آویشن کوهی از جمله ادویه های بی نظیر در آشپزی می باشد که به لطف برخورداری از طعمی متفاوت و متمایز، به عنوان ماده اصلی در طبخ انواع غذا استفاده می گردد. شما هم اکنون می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه، از قیمت آویشن خشک کوهی مطلع شوید و با ثبت سفارش از طریق سایت پیش رو، در کنار کیفیت و مرغوبیت محصول، از قیمت ارزان و مناسب آن نیز اطمینان داشته باشید.

قیمت ارزان آویشن خشک کوهی با کیفیتی عالی

بیشترین میزان تولید آویشن در 8 ماه اخیر

بیشترین میزان تولید آویشن در 8 ماه اخیر آویشن ادویه ای محبوب از تیره ی نعنایان می باشد و به علت خواص درمانی و طعم خوش توجه مصرف کنندگان بسیاری را به خود جلب کرده است. این ماده حتی در تولید مواد بهداشتی نیز استفاده می شود؛ همچنین بررسی نتایج برخی از تحقیقات گواه بر این می باشد که مصرف آویشن باعث کاهش عفونت و درمان سرما خوردگی بسیار موثر است.

در 8 ماه اخیر، روند تولید و مصرف این محصول، سیر صعودی داشته و روند تند تری گرفته است؛ همچنین کیفیت و حجم کثیر آویشن های تولید شده در کشور، زمینه را برای تجارت بین المللی این ادویه پرخاصیت فراهم گردانیده است. با توجه به رونق تولید در بازار های داخلی و خارجی، کشور ها باید برآورد مناسبی نیز از میزان مصرفی خود به صورت سالانه داشته باشند تا سیاست های مناسبی به منظور توسعه صادرات این محصول اتخاذ نمایند.

بیشترین میزان آویشن در 8 ماه اخیر توسط تولید کنندگان داخلی عرضه شده که با توجه به رعایت اصول بهداشتی و ارائه محصول بسته بندی شده در حفظ کیفیت آویشن عملکرد بسیار عالی داشته است.

میزان سرانه مصرفی این محصول در کشور و افزایش میزان تقاضا سبب شده تا این محصول در کیفیت های مختلف و قیمت های متنوع در بازار ارائه شود اما شما می توانید با خرید آویشن خشک گلستان که در فرآیندی عاری از هرگونه مواد مضر و آلودگی به عمل می آید، محصول درخواستی خود را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تهیه کنید.

فروش ویژه آویشن خشک کوهی در بازار اصفهان

فروش ویژه آویشن خشک کوهی در بازار اصفهان پرداخت قیمت منصفانه دغدغه اصلی در خرید می باشد، این مسئله می تواند در تجربه دل پذیر از خرید تاثیر بسزایی داشته باشد. قیمت گذاری در دنیای فروش و بازاریابی یکی از مباحث مهم است.

فروش ویژه آویشن خشک کوهی گلستان، در بازار اصفهان از رونق چشمگیری برخوردار می باشد؛ تنها کافیست از طریق وب سایت پیش رو اقدام نمایید تا محصولی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت را در اسرع وقت در سراسر کشور درب منزل تحویل بگیرید. هدف ما کسب رضایت مصرف کننده می باشد. برای کسب اطلاعات دقیق و پاسخ به پرسش های خود می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

15 دیدگاه

  • من تاحالا از هیچ جایی اویشن هایی ب خوشمزه گی و خوشعطر بودن اویشن های شما ندیدم

  • سلام.من یک سوال داشتم اینکه از هر کیلو اویشن خشک چه میزان اسانس تهیه میشه؟ ممنون میشم اگه جواب بدید

  • سلام میخواستم بدون دقیقا این آویشن ها در کجا رشد میکنن و اینکه ارسال به شهرستان هم دارید یا فروش فقط حضوری هست؟

  • سلام و درود من همیشه آویشن کوهی رو از این سایت تهیه میکنم خیلی خاصیت داره و قیمت مناسبی داره ممنون از عوامل این مجموعه

  • سلام و عرض ادب

    آویشن کوهی، آویشن وحشی یا آویشن ایرانی یک درختچه چند ساله معطر است، شاخه های زیاد این گیاه تا حدود سی سانتی متر از سطح زمین بالا می رود، برگ های آویشن کوچک و بلند است و گل های آن صورتی بنفش یا سفید می باشد.

  • سلام. خداقوت. دردوران کرونا ما بدنبال دمنوش های طبیعی زیادی بودیم ویکی از آنها آویشن کوهی بود که بسیار در درمان کرونا وسرما خوردگی موثر است. اطمینان در خرید وقیمت آویشن کوهی در عطاری ها هم بسیار سخت شده بود. از سایت شما ممنون هستیم که هم محصول اصلی وبدون واسطه را جهت خرید ایجاد کرده اید.

  • سلام وقت بخیر محصول آویشن خشک کوهی یه دم نوش فوق العاده که در اکثر خانواده ها استفاده میشه
    و باعث کاهش عفونت و‌ باعث بهبود سرما خوردگی میشود

  • سلام و احترام به گروه بازرگانی شاخه
    آویشن کوهی عطر و طعم خوبی به غذا میده. مادر من همیشه از ادویه ی آویشن برای طعم دادن به غذا ها استفاده می کنه.تازه هر زمان سرما خورده بشم این گیاه رو دم میکنه و میخورم تا سریعتر خوب بشم.

  • سلام و درود بر شما عزیزان امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما امیدوارم که همیشه موفق باشید قيمت عمده چقدر است و ضمنا نحوه و هزینه ارسال را اگربفرمایید ممنون میشم زودتر جواب بدید با تشکر فراوان از شما وتیم فوق‌العاده عالی شما..

  • انیمیشن هایی که به صورت کوهی و خودرو رشد می‌کنند طعم و رنگ و بوی قوی تری دارد نسبت به آن آویشن هایی که به صورت دستی کاشته می شوند

  • سلام
    آویشن حاوی مقادیر بالای تیمول و کارواکرول است که به ترتیب خاصیت ضدعفونی‌کننده و ضدباکتریایی دارند است. آویشن گیاهی دارویی است که برای پیشگیری از سرماخوردگی و عفونت‌های تنفسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. طبع آویشن گرم و خشک است و به‌عنوان مصلح برخی از مواد غذایی مانند پنیر، ماست، سیب زمینی، لوبیا سبز و نخود سبز به کار می‌رود. مصرف بیش از اندازه آویشن به افرادی که مزاج گرم و خشک دارند، توصیه نمی‌شود

  • سلام خسته نباشید بنده از این سایت اویشن کوهی خریداری کردم فوق العاده خوب و باکیفیت بود ممنونم از سایت خوبتون و مشتری مداری شما

  • سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما حال دلتون عالی باشه

  • آویشن کوهی از جمله ادویه های بی نظیر در آشپزی می باشد که به لطف برخورداری از طعمی متفاوت و متمایز، به عنوان ماده اصلی در طبخ انواع غذا استفاده می گردد. شما هم اکنون می توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه، از قیمت آویشن خشک کوهی مطلع شوید و با ثبت سفارش از طریق سایت پیش رو، در کنار کیفیت و مرغوبیت محصول، از قیمت ارزان و مناسب آن نیز اطمینان داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *