در حال حاضر قیمت روز آویشن کوهی پودری در بازار های متعدد بر اساس عوامل بسیار حایز اهمیتی هم چون کیفیت، سایز، نوع بسته بندی، نحوه عرضه و تقاضا و غیره تعیین می گردد. البته حذف عامل مهمی مانند واسطه ها و دلالان نیز باعث گردیده که این محصول از کاهش قیمت مناسبی بهره مند شود که این ویژگی منجر به جلب اعتماد و رضایت مشتریان و افزایش میزان تقاضای آن شده است.

قیمت روز آویشن کوهی پودری

کاربرد آویشن کوهی پودری

کاربرد آویشن کوهی پودری

اگر چه آویشن دارای انواع مختلفی است ولی از لحاظ طبع و خاصیت درمانی یکسان بوده که افراد با توجه به نوع نیاز خود از آن به حجم و مقدار متفاوتی بهره مند می گردند که دارای کاربرد ها ی متفاوتی در صنایع مختلف غذایی و عطاری مورد استفاده قرار می دهند که بسیار پر طرفدار و محبوب می باشد.

شایان ذکر است که از انواع آویشن پودر شده می توان به عنوان ادویه در پخت انواع خورشت، آبگوشت، پلو ها، سالادها، خوراک ها مورد استفاده قرار می گیرد و نیز به عنوان طعم دهنده نوشیدنی های محلی مانند دوغ مصرف می شود و به دلیل داشتن خاصیت درمانی بالا به صورت دمنوش یا چای گیاهی در وعده های مختلف استفاده می گردد.

باید متذکر و خاطر نشان کرد که نقش این پودر موثر در درمان سرما خوردگی، رفع نشانه های سرد مزاجی، تقویت سیستم ایمنی بدن، قوه تخیل و حافظه، افزایش قوای جوانی و جنسی و غیره بسیار مهم و تاثیر گذار است.

پخش آویشن کوهی پودری

پخش آویشن کوهی پودری

در حال حاضر پخش آویشن پودری از نوع کوهی با کیفیت بسیار ممتاز و به دو صورت فله ای و بسته بندی به طور مستقیم و عمده صورت می گیرد تا مشتریان با توجه به میزان نیاز و سرمایه خود آن را خریداری نمایند.

یکی از عوامل بسیار مهم که در میزان پخش این محصول بسیار تاثیرگذار است، قیمت آویشن پودری است که کیفیت آن در درجه بندی مختلف است که در میزان عرضه عمده این محصول نقش بزرگی را نیز ایفا می نماید.

اغلب خریداران این محصول، عمده فروشان و صاحبان فروشگاه های معتبر و مجاز این محصول می باشند که آن را به صورت خرده فروشی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند و این امکان را خریداران می دهند تاعلاوه بر اطمینان خاطر از سلامت این محصول آن را ارزان تر و مقرون به صرفه تر خریداری کنند.

باید خاطر نشان کرد که سطح فعالیت مرکز پخش این نوع آویشن به بازار های داخلی محدود نبوده بلکه اقدام به فعالیت برای جذب مشتریان برون مرزی نیز نموده است که منجر به ارز آوری به کشور و در نهایت رشد و شکوفایی آن می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *