، که گونه های متنوع با نام های مختلف در این 3 دسته قرار می گیرند.

در ایران، گونه های مختلف آویشن، بیشتر در شمال و غرب کشور یافت می شود که ۱۰ گونه در استان‌های شمالی، ۱۱ گونه در استان‌های غربی، ۷ گونه در استان‌های مرکزی، یک گونه در فارس و دو نوع در کرمان وجود دارد و در مناطق مختلف دارای اسامی متفاوتی نظیر آویشم، اوشن، آذر روبه، سیسنبر، صعتر، اشمه کوهی می باشد.

یکی از خواص آویشن کوهی، درمان نفخ معده است و می‌تواند بوی نامطبوع عرق بدن را کاهش دهد، همانطور که گفتیم آویشن دارای خواص ضد عفونی کننده است و برای درمان عفونت‌های دهان، لثه‌ها و دندان‌ها توصیه می‌شود و درمانگر عفونت ها است و بوی بد دهان را از بین می‌برد و عفونت‌های بدن را رفع می کند و درمان مناسبی برای سینوس‌های عفونی می باشد.

یکی دیگر از خواص آویشن کوهی تاثیر آن در درمان سرفه‌های خشک و ویروسی است، این گیاه، سرشار از اسید‌های آمینه بوده و در درمان ضعف و بی حالی موثر است. به علاوه آویشن برای درمان درد‌های روماتیسم مفصلی بسیار مفید و موثر است، این گیاه زمانی که ترکیب با سایر مواد می شود می‌تواند به تقویت ریشه‌های مو کمک کند و از ریزش مو جلوگیری کند.

آویشن کوهی در آشپزی و صنعت دارو سازی بسیار کاربردی و مهم است و از قدیمی‌ترین گیاهان دارویی و ادویه‌‌ای می باشد و از تیره نعناعیان است.

مرجع خرید گیاه آویشن کوهی در بازار ایران

مرجع خرید گیاه آویشن کوهی در بازار ایران از این گیاه به صورت برگ خشک شده، روغن یا اسانس و عرق می توان استفاده کرد، طبع آویشن، گرم و خشک است و مصرف بیش از اندازه آن برای افراد دارای طبیعت صفراوی که طیع گرم و خشکی دارند توصیه نمی‌شود و یا در مصرف آن باید حد و اندازه را رعایت کنند؛ مرکز صادرات انواع آویشن را در کیفیت بالا و در بسته بندی های استاندارد و شیک به کشورهای بسیاری صادر می کند، در کشور نیز مرجع خرید گیاه آویشن کوهی در بازار ایران آن رابا قیمت مناسب عمده فروشی ها به فروش می رساند.

1 دیدگاه

  • با عرض سلام و وقت بخیر.
    ممنونم بابت توضیحات مفیدی که اراٸه کردید.
    سپاس از مجموعه حرفه ای شاخه مارکت برای فروش فوق العاده گیاه آویشن کوهی با کیفیت و پرخاصیت.
    خرید از این سایت خوب رو به همه پیشنهاد میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *