مشاوره و فروش بازار خرید و فروش سبزی خشک | طاهر تجارت مجموعه طاهر شما را به خرید بهترین محصولات سبزی خشک دعوت می نماید. کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم. نام و نام خانوادگی نام و نام خانوادگی موبایل موبایل ایمیل ایمیل نام شهر نام شهر فروشنده نعنا فلفلی خشک آنچه در این مقاله می خوانید… نعناع فلفلی خشک چیست؟ فروش ویژه نعنا فلفلی خشک فروشنده نعنا فلفلی خشک این محصول بی نظیر و خوش عطر و طعم را به طور بسته بندی شده در معرض فروش قرار می دهد و روندی را برای عرضه این نوع نعنا به مردم در نظر می گیرد که با استفاده از آن بتواند محصولات خود را به نقاط مختلف ایران ارسال نماید. این روش که از سوی فروشنده در نظر گرفته می شود شیوه عرضه آنلاین است که باعث می گردد افراد خریدار به سرعت نعن را تهیه کنند.قیمت نعناع فلفلی خشک شده کلمات مرتبط کشورهای صادرکننده تعرفه گمرک بسته بندی ارزان شیرازی درجه یک نرخ ترخیص کالا باکیفیت

قیمت نعناع فلفلی خشک شده در فروشگاه های ویژه

شاخصه های بارز یک نعنا فلفلی درجه یک

شاخصه های بارز یک نعنا فلفلی درجه یک اسانس نعناع فلفلی درجه یک نعناع فلفلی جزء گیاهان خوش طعم و عطر به حساب می آید که قابلیت های فراوانی در زمینه های مختلف دارد. این گیاه ابتدا در مناطق مدیترانه ای رشد می کرد، اما اکنون در اکثر مناطق دنیا، امکان رشد پیدا کرده است. همچنین از این گیاه به عنوان مکمل غذایی، داروی گیاهی و نیز به عنوان یک ماده ضد آفت استفاده می کنند. گیاه نعناع فلفلی به دلیل مزایای بسیاری که دارد همیشه مورد توجه قرار می گیرد، همین امر موجب شده است تا این گیاه سودمند به روش های مختلف تولید شود. یکی از این تولیدات اسانس نعناع فلفلی است که دارای کیفیت بالایی می باشد.

ویژگی های اسانس نعناع فلفلی درجه یک اسانس نعناع فلفلی یکی از نعمت های مفید در درون طبیعت است که در صنایع غذایی به عنوان طعم دهنده استفاده می شود، همچنین می توان با استناد به مکاتب پزشکی متوجه تاثیر مثبت این اسانس بر سلامتی شد که در این جا به نمونه هایی از آن اشاره می کنیم: رفع مشکلات معده: اسانس نعناع فلفلی یک جایگزین مطمعن و تاثیرگذار به جای داروهای شیمیایی است در کاهش اسپاسم بسیار موثر است. همچنین می تواند به کاهش درد شکم کمک بسیاری کند. تقویت کننده مو و کمک به سلامتی پوست: ترکیب کردن اسانس نعناع فلفلی با روغن های مخصوص ماساژ، شامپو ها و لوسیون ها می تواند باعث به وجود آمدن خواص ضد عفونی کننده و ضد میکروبی می شود. همچنین این اسانس می تواند پوست را خنک نگه دارد و شوره سر را از نابود بکند و به رشد مو کمک شایانی کند. بهبود سلامت دهان و دندان: اسانس های نعنای فلفلی یک جایگزین مناسب و موثر به جای دهان شویه های شیمیایی است. زیرا دهان شویه های شیمیایی ممکن است منجر به پوسیدگی دندان و حس ناخوشایند در هنگام تنفس شوند. کمک به کاهش وزن: گیاه و اسانس نعناع فلفلی یک ماده کم کالری است؛ بنابراین در هنگام تلاش برای کم کردن وزن، مصرف آن انتخاب مناسبی است.

پایتخت تولید نعنا فلفلی در ایران

نعناع فلفلي يك گياه علفي پايا و معطر است كه گونه اي هيبريد بين نعناع (Mentha spicata) و پونه آبي (Mentha aquatica) مي باشد. اين گياه تا ارتفاع ۹۰-۳۰ سانتي متر رشد مي كند و داراي ساقه صاف مي باشد كه در برش عرضي، سطح مربعي دارد و ريشه آن افشان و گوشتي است و برگها به رنگ سبز تيره همراه با رگبرگهاي قرمزرنگ، به طول ۹-۴ سانتي متر و پهناي ۴-۵/۱ سانتي متر هستند. ساقه و برگها معمولاً پرزدار مي باشند.گلها به رنگ ارغواني، به طول ۸-۶ ميلي متر با يك جام گل ۴ پر به قطر ۵ ميلي متر هستند كه در يك آرايش مارپيچي اطراف ساقه تشكيل مي شوند. اين گلها در اواسط تا اواخر تابسستان شكوفا شده و نازا هستند. بنابراين تكثير نعناع فلفلي بيشتر از طريق غيرجنسي و توسط جداكردن ريشه مي باشد. ترکيبات اسانس فرار: مواد اصلي شامل: منتول (%۴۵-۳۵)، منتون (%۲۰-۱۵)، استات منتيل (%۵-۳)، نئومنتول (%۵/۳-۵/۲)، ايزومنتون(%۳-۲)، منتوفوران(%۷-۲)، همچنين حاوي ساير تركيبات از جمله ليمونن، پولگون، آلفا و بتا پي نن، ترانس-سابينن هيدرات. اسيد كافئيك: علاوه بر ساير تركيبات رزماريك اسيد. فلاونوئيدها: گليكويدهاي آپي ژنين، ديوتمين و لوئين، فلاون متوكسيله شده ليپوفيليك آزاد شامل گزانتوميكرول و گاردنين D. قسمت مورد استفاده: برگ و روغن نعناع مورد استفاده مي باشد. قسمت مورد استفاده: گلهاي بابونه قسمتي از گياه هستند كه داراي كاربردهاي درماني مي باشند. خواص درماني: عناع داراي خاصيت اسپاسمولتيك بر روي ماهيچه هاي صاف مجاري گوارشي مي باشد. همچنين داراي اثر ضد ويروس، ضد ميكروبي، مدر، ضد نفخ، صفراآور و اثر آرامبخش مي باشد.(۱، ۲) اثرات درماني روغن نعناع فلفلي شامل: ضد نفخ، صفراآور، ضد باكتري و دافع حشرات است و همچنين داراي اثر خنك كننده بر روي پوست نيز مي باشد. در مطالعات انجام شده اثرات ضددرد، ضد سوء هاضمه و ضد اسپاسم آن نيز به اثبات رسيده است.

عامل اصلی در تعیین قیمت نعنا فلفلی

عامل اصلی در تعیین قیمت نعنا فلفلی نعناع فلفلی گیاهی است از رده دولپه‌ای ‌های پیوسته گلبرگ که از جمله سبزی ‌های خوراکی و دارویی است. این گیاه ساقه‌ای کوتاه دارد و برگ ‌های آن بیضوی، متقابل، نوک تیز، دندانه ‌دار و کمی پوشیده از کرک به درازای ۷–۴ سانتی‌متر و به عرض۳–۲ سانتی‌متر است. گل‌های نعناع فلفلی در آخر تابستان و اول پاییز ظاهر می‌شوند. رنگ آن ‌ها گلی روشن یا کم و بیش ارغوانی مایل به بنفش است و به تعداد زیاد نیز در کنار یکدیگر می‌رویند. کاربردهای نعناع فلفلی چیست؟ نعناع فلفلی تازه نعناع فلفلی تازه کاربردهای مختلفی دارد، امروزه از نعناع فلفلی تازه بیشتر برای تولید روغن یا اسانس نعناع فلفلی استفاده می‌شود. از این روغن برای طعم دادن به انواع غذاها مانند آدامس یا آب نبات استفاده می‌شود و همچنین از آن درعطرها، لوازم آرایشی و محصولات بهداشتی استفاده می‌شود. از برگ ‌های تازه نعناع فلفلی نیز برای چای، طعم‌دهنده یا تزئین غذا استفاده می‌شود. جالب است بدانیم که تقریبا چهل و پنج درصد از روغن نعناع تولید شده در ایالات متحده آمریکا برای طعم‌دهنده آدامس مورد استفاده قرار می‌گیرد و قسمتی برای عطر و طعم عطر(خمیر دندان، شستشوی دهان و …) استفاده می‌شود. ده درصد نیز برای عطر و طعم در صنایع شیرینی سازی، دارویی و رایحه درمانی یا آروما تراپی استفاده می‌شود. کاربرد نعناع فلفلی خشک نعناع فلفلی خشک هم کاربردهای مختلفی دارد، از نعناع فلفلی خشک برای تهیه عرق نعناع و سایر عرقبات ترکیبی استفاده می‌شود. دیگر استفاده نعناع فلفلی خشک استفاده درچای ‌ها و انواع دمنوش‌ها است. از نعناع فلفلی خشک در طب سنتی و صنایع داروی و غذائی هم استفاده می‌شود. خواص نعناع فلفلی نعناع فلفلی حاوی موادی مانند منتول است که ضد باکتری و ضد ویروسی هستند. همچنین ثابت شده است که نعناع دارای خواص ضد ویروسی و آنتی بیوتیکی قابل توجهی است و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. این گیاه به شفافیت ذهنی کمک می‌کند.همچنین نعناع به حل مسائل پیچیده ذهنی یاری می‌رساند و باعث کاهش خستگی ذهنی می‌شود. یک فنجان چای نعناع می‌تواند مشکلات معده را برطرف کند. باتوجه به تأثیرات آرامش‌ بخش نعناع روی روده انسان ،چای نعناع درمانی عالی برای تهوع و درد شکم است. منتول حاوی قدرت آنتی اکسیدانی است. سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است، بنابراین نعناع هم که سرشار از این ماده است به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. نعناع فلفلی خشک به دلیل خواص ضد باکتری بوی بد دهان را از بین می‌ برد و باعث جلوگیری از پوسیدگی دندان‌ ها می‌شود.

بررسی عوامل تاثیر گذار بر بازار فروش نعنا فلفلی

نعنا فلفلی گیاهی سبز رنگ و معطر می‌باشد که حاصل تلاقی گونه‌های نعنا آبی و نعنا معمولی و از گیاهانِ بومی شمال آفریقا و مدیترانه است. نعنا فلفلی گونه‌ای از نعنا با نام علمی Menth piperita است و وجه تمایز آن با انواع دیگر گونه‌های نعناع مربوط به طعم خنک و تند آن وقتی که یک برگ آن را در دهان می‌گذاریم است. اسانس نعنا فلفلی جهت استفاده در بسیاری از طعم‌دهنده‌های مواد غذایی، بهداشتی و … استفاده می‌گردد. امروزه در بسیاری از کشورهای جهان به کاشت این گیاه خوشبو اقدام می‌کنند. برگ این گیاه به شکل بیضی، دندانه دار و نوک تیز همراه با کمی پرز دیده می‌شود. گل‌های این گیاه به رنگ بنفش میوه‌ کپسولی به رنگ قرمز دارد که حاوی بذر می‌باشد. این گیاه از طریق بذر و خواباندن ساقه تکثیر می‌شود. برای خرید بذر سبزیجات به فروشگاه بذر گل و گیاه نازبو مراجعه کنید. تفاوت نعنا و نعنا فلفلی: نعنا طعم ملایم‌تری دارد و طراوات و تازگی به دهان می‌دهد به همین دلیل در ترکیبات غذایی مثل چای، نوشیدنی‌ها، دسرها و حتی خمیردندان استفاده می‌شود. این درحالیست که نعنا فلفلی برگ‌های ریزی‌تری دارد و طعم آن تندتر است، بیشتر جنبه دارویی دارد و در قرص‌ها و نوشیدنی‌های دارویی استفاده می‌شود. استفاده از نعنا فلفلی در صنعت پزشکی روز به روز افزایش می‌یابد. خواص زیاد نعنا فلفلی در ترکیبات طب سنتی باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد. بسیاری از پژوهشگران معتقدند که منشاء این گیاه از آسیا بوده است. جهت خرید بذر نعنا فلفلی کلیک کنید. کشاورزان مناطق جنوبی می‌گویند اگر برگ تازه نعنا فلفلی را در کنار خرمای تازه قرار دهید از کرم‌زدگی آن جلوگیری می‌شود. امروزه در داروخانه‌ها نمونه‌های مختلف از خوشبوکننده‌های دهان وجود دارد که طعم اصلی آن نعنا فلفلی می‌باشد.

فروش ویژه نعناع فلفلی خشک شده با کمترین هزینه

فروش ویژه نعناع فلفلی خشک شده با کمترین هزینه قیمت فروش سبزی نعناع فلفلی در افزایش یا کاهش رضایت مشتریان و مصرف کنندگان و میزان خرید آن ها تاثیر دارد. یکی از اثراتی که مناسب گشتن قیمت فروش نعناع فلفلی دارد افزایش میزان خرید مشتریان می باشد. مصرف کنندگانی که به خرید دائمی این محصول می پردازند با مناسب گشتن قیمت فروش سبزی نعناع فلفلی میزان خرید خود را افزایش می دهند. افزایش و یا کاهش رضایت مشتریان تاثیر مستقیم بر میزان تولید و عرضه این محصول توسط عرضه کننده داشته و بر قیمت فروش سبزی نعناع فلفلی تاثیرگذار است.

گیاه نعناع کوهی بازار گیاه نعناع کوهی در نظر دارد با عرضه محصولات با کیفیت میزان رضایت خریداران و مصرف کنندگان افزایش دهد. یکی از موثرترین روش ها برای عرضه بهتر و بیشتر محصول در بازار گیاه نعناع کوهی، عرضه این محصول به صورت عمده و با کیفیت بالا می باشد. با این کار میزان رضایت مشتریان از خرید بیشتر گردیده و بازار گیاه نعناع کوهی با رونق بیشتری رو به رو خواهد گردید. در این بازار، عرضه گیاه نعناع کوهی با قیمت مناسب سبب افزایش میزان علاقه و استقبال مشتریان برای خرید می گردد. گیاه نعناع کوهی در بین مشتریان دارای طرفداران بی شماری است.

سفارش خرید نعناع فلفلی خشک شده از معتبرترین فروشنده

این گیاه دارویی از گونه نعنایان است که به عنوان سبزی خوراکی و دارویی از آن استفاده می شود. این گیاه بین 60 تا 90 سانتی متر رشد می کند. این گیاه از دسته گیاهان علفی و چند ساله است که ساقه‌های خزنده ای به نام استولون دارد. همچنین دارای ساقه‌های زیر زمینی به ریزوم است. ساقه نعنا فلفی شکلی چهارگوش دارد و رنگ آن قرمز مایل به بنفش است. برگ‌های نعنا فلفلی بیضی شکل هستند و متقابل روی آن قرار می‌گیرند. گل‌ این گیاه دارویی بنفش رنگ است و میوه ای کپسولی شکل قرمز رنگی دارد که این میوه ها بذرهایی دارند که توان رویشی ندارند. این گیاه دارویی حاصل تلاقی نعناع آبی و نعناع معمولی است و بومی شمال آفریقا و مدیترانه به حساب می آید. نعنا فلفلی در سال ۱۷۲۱ میلادی توانست جایگاهی در لیست رسمی دارویی انگلستان به خود اختصاص دهد. در واقع می توان گفت استفاده از گونه های مختلف نعناع از دو هزار سال قبل تاکنون رایج بوده است. عنصر های شیمیایی نعناع فلفلی مانند مانتول و تانن کم هستند. نعناع کوهی به خاطر داشتن منتول بیشتر از نعناع فلفلی خاصیت بیشتری دارد. نعنای کوهی معمولا در صنعت خمیر دندان سازی، آدامس سازی، اسانس‌ه گیری استفاده بیشتری می‌شود و قدرت آن نسبت به تمامیه زیر شاخه هایش بیشتر است .

نعناع فلفلی هم به صورت خوراکی و هم موضعی استفاده می شود. این گیاه در صنعت اسانس سازی به همراه اسطوخودوس پرکاربردترین اسانس در جهان محسوب می شود. محصولاتی که از این گیاه بدست می آیند عبارتند از نعنا فلفلی به صورت برگ خشک شده عرق نعنا فلفلی روغن نعنا فلفلی خواص نعناع فلفلی تقویت معده و روده تقویت دستگاه گوارش درمان نفخ درمان یرقان و زردی درمان سنگ‌های صفرا رفع سرماخوردگی و عفونتهای گلو با بوی نعنا فلفلی آرامش بخش تسکینی برای درد عضلات ضد میکروب رفع بوی بد دهان کاهنده درد معده افزایش تمرکز تصفیه دستگاه تنفس افزاینده انرژی و سفت کننده عضلات ولع خوردن غذا را می کاهد و …. مضرات نعنا فلفلی معمولا نعنا فلفلی جز گیاهانی است که ضرری برای بدن ندارد.

فروشندگان نعناع فلفلی خشک شده در بازار ایران

فروشندگان نعناع فلفلی خشک شده در بازار ایران انواع سبزی نعنا فلفلی خشک با کمترین قیمت در بازار عرضه می شود که این امر موجب شده مشتریان زیادی را به خود جلب نماید. نعنا فلفلی نوعی گیاه از خانواده ی بزرگ سبزی نعنا می باشد. این محصول می تواند به صورت افشره و یا به شکل خشک شده در دسترس مصرف کنندگان قرار گیرد. انواع سبزی نعنا فلفلی خشک با کمترین قیمت در بازار موجود است که همین امر منجر به افزایش تعداد مشتریان آن شده است. رفع کسالت های دائمی، تسکین درد پا، هضم آسان غذا و رفع بوی بد دهان، همه و همه با استفاده از نعنا فلفلی ممکن می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *