یکی از پرخاصیت ترین و مفید ترین گیاهان دارویی که در کشورمان از زمان های بسیار دور مورد استفاده بوده است، آویشن تازه درجه یک می باشد. این گیاه پرخاصیت درمانی به دلیل داشتن انواع مواد مغذی در درون بافت خود در درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد و فروشندگان آن برای تامین رضایت مشتریان شان بهترین و مناسب ترین قیمت خرید آویشن تازه خشک را به صورت گرمی و کیلویی در سال ۱۴۰۱ را در نظر گرفته‌اند از فروش خوبی نیز بهره مند شوند.

قیمت خرید آویشن تازه به صورت کیلویی در سال 1401

هر آنچه باید از صادرات آویشن بدانیم

هر آنچه باید از صادرات آویشن بدانیم شرکت های بازرگانی و مراکز فروشی که در زمینه فروش عمده و صادرات آویشن اسیاب شده کاملا خالص و مرغوب در خال فعالیت هستند سالانه میزان قابل توجهی از محصولات خود را با رعایت اصول و قوانین خاص کشور به کشورهای همسایه صادر می کنند که از این صادرات سود و بهره بسیار زیادی به دست می آورند.

اما نکته های بسیار مهم در این باره وجود دارد که صادرکنندگان در صادرات آویشن باید به موارد و نکات خاصی توجه کنند تا در هنگام جابجایی و ارسال دچار مشکلات خاصی نشوند. اکنون اطلاعات مختصری را در این باره برای شما عزیزان ارائه و شرح می‌دهیم.

  • اولین نکته در صادرات پودر آویشن درجه یک و با کیفیت استفاده از بسته بندی کاملا مناسب و مقاوم و محکم می باشد. مراکز صادر کننده با استفاده از بسته بندی مناسب و استفاده از لوگوهای معرف خود محصولات خود را به جهانیان معرفی می کنند و از تقاضای بیشتری برخوردار می‌شوند.
  • از دومین نکاتی که باید در صادرات گیاهان دارویی به خصوص آویشن مرغوب و مکانی که باید به آن توجه کرد استفاده از یک برند بهنام و معتبر برای این محصول می باشد که باعث شناخته شدن آن در بین خریداران گردد و بازاریابی مناسبی نیز برای تولید کنندگان ایجاد شود.

آویشن درجه یک چه ویژگی هایی دارد

آویشن درجه یک چه ویژگی هایی دارد آویشن پرخاصیت و پرفایده از دست گیاهان دارویی ای می باشد که در بین مردم از محبوبیت بسیار فراوانی برخوردار است و در درمان بیماری های مختلف تاثیرات فوق العاده مثبت و موثری دارد به همین دلیل میزان مصرف سالانه آن در بین عموم مردم بسیار زیاد و قابل توجه می باشد.

به همین دلیل در این قسمت از مقاله قصد داریم در مورد ویژگی ها و مشخصات آویشن درجه یک ایرانی اطلاعات بیشتری را ارائه دهیم تا در هنگام خرید و انتخاب و خرید آن بتوانید بهترین و با کیفیت ترین محصول را تهیه کنید.

  • یکی از مهمترین ویژگی‌های آویشن درجه یک داشتن عطر و بوی بسیار فراوان می باشد. محصولی که کاملاً از خلوص بالا برخوردار باشد هیچ گونه ترکیبات ناخالص در آن اضافه نشده باشد عطر و بوی بسیار زیادی دارد و نشان دهنده کیفیت این گیاه می باشد.
  • از دیگر مشخصه و ویژگی های پودر آسیاب شده و یا خرد شده گیاه آویشن داشتن رنگ مناسب در بین بافت برگ ها می باشد. به این صورت که هر چقدر پودر و یا برگ آویشن پررنگ تر و شفاف تر باشد پلوس آن گیاه بیشتر و هرچقدر به زردی و کدری برود از کیفیت آن کمتر می شود.
  • عدم وجود هر گونه ناخالصی مانند ساقه و گل آویشن در درون برگ خرد شده آن نشان از کیفیت محصول تهیه شده می باشد. برگ آویشنی که در هنگام تولید با دیگر قسمت های گیاه آویشن مخلوط نشده باشد از فواید بیشتر و تاثیرگذاری فراوان تری برخوردار خواهد بود به همین دلیل توصیه می شود در هنگام خرید با دقت به بافت محصول از کیفیت آن آگاه شوید.

سفارش عمده آویشن تازه با قیمتی استثنایی از تولید کننده

سفارش عمده آویشن تازه با قیمتی استثنایی از تولید کننده میزان محبوبیت و همچنین مصرف پروانه انواع مختلف داروهای گیاهی به خصوص آویشن تازه و پرخاصیت به دلیل داشتن انواع مواد معدنی و آنتی اکسیدان در بافت خود باعث تامین سلامت بدن می‌شوند و تمامی آلودگی‌ها و رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برند به همین دلیل میزان فروش آن در فروشگاه‌ها و مراکز فروش بسیار قابل توجه می باشد.

فروشندگان با سفارش عمده آویشن تازه با قیمت استثنایی از تولیدکنندگان محصولات خود را با قیمت مناسب تر و سود کمتری در اختیار مشتریان شان قرار می دهند و رضایت آنها را جلب می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *