عطر و بوی معطر و دلنشین نعنا فلفلی یکی از دلایل اصلی خریداران عمده نعنا فلفلی میباشد، با توجه به خاصیت های بی نظیر نعنا برای کاربرد تولیدی ها برای فراوری به محصولات دیگر و استفاده از آن برای استخراج مواد موثره ان در تولید داروهای گیاهی از اهمیت زیادی برخوردار است،قیمت نعنا فلفلی برگ به صورت عمده برای مصرف کنندگان اهمیت بیشتری دارد که بستگی به کیفیت آن دارد.

نعنا فلفلی گیاه علفی و چند ساله است که به خاطر کاربردهای متفاوتش در صنعت های گوناگون مورد توجه تولید کنندگان مواد غذایی وکارخانه جات تولیدعرقیات گیاهی همچنین استفاده مکرر آن در دنیای داروسازی و مواد ارایشی بهداشتی مورد استقبال طیف گسترده ای از مصرف کنندگان عمده این گیاه دارویی شده است.

وقتی باستان شناسان برگهای خشک شده نعنا فلفلی را در اهرام مصر مشاهده کردند این خود گواه اینست که در گذشته های دور و قرنها پیش از این گیاه استفاده های زیادی میشد، به همین دلیل امروزه به دلیل این سابقه طولانی میبینیم که با پیشرفت جوامع علمی در بسیاری از دارو ها و مواد ارایشی و بهداشتی وغذایی رد پای نعنا فلفلی دیده میشود این دلیل خوبیست که به اهمیت این گیاه پی ببریم.

یکی از محصولاتی که عمدتا از نعنا فلفلی استخراج میشود روغن و اسانس نعناع فلفلی میباشد که امروزه با استفاده از ترکیب آن با سایر مواد محققان به محصولات جدیدتری که پایه اصلی و جدا نشدنی آن اسانس این گیاه است رسیدند و در دارو خانه ها و مغازه های فروش مواد ارایشی و بهداشتی میبینیم قسمتی از این محصولات عصاره ها و مواد بدست آمده ازهمین گیاه مفید است.

با کیفیت ترین نعنا فلفلی در بازار

کیفیت نعنا فلفلی مثل همه گیاهان دارویی مستلزم شرایط طبیعی خاص و همچنین تولید کنندگان با تجربه در این حوزه میباشد.

امروزه متقاضیان خرید عمده نعنا فلفلی در بازار همیشه دنبال با کیفیت ترین آن هستند لذا همیشه این ابهام هست که نعنا فلفلی با کیفیت از کجا میتوان خرید کرد؟

ترکیبات شیمیایی نعنا فلفلی معمولا بستگی به جغرافیایی دارد که در آن رشد میکند، اینکه آن منطقه چه آب و هوایی دارد؟ آیا برای بازدهی بهترین نعنا فلفلی مناسب است؟ ایا باعث با کیفیت تر شدن نعنا فلفلی میشود؟طبق گفته محققان این حوزه ترکیبات تشکیل دهنده نعنا فلفلی در مناطق مختلف تغییر میکند، به این منظور قبل از کاشت نعنا فلفلی در مورد اکولوژی منطقه و نوع خاک انجا، با کارشناسان خاک شناسی در حوزه کشاورزی نوین مشورت کنید تا معطر ترین نعنا فلفلی را برداشت کنید.

نعنا فلفلی خشک

درکل وقتی گیاه برداشت میشود معمولا میزان رطوبت زیادی با خود دارد که همانطور که میدانید نگهداری طولانی مدت گیاهان همراه با این رطوبت اولیه تقریبا غیر ممکن است با این شرایط حتمن باید گیاه را خشک شده انبار و یا نگهداری کرد تا رطوبت موجود باعث فاسد شدن و بلا استفاده شدن این گیاهان نشود، زیرا این بر کیفیت نعنا فلفلی تاثیر زیادی دارد، بنابرین حذف اب و رطوبت موجود با استفاده از راهکاری مثل اعمال گرما باعث جلوگیری از فرایند های شیمیایی و از بین رفتن خاصیت های گیاه میشود.

روشهایی برای خشک کردن نعنا فلفلی وجود دارد که بسته به روش و همچنین شرایط  خشک کردن باعث تغیر در عملکرد انها میشود، از انجا که نعنا فلفلی خود گیاهی رطوبت دوست است لذا کم ابی میتواند تاثیرات زیادی بر کیفیت نعنا فلفلی و مواد موثره ان ایجاد کند.

خرید نعنا فلفلی عمده با قیمت مناسب

طبق تحقیقات خشک کردن نعنا در دمای 40و 60و 80 درجه، هر کدام تاثیر زیادی بر کیفیت اسانس استخراج شده میگذارد لذا شایان ذکر است هرگز این گیاه را با استفاده از دما بالا خشک نکنید چون باعث افت مواد موثره ان خواهد شد، تقریبا میتوان گفت دمای 40 تا 45 درجه سانتیگراد  دمای نرمال برای خشک کردن اصولی آن میباشد، این مساله برای خریداران عمده نعنا فلفلی به صورت عمده بسیار و پیدا کردن نعنا که هم با کیفیت و هم قیمت مناسبی داشته باشد حائز اهمیت است.

بهترین روش خشک کردن نعنا فلفلی

از بهترین روشها برای خشک کردن نعنا فلفلی خشک کردن در سایه میباشد طبق تحقیقات و ازمایش هایی که بر طریقه خشک کردن نعناع انجام شد مثل خشک کردن در هوای ازاد و خشک کردن در ماکروویو، به اینصورت بود که وقتی برگها در ماکروویو برا ی خشک شدن قرار داده شدند مقدار روغن موجود در برگ ها به سمت سطوح برگ ها حرکت میکند و اسانس موجود را نیز با خود میکشاند با این توضیحات میشود نتیجه گرفت که درصد اسانس استخراج شده از برگهای خشک شده به طریق سایه به میزان قابل توجهی از خشک کردن به روش ماکروویو بیشتر مشاهده شده است بنابرین گیاهانی که در سایه خشک میشوند میزان اسانس بیشتری خواهند داشت.

بنابرین میزان اسانس استخراج شده ارتباط زیادی به روشهای خشک کردن دارد که طبق همین تحقیقات مشاهده شده است که حتی میزان  روغن استخراج شده از برگهایی که در ماکروویو خشک شده اند به میزان قابل توجهی از خشک کردن به روش در سایه کمتر میشود.

در کل ترکیبات استخراج شده از نعنا فلفلی را به عوامل اصلی مثل منشاء جغرافیایی، زمان برداشت این گیاهان، ژنتیک انها، و حتی روش استخراج ان میتوان نسبت داد، همچنین تغیرات عملکرد اسانس نعنا فلفلی یکی به روش خشک کردن ان بستگی دارد، مدت زمان خشک کردن نیز یکی از دلایل است، و دمای محیطی که در ان خشک میشود نیز قابل توجه است.

لیست قیمت نعنا فلفلی عمده با قیمت ارزان در سال 1401

قیمت نعنا فلفلی عمده خشک شده به حال خود مناسب عرق گیری/قیمت نعنا فلفلی عمده برگ خالص/ قیمت نعنا فلفلی عمده سرشاخه

قیمت عمده نعنا فلفلی به حال خود با توجه به کیفیت ان از کیلویی 48000تومان

قیمت عمده نعنا فلفلی سر شاخه با توجه به کیفیت 65000تومان

قیمت عمده نعنا فلفلی برگ سرت شده با کیفیت صادراتی از کیلویی 94000تومان

قیمت عمده نعنا فلفلی کوبیده شده به صورت پودر نعنا فلفلی از کیلویی 58000تومان

مجموعه ما بخش عمده ای از محصولاتش را با همکاری کشاورزان متعهد این مجموعه با کیفیت عالی تولید،و اماده عرضه به بازار کرده شما میتونین برای نوسانات قیمت با مشاورین ما در هر زمان تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *