امروزه باتوجه به گستردگی کشت و پرورش آویشن پهن کوهی در مناطق مختلف کشورمان این محصول به صورت های مختلفی مورد دسترس افراد و خریداران قرار می گیرد. در بین انواع آویشن کشت شده در دل کوه های کشورمان، آویشن برگ پهن از پرفروش ترین و پرخاصیت ترین انواع می باشد. از این رو خریداران عمده خرید آویشن پهن کوهی مایل به اقدام از طریق روش مناسبی برای خرید با کیفیت بالا و قیمت مناسب و بصرفه محصول می باشند. پیشنهاد ما به آن دسته از متقاضیان، اقدام از طریق مراکز فروش معتبر اصلی این محصول است که بصورت مستقیم و بدون هیچگونه افراد واسطه گری، محصولات خود را در دسترس عموم قرار می دهند.

فروش مستقیم آویشن پهن کوهی

۵ خاصیت مهم آویشن

۵ خاصیت مهم آویشن آویشن گیاهی بسیار سالم و ارزشمند است که خواص و ویژگی های درمانی متعددی در زمینه های مختلف دارد در ادامه این مطلب به ذکر ۵ مورد از برترین خواص این گیاه دارویی اشاره ای می نماییم.

۱- آنتی اکسیدان قوی؛ گیاه آویشن دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار بالایی است که برای سلامت کل بدن مفید و بسیار مؤثر می باشد. آنتی اکسیدان های مختلف موجود در این گیاه از خانواده فنول‌ها می باشد که در خنثی سازی و حذف رادیکال های آزاد بدن بسیار مهم می باشد. ۲- خواص ضدقارچی؛ تیمول ماده فعال مشهوری است که در ترکیبات گیاه آویشن موجود می باشد. این ترکیب آلی با ایجاد اثرات بسیار مفید بر روی سیستم بدنی از بروز عفونت های قارچی و ویروسی جلوگیری می نماید که بدین طریق فشار بر روی سیستم ایمنی بدن کاهش پیدا می کند.

۳- گردش خون مناسب؛ مواد معدنی متعدد و ارزشمند و نیز غلظت بالای آهن موجود در این گیاه موجب تحریک جریان خون بدن می گردد. افزایش جریان و گردش خون در بدن بصورت مناسب و طبیعی در اکسیژن رسانی به سایر اندام ها ضروری و مفید می باشد. ۴- سلامت قلب؛ علاوه بر ترکیبات غنی ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های قوی، ترکیبات پتاسیم و منگنز موجود در آن تاثیرات بسیار مهمی در سلامت دستگاه قلب انسان ایجاد می نمایند. پتاسیم با خاصیت گشاد کنندگی عروق، موجب شل نمودن عروق خون و نیز کاهش فشار خون وارده بر سیستم قلبی و عروقی می‌گردد.

۵- بالا بردن سیستم ایمنی بدن؛ ویتامین C بالا و بسیار موجود در گیاه آویشن در تقویت و بهبود بهتر سیستم ایمنی بدن بسیار مفید و تاثیر گذار عمل می نماید. این ویتامین در تحریک گلبول های سفید که وظیفه اول خط دفاعی بدن را دارند بسیار نقش ویژه ای عمل می نمایند. همچنین این ویتامین نقش مهمی در تولید کلاژن دارد که برای تولید و ترمیم سلول‌ها، ماهیچه ها، بافت ها و رنگ های خونی بسیار ضروری می باشد.

خرید عمده آویشن پهن کوهی

خرید عمده آویشن پهن کوهی صادرات آویشن در کشورمان بسیار با کیفیت بالا و عالی انجام می‌پذیرد، امروزه مراکز و دفاتر بازرگانی متعددی در زمینه صادرات عمده این محصول به شکل جدی فعالیت می‌نمایند. تامین کنندگان و خریداران عمده آویشن پهن کوهی بیشتر برای تامین نیاز بازار های داخلی و همچنین خارجی اقدام به خریداری از مراکز عمده توزیع و پخش این محصولات می‌نمایند. تا با این صورت هم از کیفیت اصلی محصول اطمینان یابند هم با قیمت بهتر و مناسبتری محصول را تهیه و تامین نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *