امروزه همه ما می دانیم که گیاهان دارویی خیلی بهتر و به صرفه تر از مصرف داروهای شیمیایی است. گیاه به لیمو یکی از گیاهان پر مصرف در صنعت دارویی است؛ تا جایی که بیشتر استادان طب سنتی و پزشکان مصرف این گیاه را با شدت برای همه توصیه می کنند.

همانطور که میدانید پیدا کردن مناسب ترین قیمت خرید گیاه دارویی به لیمو از فروشگاه معتبر سخت و زمان بر است. برخی فروشگاه ها قیمت خرید به لیموی برگ کم است ولی باید توجه کنید که ممکن است گیاه چند سال پیش را می فروشد و یا شاید کیفیت گیاه پایین است که قیمت پایین می دهد.

دیگر نگران پیدا کردن برگ به لیمو از فروشگاه معتبر با قیمت کم نباشید؛ می توانید از مجموعه ی شاخه مارکت اقدام به خرید بهترین گیاهان دارویی و دمنوشی برای خود کنید.

 خریداران عمده به لیمو برگ

به لیمو گیاهی گلدار است که بومی آمریکای جنوبی است و به خاطر رایحه آشنای با رایحه لیمو معروف است. ارتفاع این گیاه به حدود 2 متر می رسد و برگ های بسیار معطر آن را می توان در اواخر تابستان برای تهیه چای گیاهی برداشت.

طبقه بندی گیاه شناسی آن Aloysia citrodora است و گاهی اوقات به نام لیمو عسل نیز شناخته می شود.

روغن فرار موجود در برگ به لیمو عمدتاً از دو ماده تشکیل شده است، شمعدانی و نرال. ترکیبات معطر لیمو که اثرات آرام بخش و تقویت کننده خلق و خوی بر روی سیستم عصبی مرکزی دارند. این گیاه همچنین حاوی سیترال، سینئول، لیمونن، موسیلاژ، تانن و فلاونوئیدها است. اگر تا به حال قیمت خرید گیاه دارویی به لیمو از فروشگاه معتبر فکر کرده اید، می بینید که برای خرید به لیموی با کیفیت باید هزینه ی خوبی بدهید.

به لیموی برگ برای صنایع مختلفی استفاده می شود و عموما خریداران عمده به لیموی برگ به صورت عمده به لیمو را خریداری می نمایند. از به لیموی برگ برای مصارف پزشکی، مواد غذایی، تناسب اندام، بهداشتی و زیبایی استفاده می شود.

خرید عمده ی به لیمو برگ برای مصارف غذایی

برگ به لیمو به روش های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است، اما یکی از بهترین راه ها استفاده از آن به عنوان یک چای گیاهی است. طعم آن به طور طبیعی شیرین تر از هر گیاه مرکبات دیگری است. طعم لیموی خامه ای با طراوت می دهد.

برگ به لیمو به طور خالص طعم تند و بوی لیمو دارد. برخی آشپزها از این گیاه به عنوان چاشنی برای بسیاری غذاها استفاده می کنند. روغن به لیمو برای طعم و بوی دهی بسیاری از غذاها و دسرها نیز استفاده می شود. خوردن یا نوشیدن دمنوش به لیمو می تواند از ارگانیسم شما در برابر اشعه ماوراء بنفش و پیری، باکتری های مختلف محافظت کند، التهاب ها را تسکین دهند و با رادیکال های آزاد در بدن مبارزه کند.

خرید عمده ی به لیمو برگ برای مصارف پزشکی

بیشتر پزشکان طب سنتی و داروسازان از به لیموی برگ برای ساخت داروهای مختلف استفاده می کنند. از به لیمو برای مصارف پزشکی زیر استفاده می شود:

به لیمو استرس را کاهش می دهد

خواص آنتی اکسیدانی موجود در این گیاه تاثیر بسزایی بر تعادل هورمونی بدن دارد. اثر این دمنوش گیاهی بسیار آرام بخش و است. در نتیجه می تواند سطح استرس را کاهش دهد و اضطراب بدن را از بین ببرد. کارآزمایی های بالینی نشان می دهند که جزء ورباسکوزید موجود در برگ های خشک شده لیمو، عنصر اصلی مسئول خواص تسکین استرس و اضطراب است.

به لیمو برای خواب

بسیاری از پزشکان با اشاره به درمان مشکلات خواب با دمنوش های گیاهی توصیه های پزشکی به شما می کنند. یکی از دمنوش های گیاهی که می تواند خوابی آرام را برای شما فراهم کند، دمنوش لیمو است. به لیمو تنش ارگانیسم شما را کاهش می دهد و شما را از استرس رها می کند که خواب خوب و آرامی را تضمین می کند.

با وجود قیمت خرید به لیموی برگ، این گیاه سرشار از ملاتونین است که هورمونی در بدن ما است که در طول شب ترشح می کند. تولید ملاتونین با فرا رسیدن شب تحریک می شود و باعث خواب آلودگی شما می شود.

برگ به لیمو عملکرد مفاصل را بهبود می بخشد

ماده شیمیایی اصلی این گیاه، ورباسکوزید است. بنابراین بیشترین فواید سلامتی از آن ناشی می شود. این ترکیب ضد التهابی قدرتمند در ترکیب با امگا 3 مورد مطالعه قرار گرفته است و به این نتیجه رسیده است که این می تواند یک درمان عالی برای درد مفاصل باشد.

به لیمو سیستم ایمنی را پشتیبانی می کند

استرس بر میزان فعالیت رادیکال های آزاد در بدن تاثیر می گذارد. توصیه های پزشکی تشخیص می دهد که کاهش سطح استرس اکسیداتیو می تواند سلامت کلی و سیستم ایمنی بدن ما را بهبود ببخشد. این به لطف فعالیت آنزیم آنتی اکسیدانی فعال موجود در به لیمو است.

به لیمو هضم غذا را تقویت می کند

به لیمو دارای خواص تسکین دهنده خاصی است که از برای رفع مشکلات معده و مشکلات سوء هاضمه استفاده می شود. این یک داروی طبیعی بسیار رایج است که بسیاری از فرهنگ های باستانی از آن استفاده می کردند و به طور سنتی حتی در دوران مدرن نیز استفاده می شود. ترکیبات گیاهی می تواند ناراحتی معده و مشکلات گوارشی را آرام کند و همچنین مشکلات گرفتگی و نفخ را برطرف کند.

گیاه لیمو با تب مقابله می کند

این گیاه برای قرن ها برای کاهش تب و بهبود روند درمان محبوب بوده است. این گیاه می تواند تعریق را تحریک کند؛ در نتیجه برای تمام بیماری های التهابی که باعث تب می شوند استفاده می شود.

به لیمو از آسیب عضلانی در حین ورزش جلوگیری می کند

یکی از مزایای بسیار منحصر به فرد این گیاه می تواند به افرادی که زیاد ورزش می کنند نیز کمک کند. به طور دقیق تر، از آن به عنوان یک مکمل ورزشی استفاده می شود. در واقع، برگ به لیمو با خواص آنتی اکسیدانی بالا می تواند آسیب عضلانی ایجاد شده در طول تمرین را کاهش دهد.

کاهش وزن با به لیمو

گیاه های زیادی برای کسانی که رژیم دارند پیشنهاد می شود و به لیمو نیز یکی از دمنوش های موثر برای کاهش وزن است. در واقع، ترکیبات ارگانیک متعدد موجود در این گیاه می تواند با تأثیر بر هورمون های خاص به کاهش اشتها کمک کند. به این ترتیب، شما تمایلی به خوردن یک میان وعده در بین وعده های غذایی نخواهید داشت. این عالی به نظر نمی رسد؟

به لیمو برای سلامت قلب

به لیمو می تواند برای درد قفسه سینه کسانی که از مشکلات قلبی رنج می برند، تسکین دهنده باشد. پزشکان به لیمو را برای درمان تپش قلب توصیه می کنند.

خرید عمده ی به لیمو برگ برای مصارف زیبایی و بهداشتی

از به لیمو برای تولید عطرهای خنک استفاده می شود. بوی این گیاه ترکیبی از حس آرامش و آزادی برای شما هدیه می دهد.

علاوه بر این در کلینیک های زیبایی با کمک گیاه به لیمو، پوست را از حمله های اشعه ها و چین چروک محافظت می نمایند. امروزه برای تهیه ی بسیاری از شوینده های صورت و ماسک ها از به لیمو استفاده می شود تا پوست شما در کسری از چند ثانیه سفت، درخشان و ضدعفونی شود.

خرید به لیمو برگ خشک شیراز

مجموعه ما با چندین دهه فعالیت در بخش تولید و توزیع عمده گیاهان دارویی در سراسر ایران مخصوصا در بازار شیراز اماده همکاری با شما خریداران عمده به لیمو در شهر بزرگ شیراز میباشد، لذا اگر تمایل به خرید عمده گیاهان دارویی در ایران و در شیراز و شهر اصفهان و تبریز میتوانید با همکاران و مشاوران فروش ما ارتباط گرفته و از مزایای خرید انلاین شرکت بهرمند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *