معمولا محصولات کشاورزی به روش های مختلفی کشت می شود؛ از جمله پرفروش ترین نوع این محصولات، گیاهان دارویی است که روش کشت دیمی آن، یکی از بهترین روش های پرفروش شناخته شده است. قیمت عمده گیاهان دارویی دیم ایران، به نسبت خرید آن در حجم پایین تر، مناسب است و افرادی که در حجم بالایی به این محصول نیاز دارند، می‌توانند آن را با قیمتی مناسب و به صرف خریداری کرده و دست هرگونه واسطه‌گری را در این معامله کوتاه کنند.

قیمت خرید گیاهان دارویی دیم در ایران

تاثیر نوع بسته بندی گیاهان دارویی بر میزان فروش آن

تاثیر نوع بسته بندی گیاهان دارویی بر میزان فروش آن سال های بسیار زیادی است که ایران سهم خوبی از فروش گیاهان دارویی در کل جهان دارد؛ اما موضوع مهم در اینجا است که بسیاری از بازارهای جهانی این گیاهان دارویی را با نام برندهای ایرانی نمی شناسند؛ زیرا ضعف کشور ایران در تولید محصولات و عرضه آنها به بازارهای جهانی، بسته بندی آنها است. در واقع تاثیر بسته بندی گیاهان دارویی بر میزان فروش آنها به قدری بالا است که نمی توان بر این موضوع چشم پوشی کرد.

بسیاری از گیاهان دارویی هستند، زمانی که در معرض نور خورشید قرار بگیرند، خواص دارویی خود را از دست می‌ دهند؛ بنابراین بسته بندی گیاهان دارویی زمانی که مناسب باشد از ایجاد هرگونه باکتری، قارچ و مسمومیت های دارویی در این گیاهان جلوگیری کرده و باعث افزایش کیفیت آنها می گردد.

به طور کلی اولین چیزی که نگاه هر مشتری را به خود جلب می کند، داشتن یک بسته بندی مناسب است؛ به خصوص برای داروهای گیاهی، باید بسته‌بندی‌های به کار گرفته شود که یک قسمت از آنها حالت شفاف داشته تا امکان مشاهده محصول را به خریدار بدهد.

بسته بندی مناسب به گونه‌ای است که از خرد شدن و پودر شدن گیاهان جلوگیری کرده و آنها را در برابر عوامل خارجی محافظت می کند. در واقع یک بسته بندی خلاقانه باعث می‌شود که محصول در خاطر مشتری مانده و اینگونه فروش خوبی را هم به خود اختصاص می‌ دهند.

پخش مستقیم گیاهان دارویی دیم به تمام نقاط ایران

پخش مستقیم گیاهان دارویی دیم به تمام نقاط ایران پخش مستقیم گیاهان دارویی به تمام نقاط ایران از جمله مازندران، اصفهان، شیراز، تهران، کرج و سایر شهرها و استان‌ها انجام می‌ شود که در واقع با پخش مستقیم می‌ توان از هرگونه واسطه‌گری جلوگیری کرد و از دست به دست شدن کالا و افزایش قیمت بی‌رویه آن هم جلوگیری نمود تا این نمونه محصول را، بهتر و سالم تر در سبد غذایی مصرف کنندگان قرارداد.

گیاهان دارویی از جمله محصولاتی بوده که امروزه فروش بالایی را به خود اختصاص داده و مصرف کنندگان می توانند با اطمینان خاطر خرید خود را همین حالا انجام داده و محصول مورد نظر را در بسته بندی های بسیار خوب و مناسب دریافت کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *