آویشن گیاهی است نحیف و بوته مانند و از گیاهان دارویی ای است که در فصل بهار از دامنه کوه یا مزارع پرورش گیاهان دارویی جمع آوری می شود و در حوزه ی درمان و غذا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد همچنین طبع آویشن پشمی خشک شده گرم و خشک بوده و مصلح آن سرکه انگور می باشد و امروزه مراکز زیادی هستند که این محصول را با قیمت های متفاوتی خرید و فروش می کنند و امروزه شما می توانید از سایت های اینترنتی با قیمت های مناسب و ارزان خریداری کنید.

قیمت آویشن پشمی خشک شده

آشنایی با آویشن پشمی خشک شده

آشنایی با آویشن پشمی خشک شده آویشن معمولی و آویشن لیمو گونه‌هایی هستند که بیشتر در پخت و پز مورد استفاده قرار می‌گیرند همچنین آویشن لیمو به نظر می‌رسد شبیه به آویشن معمولی است اما عطر و طعم متمایز لیمو را ارائه می‌دهد و ممکن است با آویشن پشمی، آویشن خزنده و آویشن وحشی روبرو شوید همچنین نوع دیگر اویش پشمی است که در بسیاری از رستوران ها به عنوان مواد فست فود استفاده می شود.

آویشن پشمی به عنوان ادویه نیز محبوب آشپز ها می باشد و در غذاهایی همچون انواع ساندویچ و پیتزا از آن استفاده می شود که مزه پیتزا با این ادویه از این رو به آن رو می شود و استفاده آن در دیگر غذا ها نیز متداول است.

خواص آویشن کوهی برای سیستم ایمنی بدن بسیار می گذارد و به عنوان یک گیاه دارویی شناخته می شود و حتی از این گیاه در بسیاری از داروها و درمان انواع بیماری ها از آن استفاده می شود و کمک فراوانی به بدن می رسانند و به همین خاطر فروش خوبی در بازار های ایران دارد.

امروزه از آویشن به عنوان چاشنی مناسب در کنار غذا استفاده می شود و امروزه به خاطر فروش زیادی که دارد تولید آویشن پشمی روز به روز بیشتر می شود و به خاطر استفاده زیاد در فست فود بسیار فروش این محصول بیشتر از سال های قبل می باشد و به خاطر خواص نظر طرفدارن زیادی را به خود جذب کرده است.

تولید کنندگان آویشن پشمی خشک شده

تولید کنندگان آویشن پشمی خشک شده توزیع کننده آویشن پشمی خشک شده را در کیفیت تازه در بسته های کوچک و بزرگ به صورت عمده به بازار خرید و فروش عرضه می کند همچنین پخش و فروش انواع آویشن خشک شده تازه از سوی مراکز تولیدی در برند های مختلف راهی بازار می شود و تولید کنندگان این محصول را با قیمت های مناسب و بسته بندی های متفاوت وارد بازار کردنند و به خاطر فروش این محصول پخش آویشن پشمی بیشتر شده و کشور های زیادی در حال خرید این محصول هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *