برخی گیاهان به خاطر وجود انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی، دارای خواص درمانی بوده و انواع مختلفی دارند که هر کدام از کارایی و ویژگی های متفاوتی برخوردار می‌باشند. در ایران گونه های متعددی از گیاهان دارویی وجود دارد که هر کدام زمان برداشت متفاوتی دارند.

شما عزیزان برای تهیه این محصولات با ارزش می‌توانید به صورت حضوری یا اینترنتی به این شرکت، که به عنوان معتبرترین محل خرید عمده گیاهان دارویی با کیفیت و مرغوب می‌باشد مراجعه کرده و نمونه مورد نظر را سفارش دهید.

محل خرید عمده گیاهان دارویی با کیفیتی بینظیر

نحوه صادرات گیاهان دارویی از راه های زمینی

نحوه صادرات گیاهان دارویی از راه های زمینی ایران به خاطر داشتن شرایط اقلیمی مناسب و منابع طبیعی غنی، جزء کشورهای سرآمد در تولید انواع گیاهان دارویی مرغوب و درجه یک می‌باشد و در طب سنتی برای درمان انواع بیماری‌ها، گیاهان دارویی تاکید فراوانی می‌گردد و هر گیاه، با روش‌های متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر تامین نیازهای داخل کشور به کشورهای دیگر نیز صادرات آن انجام می‌گیرد.

صادرات انواع گیاهان دارویی از راه های زمینی به این نحو انجام می‌شود که پس از تهیه و پاکسازی این گیاهان پرخاصیت و کاربردی آماده بسته بندی می‌شود و با توجه به نوع مصرف که به صورت های گیاه تازه، خشک شده یا کنسروی، فرآوری شده با کمک حرارت، استحصال مواد مفید در صنایع و غیره، در بسته بندی‌های متنوع و با وزن‌های مختلف قرار داده می‌شود.

شایان ذکر است که برای صادرات گونه های مختلف گیاهان دارویی، پس از تایید گرفتن از وزارت بهداشت، طی کردن مراحل اداری و اخذ مجوزهای لازم، آماده بارگیری به کامیون های مخصوص حمل بار مواد غذایی شده و از طریق گمرکها به کشورهای متقاضی صادر می‌شود.

همچنین گفتنی است که گیاهان دارویی ایرانی به خاطر کیفیت بی‌نظیر، تنوع بالا، قیمت مناسب، هزینه ترخیص کاری مطلوب و سایر موارد، از سوی کشورهای مختلف متقاضیان زیادی دارد که این امر به ارز آوری بیشتر صادرات غیر نفتی برای کشور کمک شایانی می‌کند.

مرکز توزیع گیاهان دارویی درجه یک بصورت عمده

مرکز توزیع گیاهان دارویی درجه یک بصورت عمده شرکت‌های متعددی در زمینه تهیه و تولید گونه های بیشمار گیاهان دارویی در حال فعالیت می‌باشند که در سراسر کشور از جمله شهرهای همدان تبریز کرمانشاه و غیره، نمونه‌های درجه یک و مرغوب آن را از کشاورزان پرورش دهنده‌ی گیاهان دارویی یا افرادی که جمع آوری آن را از منابع طبیعی انجام می‌دهند، خریداری می‌کنند.

شایان ذکر است که مشتریان گرامی در داخل یا خارج از کشور با خرید از این شرکت، از مزایای ویژه ای مانند: سهولت در تهیه، کیفیت ممتاز و عالی، قیمت مناسب، آشنایی با انواع گیاهان دارویی، تنوع بیشمار آن و سایر مزایا بهره‌مند شده و بهترین انتخاب و خرید را با مجموعه ما تجربه خواهند کرد.

3 دیدگاه

  • سپاس از مجموعه خوب شاخه مارکت جهت تولید و فروش عمده گیاهان دارویی مرغوب، با کیفیت بالا و پرخاصیت.
    لطفا قیمت محصولات، نحوه سفارش و هزینه ارسال رو هم اعلام کنید.

    • سلام و درود برد بر شما.
      لطفا با ما تماس بگیرید
      ما آماده عرضه گیاهان با کیفیت صادراتی و ارسال به تمام نقاط ایران و جهان هستیم
      با تشکر شاخه مارکت

  • چه عالی ماشالله تا چشم کار میکنه گیاهان دارویی دیده میشه میشه آدرس بدید من حضوری بیام از نزدیک ببینم محصولاتتون رو اگه شد مقداری خرید انجام بدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *