رزماری تر تازه

خریداران زیادی متقاضی خرید عمده رزماری تر و تازه در حجم انبوه و عمده هستند، که عموما بنا به استفاده های متفاوت این گیاه را از بازار و در برخی موارد برای اطمینان از تازگی و مرغوبیت محصول مستقیما از کشاورزان تولید کننده عمده رزماری در سح کشور خرید میکنند.

در این مجموعه سالهاست که فروش رزماری با بهترین کیفیت به صورت روزانه در دسترس همه خریداران عمده این گیاه قرار دارد، از آنجا که کیفیت و مرغوبیت کالا از اولین مشخصات مجموعه ما میباشد، همیشه تمام تلاشمان برای عرضه بهترین و با کیفیت ترین و ارگانیک ترین رزماری موجود در بازار با قیمت مناسب و دسته اول میباشد، چرا که همیشه سیاست ما بر عرضه مستقیم و بدون واسطه از خود کشاورزان تولید کننده میباشد، از این رو همیشه رزماری ما با بهترین قیمت به بازار عرضه و در اختیار مصرف کنندگان عمده این گیاه دارویی کاربردی برای تهیه اسانس و دیگر فراورده های دارویی میباشد.

اکلیل کوهی از گذشته برای معرفی رزماری به کار میرفته، این گیاه که گفته میشود از مجموعه خانواده نعنایان و گیاهان معطر دارویی میباشد، اکثرا به دلیل خواص ضد باکتری و ضد میکربی مورد توجه صنایع پزشکی و دارویی و صنعت غذایی در سراسر دنیا بوده و هست.

از این گیاه به صورت خشک و تر مجزا استفاده های گوناگون میشود، از خریداران عمده رزماری تازه کارخانه جات بزرگ تولید عرقیات و روغن گیری رزماری در دنیا هستند که برای تهیه فراورده های گوناگون از این گیاه استفاده میکنند.

رزماری از گیاهان خود رو در نواحی مختلف مدیترانه ای به شمار میرود، از این گیاه برای تولید داروهای مختلف و از آن برای تولید لوازم ارایشی و بهداشتی فراوانی استفاده میشود،کاربرد آن در تهیه غذا این گیاه را محبوب آشپزهای مشهور دنیا قرار داده است، بسیاری از تولید کنندگان عطر های موجود در بازار نیز عموما از ترکیبات و رایحه دلنشین رزماری به طرق مختلف استفاده میکنند.

منابع ویتامینی موجود در رزماری مثل کلسیم، آهن، ویتامین b6 و …باعث توجه بیش از پیش طب سنتی و پزشکی نوین به ترکیبات و مواد عالی موجود در رزماری شده است، از رزماری خشک شده به صورت ادویه در غذا ها و یا به صورت چای و دمنوش استفاده میشود.

رزماری تازه

در ادامه به برخی خواص کلیدی و مهم رزماری اشاره خواهیم کرد.

مهمترین خواص عمومی رزماری که نمیدانستید

  1. خواص ضد التهابی و تسکین دهنده رزماری

قبلا گفتیم رزماری سر شار از خواص و فایده برای سلامتی است، وجود مواد موثره ای مثل آنتی اکسیدان کارنوزول و اسید کارنوسیک که بیشتر تاثیر آن بر درمان التهابات موجود در بدن میباشد، و در درمان التهابات عروقی و تنظیم فشار خون تاثیر دارد از این فواید میباشند، این خواصیت ضد التهابی در تسکین درد بیمارانی که فشار خون بالا و دچار نقرس و ورم مفاصل هستند به صورت معجزه اسایی تاثیر گذار است، این گیاه باعث کاهش التهابات عروقی که عموما به سلامت قلب ما در ارتباط هستد تاثیر بسزایی دارد.

از دیگر خواص رزماری این است که از بیماری ارتروز روماتوئید و پیشرفت آن جلوگیری میکند، آسیب های نواحی مفاصل و قسمت هایی که بر اثر جراحی ها، ورم کرده اند را برطرف میکند، اثرات ضد درد برای التهاب مفاصل و در های عصب سیاتیک، دردهای پشت و گردن دردهای بانوان هنگام قاعدگی، و درد نقرس میشود، درد های به وجود آمده بر اثر میگرن را برطرف میکند و استشمام بوی آن به بدن آرامش میدهد.

  1. خاصیت آنتی اکسدانی رزماری برسیستم ایمنی بدن

منبع سرشاری از ویتامین c اکثرا در برگ سبز رزماری پدیدار است، مصرف درست آن به بالا بردن سیستم ایمنی بدن کمک زیادی میکند.

وجود ترکیبات آنتی اکسیدانی مثل کافئیک اسید، کارنوزول، رزمارینیک اسید، بتولینیک اسید، فرایند های جذب رادیکالهای آزاد را دارند، و همچنین خواص ضد التهابی آن منجربه بالا رفتن سطح ایمنی بدن میشود وجود اینهمه ترکیبات مفید باعث به وجود آمدن یک سیستم دفاعی در برابر بیماری های عفونتی و ویروسی میشود، برای برخورداری از این فوائد میتوانید از برگ سبز و تازه رزماری به عنوان دمنوش و چای استفاده کنید و بدن و سیستم ایمنی آن را تقویت کنید.

  1. نقش خواص رزماری بر تقویت حافظه

از دیگر خواص رزماری نقش این گیاه بر تقویت هوش و حافظه است، طبق نظریه کارشناسان و پزشکان ترکیبات رزماری بر اثر بخشی در درمان الزایمر در افراد کهن سال پی برده اند و سبب بهبود آنان در بازیابی حافظه و هوشیاری دارد.

در تحقیق دیگر استفاده از پودر رزماری، مشخص شد این محصول باعث تقویت حافظه در این افراد میشود.

  1. رزماری و تاثیر آن در کاهش استرس و تقویت روحیه

امروزه با حجم زیاد مشکلات و اظطرابهای گوناگون در سطح جامعه اکثر افراد با استرس و روحیه ضعیفی رو به رو هستند، طبق تحقیقات استشمام مداوم بوی رزماری باعث ایجاد روحیه و کاهش شدید استرس میشود.

در بسیاری از افرادی که در شرایط استرس زا مثل آزمونها و مکانهای پر تنش و استرس با ایجاد تعادل در هورمونهای استرس زا با بو کردن عطر این گیاه تاثیرات فوق العاده ای در کنترل این مدل استرس ها میتوان ایجاد کرد.

  1. تاثیرات رزماری بر پوست و مو

در بسیاری از تحقیقات اثرات ضد پیری روغن رزماری اثبات شده است، استفاده از روغن رزماری به صورت مالشی و موضعی در درمان جوش و اکنه برطرف کردن لکه های پوستی، جوانسازی پوست، جلوگیری از پیری زود رس، و قاعده مهم اب رسانی به پوست اثبات شده است.

رزماری یک انتی اکسیدان طبیعی است، این گیاه با جلو گیری از جذب اشعه های مضر برای پوست از پیری زود رس جلوگیری میکند وپوست به صورت طبیعی نسبت به بقیه از سلولهای زنده بیشتری برخوردار میشود.

امروزه از عصاره این گیاه در تولید انواع شامپو ها استفاده میشود، استفاده مداوم از روغن رزماری بر روی پوست سر باعث جلوگیری از ریزش مو در مردان میشود، این مواد موثره باعث بیشتر شدن جریان خون در پوست سر میشود و حتی باعث جذب مواد مغذی برای رشد دوباره مو میشود، از این شامپو ها در درمان شوره سر، مو خوره، و خشکی پوست استفاده میشود.

رزماری تازه

رزماری تر و تازه از کجا میتوانم به صورت عمده خرید کنم

امروزه در سراسر کشور مراکزی جهت خرید عمده رزماری چه تازه چه به صورت خشک شده وجود دارد که خرید از مراکز معتبر و قابل اطمینان توصیه میشود.

برای خرید عمده رزماری تازه میتونین با شماره تماسهایی که در سایت در منوی تماس با ما هستند ارتباط بگیرین و یا با دفتر ما به شماره 07432463172 تماس بگیرید و یا اگر تمایل به خرید حضوری دارید به مرکز خرید و فروش گیاهان دارویی با کیفیت ما سر بزنید و با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید.

رزماری تازه عمده

خرید و فروش جزئی و عمده رزماری

با توجه به حجم عظیمی از تولیدات ما درپرورش گیاهان دارویی معطر این مرکز اماده ارائه خدمت به تمامی مشتریان عزیز برای خرید عمده و جزئی رزماری تازه در تمام نقاط کشور میباشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *