آویشن نام یکی از انواع گیاهان دارویی است که در مناطق مختلف کشور ما به صورت وحشی می روید و در طب سنتی از برگ های خشک شده آن برای درمان مشکلاتی مانند گلو درد و سرفه استفاده می شود، مراکز پخش محصولات طبیعی انواع آویشن خشک شده را با قیمت باورنکردنی در تهران و سایر شهرستان های ایران عرضه می کنند و آن ها را به صورت بسته بندی شده یا فله ای به فروش می رسانند.

قیمت باورنکردنی انواع آویشن خشک در تهران

راهنمای خرید آویشن با کیفیت

راهنمای خرید آویشن با کیفیت خوب است بدانید که آویشن خشک شده به عنوان یکی از موثرترین گیاهان دارویی در درمان سرما خوردگی و سایر بیماری های ویروسی و عفونی شناخته می شود و در نتیجه سرانه مصرف آن در کشور ما خیلی بالا است، اگر شما عزیزان قصد خرید این محصول را دارید بهتر است به چند فاکتور که نشان دهنده کیفیت و تازگی آن هستند توجه کنید و ما در ادامه این مطلب به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  1. اولین نشانه آویشن با کیفیت این است که برگ های خشک شده آن به رنگ سبز روشن دیده شوند و در آن ها اثری از برگ های زرد، قوه ای و پوسیده به چشم نخورد.
  2. در داخل بسته بندی آویشن نباید هیچ اثری از گرد و غبار، سنگ ریزه یا شاخه های خشک مشاهده شود و این محصول باید کاملا پاک شده و تمیز به نظر برسد.
  3. وجود یک بسته بندی با کیفیت که کاملا در بسته و پلمپ شده باشد نیز می تواند کیفیت این محصول را به شما نشان بدهد، پس بهتر است از خرید محصولات فله ای صرف نظر نمایید.
  4. دقت کنید برگ های پهن آویشن در صورت درسته بودن کاملا سالم باشند و در آن ها اثری حفره به چشم نخورد، چون این ویژگی نشان دهنده حشره زده بودن محصول است، به علاوه بهتر است محصول را در داخل بسته به دقت زیر و رو کنید تا مطمئن شوید در آن لارو حشرات به چشم نمی خورد.

سهم ایران در صادرات آویشن به کشور های همسایه

سهم ایران در صادرات آویشن به کشور های همسایه یکی از خبرهای خوبی که ما می توانیم در این بخش به شما عزیزان بدهیم این است که با همت دانش آموختگان علوم کشاورزی، داروسازی و پزشکی، همچنین فعالان حوزه طب سنتی در کشور، ما توانسته ایم در چند سال گذشته تمام بازار های کشور های همسایه ایران را از نظر صادرات گسترده انواع گیاهان دارویی به ویژه آویشن درجه یک ایرانی در دست بگیریم که این مساله تاثیر بسزایی در رشد اقتصادی ما خواهد داشت.

با در نظر گرفتن این موضوع باید به این موضوع اشاره نماییم که در حال حاضر تولید کننده های ایرانی آویشن را به صورت تازه، خشک شده، عصاره، اسانس و عرق های شیشه ای به سایر کشور ها از جمله ترکیه و عراق صادر می نماید و این محصولات به دلیل طبیعی و ارگانیک بودن از بازار فروش پررونقی در این کشورها برخوردار هستند.

عرضه هر چه بیشتر این محصولات گیاهی سالم می تواند فرصت های خوبی برای اشتغال زایی و راه اندازی کارگاه ها و کارخانه های پیشرفته صنعتی در ایران ایجاد کرده و موجب کسب سرمایه های ارزی بسیار زیادی شود که برای کشور ما اهمیت فراوانی دارد.

پخش بی واسطه انواع آویشن خشک در بازار

پخش بی واسطه انواع آویشن خشک در بازار شرکت های فعال در زمینه پخش و فروش بی واسطه انواع آویشن خشک درجه یک در بازار های داخلی ایران، این محصولات را در حجم بسیار زیادی از کارگاه های تولید کننده خریداری می نمایند و آن ها را به صورت عمده در سطح کشور توزیع کرده و با نرخ بسیار منصفانه ای به فروش می رسانند که موجب تامین نیاز مردم با هزینه کمتر خواهد شد.

چرا که شرکت های مورد نظر ارزش افزوده خیلی کمی برای این محصولات در نظر خواهند گرفت و آن ها را فقط با هزینه تولید به فروش خواهند رساند، در ضمن در صورت خرید محصول در حجم زیاد ممکن است تخفیف های قابل توجهی به مردم ارائه بدهند که تا حد زیادی از مخارج آن ها می کاهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *